Bekijk volle/desktop versie : Neem even de tijd om dit te lezen...



Pagina's : [1] 2

17-11-2015, 14:07
Gelieve mensen,

Ik wil dat jullie even de tijd nemen om dit te lezen.

Overal waar je bent wordt er gesproken over de islam. Het is vaker negatief dan positief wat we horen en zien. Er zijn ook mensen die alleen het negatieve willen horen en zien, zo zit de wereld eenmaal in elkaar.

Ik zie zoals een ander ziet dat Isis en het gebeuren in Parijs voor veel ophef heeft gezorgd. Je zult nu denken wat volgt er hierna.
Er zal ongetwijfeld nog heel wat meer gaan volgen dat kan ik jullie vertellen.
In deze wereld zijn er mensen die zorgen voor verdeeldheid, zij zien de islam liever kapot dan heel.

Ik heb geen angst of vrees voor wat er komen zal en dit zal ik jullie uitleggen.

Allah heeft de islam vervolmaakt, ons geloof is compleet. Vergeet niet dat Allah de bestuurder is van de aarde, al zijn er sommigen mensen die denken dat zij de aarde kunnen besturen. De mensen die dit denken zullen sterven en weet dat Allah de levende is die nooit zal sterven.
De mensen die nu voor al deze ophef zorgen denken wetend te zijn, maar ze vergeten dat boven de wetende de alwetende is.

Ik garandeer jullie dat de islam zal blijven groeien dus hou je eraan vast. Zorg ervoor dat de Koran jou leidraad is en dat ons profeet vrede zijn met hem jou voorbeeld is.
Jou karakter laat zien hoe je bent, gedraag je zoals het hoort.
De profeet vrede zijn met hem was barmhartig naar zijn vijanden en hij is gezonden als barmhartigheid voor de werelden.

Weet dat een vijand morgen een broeder of zuster van jou kan zijn. Een goede voorbeeld is de metgezel Omar, hij was de grootste vijand van de islam en uiteindelijk behoord hij tot één van de belangrijkste metgezellen in de islam.

Verricht een smeekbede zoals de profeet vrede zijn met hem dat ook deed voordat Omar de islam binnentrad. Wees goed voor iemand die jou vandaag pijn heeft gedaan en bid voor hem. Bid voor iedereen en gun ze de vrede en barmhartigheid die de islam ons leert.
Leer de islam en profeet kennen om liefdevol te zijn naar anderen.

Lees deze prachtige vers uit de Koran, zo dient iedereen te zijn.

En de dienaren van de Meest Barmhartige zijn degenen die nederig op aarde lopen. en als de onwetenden hen aanspreken, zeggen zij: “Salaam” [25:63]

En degenen die de nacht neerknielend en staand voor hun Heer doorbrengen.
Degenen die smeken om de straf van de hel te ontkomen en de straf van Allah vrezen.
En degenen die niet verkwisten, noch gierig zijn wanneer zij uitgeven.
En degenen die geen andere god naast Allah aanroepen.
En degenen die geen ziel doden die Allah verboden heeft.
En degenen die geen ontucht (zina) plegen.
En degenen die geen valsheid bijwonen.

Wassalaamoe alaikoem,

Broeder in geloof.

17-11-2015, 21:18


Assalamu aleikum

Ik kom niet zo vaak op deze site, maar telkens als ik kom zie ik steeds dezelfde onderwerpen voorbij komen. 99% is onzin, tijdrovend en verderfelijk maar gelukkig is er een stukje licht dat blijft schijnen. Dit is het licht van een ware gelovige. Moge Allaah swt jou rijkelijk belonen en jou licht doen vermeerderen. Ameen!

Wa salaam

17-11-2015, 22:03

Citaat door Muhajier:
Gelieve mensen,

Ik wil dat jullie even de tijd nemen om dit te lezen.

Overal waar je bent wordt er gesproken over de islam. Het is vaker negatief dan positief wat we horen en zien. Er zijn ook mensen die alleen het negatieve willen horen en zien, zo zit de wereld eenmaal in elkaar.

Ik zie zoals een ander ziet dat Isis en het gebeuren in Parijs voor veel ophef heeft gezorgd. Je zult nu denken wat volgt er hierna.
Er zal ongetwijfeld nog heel wat meer gaan volgen dat kan ik jullie vertellen.
In deze wereld zijn er mensen die zorgen voor verdeeldheid, zij zien de islam liever kapot dan heel.

Ik heb geen angst of vrees voor wat er komen zal en dit zal ik jullie uitleggen.

Allah heeft de islam vervolmaakt, ons geloof is compleet. Vergeet niet dat Allah de bestuurder is van de aarde, al zijn er sommigen mensen die denken dat zij de aarde kunnen besturen. De mensen die dit denken zullen sterven en weet dat Allah de levende is die nooit zal sterven.
De mensen die nu voor al deze ophef zorgen denken wetend te zijn, maar ze vergeten dat boven de wetende de alwetende is.

Ik garandeer jullie dat de islam zal blijven groeien dus hou je eraan vast. Zorg ervoor dat de Koran jou leidraad is en dat ons profeet vrede zijn met hem jou voorbeeld is.
Jou karakter laat zien hoe je bent, gedraag je zoals het hoort.
De profeet vrede zijn met hem was barmhartig naar zijn vijanden en hij is gezonden als barmhartigheid voor de werelden.

