Bekijk volle/desktop versie : huisvrouwen



13-04-2005, 15:02
ik heb echt recpect voor jullie ik ben een paar dagen thuis geweest ik dacht dat ik gek werd .ik miste het contact met de mensen .en het lijkt alsof je als huisvrouw alleen bezig bent met schoonmaken en eten koken .waarom hebben jullie gekozen om huisvrouw te worden ?.bevalt het jullie ook ? of zouden jullie toch partime mischien willen gaan werken . groetjes van mij

13-04-2005, 15:07


Ik vind het heerlijk en zou met niemand willen ruilen al krijg ik er 5000 eurp per maand voor.Ik doe lekker sochtends mijn huishouden en smiddags heb ik de hele dag om dingen voor mijn zelf te doen,echt heerlijkkk ik heb er zelf voor gekozen!Maar het is echt wennen als jij 1 maand thuis zou zitten zou je de ritme te pakken krijgen en wil je niets anders meer hihih

13-04-2005, 15:13
hahahah ik zou best willen werken maar gaat moeilijk hier!
voor ik trouwde werkte ik ook in een winkel!!
en dat was echt moeilijk thuis zitten niks doen! werd echt gek!!
maar ben nu gewent! als ik werk zou krijgen ging ik echt werken

13-04-2005, 15:40
Ik heb 2 jaar geleden 6 maanden thuis gezeten, de eerste 2 maanden vond ik het superleuk maar daarna werd ik ziek van thuis te zitten. Ik had toen een appartementje met 2 slaapkamers dus was snel opgeruimd, écht ik verveelde mij.

Maar nu heb ik een groot huis, nu zou ik weten wat doen maar toch....... ik heb geen kinderen om mij mee bezig te houden. Zelfs al zouden er kinderen zijn zou ik toch part-time blijven werken.
Altijd thuis zitten is niet voor mij weggelegd.

Toch chapeau voor de dames die het kunnen !!!

13-04-2005, 15:42


ik ben nu al 16 jaar getrouwd en al die tijd ben ik huisvrouw. ik zou niet weten waarom dit leventje saai zou zijn ik heb genoeg te doen zoals de opvoeding van mijn kinderen en het huishouden. ik kom nog genoeg in contact met andere mensen iedere vrijdag naar de markt en sinds kort doe ik veel vrijwilligerswerk op de school van mijn kinderen.ik kom soms tijd tekort ik denk dat als de dames die gewend zijn te werken eenmaal gewend zijn om thuis te zitten ook niet anders kunnen.ik zou in ieder geval niet meer anders kunnen

13-04-2005, 20:03
Ik vind het ook heerlijk, lekker doen en laten wat je wilt. Sociale contacten heb ik genoeg, kom uit een zeer grote familie. Er is altijd wel wat aan de hand, bevallingen, bruiloften, verlovingen, verjaardagen. Soms denk ik waarom zijn er maar 7 dagen in de week hahaha.

groetjes

13-04-2005, 23:02
dames, ik vind het echt heel knap van julli dat julli het thuis het naar de zin hebben, maar ik zit noodgedwongen thuis(ben in okt ontslagen) en ben alweer 9 mnd zwanger, maar ik vind het helemaal niks om thuis te zitten (heb ook nog een kind van 1,5 jr)ik voel me zo nutteloos, met alle respect voor ander huisvrouwen hoor! petje af zelfs, maar ik kan het gewoon niet, het verstikt me om thuis te zitten, ik geniet wel heel erg van mijn kind maar ik zit niet helemaal lekker in mijn vel, als ik aan het werk ben voel ik helemaal toppie, dan geniet ik ook wel van mijn kind maar op een ander manier en ik mis mijn werk, maar inscha allah als ik bevallen ben ga ik weer op zoek naar werk(eigenlijk ben ik nu al mee bezig met zoeken) erg he

13-04-2005, 23:35
ik kom ook uit een grote familie en ik kom echt tijd te kort, ik denk soms dat moest ik werken meer tijd had dan nu.er is altijd wel iemand bij wie ik moet gaan helpen en er is altijd wel een uitstap met vriendinnen.....