Bekijk volle/desktop versie : Ben een marokkaanse vrouw,maar valt op donker.nu zit ik in de shit



15-11-2015, 01:33
Ben een marokkaanse vrouw,maar valt op donker.nu zit ik in de shit
« on: 12-09-2012, 11:19:52 - GMT-1 »
Dames heren graag zou ik serieus advies v u willen hebben.ik wens niet uitgescholden te word.en,want iedere vrouw maakt fouten.6mnd terug heb ik een leuk antiliaaanse vent leren kennen met wie het gelijk klikte mijn ouders behalve mijn zusje hebben nooit v ons relatie geweten .het probleem is dat ik nu Zwanger ben v hem,terwijl hij zijn gezin heeft.we hebben samen besloten abortus te plegen,omdat dit het beste is voor mij.en ik woon nogsteeds bij mijn ouders.vorig jaar zijn we naar marokko gereisd om daar een man die dw familie had voorgesteld te ontmoeten.moet eerlijk zeggen dat ik niks voor voelt.ik voel me meer aangetrokken tot een donkere man.mijn vraag aan jullie is,bestaat er een mogelijkheid om na mijn abortus mijn maagdenvlies te herstellen?wie heeft ervaring mee?ik durf dit niet met een nicht v mij te bespreken of tante ,omdat ik bang ben dat ze mij verlinken.mijn vriend is bereid om de kosten voor mij te betalen..serieuse reacties graag


http://www.xxxxx.com/forum/index.php/topic,475948.0.html


15-11-2015, 01:45


Een gat in de markt dus, 2 gaten bedoel ik ..

Die link werkt niet bij mij, maar denk dat het een verhaal is van een kaaskop. Negers trouwen niet joh.

Verwijder je topic en maak het niet groter dan het is. Enkel negatieve onderwerpen worden hier aan het licht gebracht, de positieve zaken worden zo min mogelijk belicht. Daardoor wordt de schijn gewekt dat wij een rot volk zijn. En nee, ik vraag je niet om de feiten onder het tapijt te schuiven. Maar het is verstandiger om bepaalde zaken niet meer aandacht te geven dan nodig is. Er komen hier ook niet-Marokkanen en die zullen denken dat dit eerder regel dan uitzondering is, terwijl het andersom is in de praktijk.

Door het licht hierop te laten schijnen bereik je niets. Mocht dit waar zijn, dan houdt zij enkel zichzelf voor de gek en is Allah er om haar te straffen. Mocht dit niet waar zijn, is dit een extra reden om dit niet te openbaren hier.

Ga lekker slapen en welterusten.

15-11-2015, 01:46
Wat een nep verhaal...

15-11-2015, 08:36
Miss lele drijft vaak spot met marokkaanse vrouwen. Als Algerijnse vrouw voelt zij zich op de een of ander manier verheven boven ons. Dit is "zusterliefde" anno 2015.

15-11-2015, 09:24


Je hebt zat donkere Marokkanen als het je enkel om het kleurtje gaat...

15-11-2015, 09:27
Waar heb je leren typen? Nigeria? Wat 'n tekst joh.. .

15-11-2015, 10:11
Een Algerijnse wilt Marokkaanse vrouwen zwartmaken, terwijl de grootste hoeren die ooit in Europa geleefd hebben Algerijnse wijven zijn,elke Algerijnse slet in Frankrijk heeft een amateur filmpje op internet met alle soort pikken in hun gaten

15-11-2015, 11:13
Dit is een verhaal van die Surinaamse Forum M A M J O.
Dit verhaal is al een miljoen keer gebruikt tegen de Marokkaanse vrouw. Wat ik merkwaardig vind is hoe jij bij dit verhaal bent gekomen. Het is inmiddels 3 jaar oud. Je bent dus bewust gaan zoeken naar dergelijke verhalen en bent op deze uitgekomen? Met welk doel?

15-11-2015, 20:16
Je mocht ook gewoon hier reageren op mij. Mohiem om even te reageren op je rode puntje... Dit zegt zeker wel wat over jouw zoekopdrachten. Dergelijke verhalen staan niet even ergens toevallig. Daar moet men bewust naar opzoek zijn en naar worden doorverwezen.

15-11-2015, 20:19
hahahaaha miss-lele

16-11-2015, 06:18
Smerige niggerlover!

16-11-2015, 06:59

Citaat door miss-lele:
Ben een marokkaanse vrouw,maar valt op donker.nu zit ik in de shit
« on: 12-09-2012, 11:19:52 - GMT-1 »
Dames heren graag zou ik serieus advies v u willen hebben.ik wens niet uitgescholden te word.en,want iedere vrouw maakt fouten.6mnd terug heb ik een leuk antiliaaanse vent leren kennen met wie het gelijk klikte mijn ouders behalve mijn zusje hebben nooit v ons relatie geweten .het probleem is dat ik nu Zwanger ben v hem,terwijl hij zijn gezin heeft.we hebben samen besloten abortus te plegen,omdat dit het beste is voor mij.en ik woon nogsteeds bij mijn ouders.vorig jaar zijn we naar marokko gereisd om daar een man die dw familie had voorgesteld te ontmoeten.moet eerlijk zeggen dat ik niks voor voelt.ik voel me meer aangetrokken tot een donkere man.mijn vraag aan jullie is,bestaat er een mogelijkheid om na mijn abortus mijn maagdenvlies te herstellen?wie heeft ervaring mee?ik durf dit niet met een nicht v mij te bespreken of tante ,omdat ik bang ben dat ze mij verlinken.mijn vriend is bereid om de kosten voor mij te betalen..serieuse reacties graag


http://www.xxxxx.com/forum/index.php/topic,475948.0.html

iedereen maakt fouten en inshallah leer je er van. Allah swt is vergevensgezind mits je uiteraard spijt betuigd en je daden afzweert.

hoe kun je je druk maken om je maagdenvlies terwijl je (nog) een mensje in je hebt groeien?
hoe kun je het over de kosten van abortus hebben terwijl de daad van abortus vele malen zwaarder wegen dan het financiële plaatje. en als laatste, iets wat ik helemaal niet snap; hoe kun je het nog hebben over je vriend? het is je vriend niet, het is je vijand en die is nota bene ook nog eens getrouwd..........ga eerst is een uurtje alleen zitten denken in een hoekje over wat te doen alvorens op deze site advies te komen vragen. ik ben niet bang dat je dat nog niet gedaan hebt, maar je moet nu vooruit. what's done is done, nu de oplossingen!