Weet dat een vijand morgen een broeder of zuster van jou kan zijn. Een goede voorbeeld is de metgezel Omar, hij was de grootste vijand van de islam en uiteindelijk behoord hij tot één van de belangrijkste metgezellen in de islam.

Verricht een smeekbede zoals de profeet vrede zijn met hem dat ook deed voordat Omar de islam binnentrad. Wees goed voor iemand die jou vandaag pijn heeft gedaan en bid voor hem. Bid voor iedereen en gun ze de vrede en barmhartigheid die de islam ons leert.
Leer de islam en profeet kennen om liefdevol te zijn naar anderen.

Lees deze prachtige vers uit de Koran, zo dient iedereen te zijn.

En de dienaren van de Meest Barmhartige zijn degenen die nederig op aarde lopen. en als de onwetenden hen aanspreken, zeggen zij: “Salaam” [25:63]

En degenen die de nacht neerknielend en staand voor hun Heer doorbrengen.
Degenen die smeken om de straf van de hel te ontkomen en de straf van Allah vrezen.
En degenen die niet verkwisten, noch gierig zijn wanneer zij uitgeven.
En degenen die geen andere god naast Allah aanroepen.
En degenen die geen ziel doden die Allah verboden heeft.
En degenen die geen ontucht (zina) plegen.
En degenen die geen valsheid bijwonen.

Wassalaamoe alaikoem,

Broeder in geloof.
Mooi gesproken barakaAllahou feek.

17-11-2015, 22:43
I approve this message.

17-11-2015, 22:44


Erg goed verwoord broeder, .

18-11-2015, 00:44

Citaat door Musilmano:
Assalamu aleikum

Ik kom niet zo vaak op deze site, maar telkens als ik kom zie ik steeds dezelfde onderwerpen voorbij komen. 99% is onzin, tijdrovend en verderfelijk maar gelukkig is er een stukje licht dat blijft schijnen. Dit is het licht van een ware gelovige. Moge Allaah swt jou rijkelijk belonen en jou licht doen vermeerderen. Ameen!

Wa salaam
Walaikoemoe assalaam,

Barakallahoe fieki voor je lieve compliment je hebt mij echt opgevrolijkt.
Ameen op je smeekbede wa iyakoem.

Moge Allah jou rijkelijk doen belonen.

18-11-2015, 00:44

Citaat door altijd_toch:
Mooi gesproken barakaAllahou feek.
Wa feeka baraka.

18-11-2015, 22:52
Hou jij je daar maar ermee bezig doua doen voor kuffars

18-11-2015, 23:16

Citaat door sahrawiya_:
Hou jij je daar maar ermee bezig doua doen voor kuffars
Ik neem de voorbeeld van mijn geliefde profeet vrede zijn met hem.

Abu Hurayrah (radyallaahu 'anhu) zei: Er werd gezegd: "O Boodschapper van Allaah, verricht een smeekbede tegen de veelgodenaanbidders." Daarop zei de Boodschapper van Allaah (sallallaahu 'alayhi wasallam): "Voorwaar, ik ben niet gezonden als een vloeker, maar ik ben gezonden als een barmhartigheid." (Sahieh Muslim, 2599)

Abu Hurayrah (radyallaahu 'anhu) zei: At-Toefayl ibn 'Amr ad-Dawsie en zijn metgezellen kwamen bij de Profeet (sallallaahu 'alayhi wasallam) en zeiden: "O Boodschapper van Allaah! Voorwaar, de stam Daws heeft ongeloof gepleegd en verloochend, verricht dus een smeekbede tegen hen!" Daarop zeiden de mensen: "De stam Daws is vernietigd."(aangezien zij dachten dat de Profeet een smeekbede tegen hen zou verrichten Maar de Profeet (sallallaahu 'alayhi wasallam) zei: "O Allaah! Leid Daws en laat hen hierheen komen." (Sahieh al-Bukhaari 2937 en Muslim 2524)

18-11-2015, 23:39
djazakallahoe gairan broeder!
je hebt het prachtig verwoord.
moge allah subhana wata3ala ons allen leiden, ons allen standvastig houden in de dien en ons allen behoeden voor de wereldse verleidingen. allallahuma amien!!

18-11-2015, 23:56

Citaat door Nawir_Darbi:
djazakallahoe gairan broeder!
je hebt het prachtig verwoord.
moge allah subhana wata3ala ons allen leiden, ons allen standvastig houden in de dien en ons allen behoeden voor de wereldse verleidingen. allallahuma amien!!
Wa feeka, allahoema ameen op je ad3iyaa

19-11-2015, 00:49

Citaat door romais:
Up voor jouw topic.
Thanks

19-11-2015, 15:38


Djazaka Allahu Ghairaan
Up

19-11-2015, 15:42

Citaat door Tayri.:
-
3ath thaddath

19-11-2015, 17:53

Citaat door BerberseBroeder:
Djazaka Allahu Ghairaan
Up
Ameen wa iyaak

Pagina's : [1] 2