Bekijk volle/desktop versie : Kijk uit voor ons! Een vrouw voor in mijn keuken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

16-11-2015, 12:50
Ik ben een typische onwetende ouderwetse man. Eentje die graag in rechten van de mens gelooft. Zo vindt ik dat de enige recht die een vrouw heeft het aanrecht is.
Ik ben echt niet zo moeilijk als jullie denken want ik zal even de tijd voor jullie nemen en hier ter plekke even uit leggen wat ik nou bedoel met mijn uitspraak.
Ik ga het heel simpel houden want zoveel geduld heb ik nou ook weer niet om alles heel gedetailleerd te gaan uitleggen. Wat ik dus bedoel met de enige recht die een vrouw heeft is de aanrecht, is dat de vrouw mij dient te gehoorzamen, niet tegenspreekt en ten alle tijden in de keuken staat om goed en heerlijk voor mij te koken. Is het niet goed en heerlijk dan zwaait er wat. Ben je brutaal en spreek je me tegen of je bent niet gehoorzaam naar mij dan zwaait er ook heel wat. Mocht het huishouden niet in orde zijn dan zwaait er wat.
Daarnaast doe ik wat ik wil en hoef je mij niet te vragen waarom ik nooit thuis ben of leuke dingen met je doe. Doe je dit wel dan zwaait er wat. Krijgen we kinderen dan zorg jij voor ze doe je dit niet dan zwaait er wat.
En ik ga lekker door met het gene wat ik altijd al deed. Er komt een tijd dat ik misschien geen werk heb of geen zin heb om te werken dat betekend dan dat jij maar moet gaan werken. Spreek mij niet tegen want dan zwaait er wat. Oja al het geld wat binnen komt behoort aan mij. En ga niet zeuren want dan zwaait er wat.
Praten hou ik helemaal niet van dus probeer geen gesprekken met mij te voeren of grappig met mij te zijn. Luisteren naar al jouw onzin heb ik al helemaal geen zin in.
Kortom jij doet al het werk. En je doet alles wat ik zeg. Want jij bent niks meer en minder dan mijn werkdier. Voor plezier en leuke dingen ga ik wel naar mijn vrienden of Famillie daar heb ik jou niet voor nodig. En mocht ik zo nu en dan een mooier iemand tegen komen dan jou mijn vrouw dan bepaal ik zelf wel of ik vreemd ga. Wel moet je weten dat ik niet zonder je kan ik hou echt van jou. Zonder jou is er geen eten, geen schoon huis en geen kinderen die groot worden. Daarom hou ik van jou. En kan ik zeker niet zonder jou. Ookal verwaarloos ik jou en doe ik wat ik wil en kom laat thuis dan nog hoor jij bij mij en scheiden daar denken we niet aan. Doe je dit wel dan zwaait er wat.

Nadat jullie dit hebben gelezen hebben jullie een goed beeld van mij. En net als jullie kan ik niks anders concluderen dan dat ik een echte man. En laat nou net alle vrouwen vallen op echte mannen. Wat heb ik toch een geluk.


PS: in het begin dat we elkaar pas leren kennen ben ik de liefste, de meest attente en de meest goede man die je maar wensen kan. Ik ben zelfs heel gentle. En ik ben zelfs in staat om gesprekken met je te voeren en naar al je onzin te luisteren. Maar om eerlijk te zeggen in deze begin fase ben ik niet echt mij zelf dus ook eigenlijk niet een echte man. In deze begin fase acteer ik zodat ik je hart kan winnen. En wanneer ik je hart heb gewonnen dan komt de ware ik ter voorschijn en ontmoet je mij de echte man.
Wees niet verbaast vergelijk ons maar met jagers zolang een jager zijn prooi niet binnen heeft is hij de meest geduldige en voorzichtigste en zodra hij zijn prooi binnen heeft dan komt zijn ware aard naar boven en knuppelt hij zijn prooi mooi even dood. Vervolgens doet hij wat hij wilt met zijn prooi. Zo kan hij er wat van eten. Of hij zet hem op en hangt hem als een trofee op in zijn woonkamer.

16-11-2015, 13:18


Je zal wel super veel zwaaien in je leven.
En dit zijn precies de voornaamste karaktereigenschappen van een man. Bedankt voor de bevestiging.

16-11-2015, 13:26

Citaat door Oumoumayra:
Je zal wel super veel zwaaien in je leven.
En dit zijn precies de voornaamste karaktereigenschappen van een man. Bedankt voor de bevestiging.



Ik ben de Messi als het gaat om zwaaien.

Geen dank en wees op je hoede voor ons.

16-11-2015, 13:35
Ik weet in ieder geval dat het een en ander zwaait bij jou thuis als jij een vrouw in huis neemt, dus doe jezelf en die vrouw een plezier en blijf alleen! In ieder geval totdat je je ledenmaten verliest of alles waar je mee kunt zwaaien!

16-11-2015, 13:45



Citaat door Ta7rant_:
Ik weet in ieder geval dat het een en ander zwaait bij jou thuis als jij een vrouw in huis neemt, dus doe jezelf en die vrouw een plezier en blijf alleen! In ieder geval totdat je je ledenmaten verliest of alles waar je mee kunt zwaaien!



Ik ben tenminste eerlijk. Met geld kun je zwaaien maar als dat niet meer gaat dan huren we iemand in die voor mij gaat zwaaien.

16-11-2015, 13:46

Citaat door De-verbinder:
Ik ben tenminste eerlijk. Met geld kun je zwaaien maar als dat niet meer gaat dan huren we iemand in die voor mij gaat zwaaien.
Neem een kat.

16-11-2015, 13:47
Het enige waar jij naar kan zwaaien is een vrouw! Succes met het vinden van je werkpaard!

16-11-2015, 13:48

16-11-2015, 13:59
Naja, dit is inderdaad hoe 'mannen' vaak te werk gaan.

16-11-2015, 13:59

Citaat door Miira:
Het enige waar jij naar kan zwaaien is een vrouw! Succes met het vinden van je werkpaard!



Dank je. Ik denk dat je nog eens gelijk hebt ook. Zorg jij er maar voor dat je niet ten prooi valt van een van de vele jagers.

16-11-2015, 14:00

Citaat door TETOUZINT.:
Naja, dit is inderdaad hoe 'mannen' vaak te werk gaan.



Eindelijk iemand die het begrijpt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees op je hoede.

16-11-2015, 14:06

Citaat door De-verbinder:
Dank je. Ik denk dat je nog eens gelijk hebt ook. Zorg jij er maar voor dat je niet ten prooi valt van een van de vele jagers.
quality
QUOTE

Ik denk niet dat jij in de positie staat om je zorgen te maken over een ander. Je hebt je handen al vol aan jezelf, je moet op jacht naar een vrouw die nog geboren moet worden.. goodluck with that and don't worry about me.. blaffende honden bijten namelijk niet

16-11-2015, 14:09



Citaat door De-verbinder:
Eindelijk iemand die het begrijpt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees op je hoede.
Ik heb alleen nooit begrepen waarom mannen dat doen, best laag.

16-11-2015, 14:13
Precies de tegenpool van de man die bij mij past

16-11-2015, 14:15

Citaat door Miira:
quality
QUOTE

Ik denk niet dat jij in de positie staat om je zorgen te maken over een ander. Je hebt je handen al vol aan jezelf, je moet op jacht naar een vrouw die nog geboren moet worden.. goodluck with that and don't worry about me.. blaffende honden bijten namelijk niet



Haha klopt blaffende honden bijten niet maar heel soms wel. Dus wees op je hoede.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13