Bekijk volle/desktop versie : Zouden jullie het doen?



Pagina's : [1] 2

16-11-2015, 20:34
Salaam wahalaykoem,

Ik heb een vraagje. Afgelopen week hebben mijn 9 nichten en ik voor aankomend weekend geboekt naar Londen.
Gezien de Parijs toestanden en ook de moslim attacks dat ook in Engeland actief is.. Is het handig om alsnog te gaan of liever de risico
Niet nemen? Ik zit echt enorm te twijfelen. Ben ook wel beetje angstig.. Aangezien we ook alleen met meiden gaan.. Graag jullie mening..

16-11-2015, 20:41


Islamitisch gezien niet toegestaan, want jullie reizen zonder mahram.

16-11-2015, 20:52
Als je met aanslagen rekening moet houden het kan hier toch ook gebeuren zelfs in een grootwarenhuis.
Dat is juist wat ze willen ons schrik aanjagen.

16-11-2015, 21:01
De dood is al voor bestemd.
Ik zou gewoon gaan als qadar allah komt dan komt het

16-11-2015, 21:13


Welk risico schat? Dat soort dingen zijn niet te voorkomen. Blijf je leven gewoon leven zoals je altijd deed.

16-11-2015, 21:16

Citaat door Vreugde_:
Salaam wahalaykoem,

Ik heb een vraagje. Afgelopen week hebben mijn 9 nichten en ik voor aankomend weekend geboekt naar Londen.
Gezien de Parijs toestanden en ook de moslim attacks dat ook in Engeland actief is.. Is het handig om alsnog te gaan of liever de risico
Niet nemen? Ik zit echt enorm te twijfelen. Ben ook wel beetje angstig.. Aangezien we ook alleen met meiden gaan.. Graag jullie mening..
9 jonge moslims vrouwen alleen op vakantie,,,,,,,,,,de wereld is ten einde..,,,,war zijn jullie vaders? Van zijn die homofiele vaders die een groep MEIDEM alleen op vakantie laat gaan?

16-11-2015, 21:18
Moderne tijden vrouwen gaan zonder mahram weg.

Mohiem verloren zaak. Aan dovemansoren besteed. 9 van de 10 van jullie zullen ook scheiden. Jullie zijn vervloekt.

Mark my words lees ze over 40 jaar terug.

16-11-2015, 21:24
Alaykum Wa salaam.

Kijk eerder of het toegestaan is als vrouwen alleen te reizen. En maak je dan pas zorgen om andere dingen. Je zou toch niet in z'n staat willen sterven terwijl je Allaah Subhana Wa3Thallaah ongehoorzaam bent?

16-11-2015, 21:40
Met z'n 10e kunnen jullie een eventuele debiel wel aan.

16-11-2015, 21:43

Citaat door Delcine:
Met z'n 10e kunnen jullie een eventuele debiel wel aan.
tegen een ak 47 echt niet, hoor

16-11-2015, 21:55

Citaat door flowerbomm:
tegen een ak 47 echt niet, hoor
Ik had het niet over een aanslag maar over eventuele denigrerende opmerkingen.

16-11-2015, 22:01
Ik denk dat ze bang zijn voor aanvallen van racisten en niet voor eventuele aanslagen.
Dame bij twijfel niet doen en ik zag al dat andere jou nasiha hebben gegeven over reizen zonder mahram.

16-11-2015, 22:13


Zal wel meevallen. Zou gewoon gaan, vooral als je met een heel leger bent.

16-11-2015, 22:20

Citaat door Vreugde_:
Salaam wahalaykoem,

Ik heb een vraagje. Afgelopen week hebben mijn 9 nichten en ik voor aankomend weekend geboekt naar Londen.
Gezien de Parijs toestanden en ook de moslim attacks dat ook in Engeland actief is.. Is het handig om alsnog te gaan of liever de risico
Niet nemen? Ik zit echt enorm te twijfelen. Ben ook wel beetje angstig.. Aangezien we ook alleen met meiden gaan.. Graag jullie mening..
Wa alaikoum salaam

Als jij een moslima bent zou je die vraag helemaal niet stellen.

16-11-2015, 22:45

Citaat door Delcine:
Ik had het niet over een aanslag maar over eventuele denigrerende opmerkingen.
aaah

Pagina's : [1] 2