Bekijk volle/desktop versie : Kisses for breakfast



14-11-2015, 23:37

Citaat:
Mijn ochtend was gevuld met kusjes, knuffels, liedjes en pannenkoeken. Mijn middag draaide om spijkerbroekjes, glimlachjes en regenplassen - mijn avond ging om het ontwijken van pijnlijke stiltes en sippe gezichtjes.
Haat-liefde verhouding met deze zaterdag. Hoe was die van jullie?

14-11-2015, 23:42


early in the morning..

15-11-2015, 00:25
damnn ik wil kids menn

15-11-2015, 00:44
Heel de dag door gebracht met me kleine broertje.

Die kleine donder heeft mij wakker gemaakt om 9 uur. We hadden ontbeten even het huis opgeruimd met mama daarna naar sinterklaas geweest vervolgens een hapje gegeten. In de avond heb ik samen met hem muffins gebakken. Een geslaagd dagje. Hamdoulillah ben uitgeput maar nog geen slaap

15-11-2015, 01:00



Citaat door controversy:
early in the morning..

Love me, touch me, keep me wanting .

Citaat door DKHOLSOKRASSEK:
damnn ik wil kids menn

Ik geniet nog wel even van mijn kleine zusjes.

Citaat door LaLa_Karima:
Heel de dag door gebracht met me kleine broertje.

Die kleine donder heeft mij wakker gemaakt om 9 uur. We hadden ontbeten even het huis opgeruimd met mama daarna naar sinterklaas geweest vervolgens een hapje gegeten. In de avond heb ik samen met hem muffins gebakken. Een geslaagd dagje. Hamdoulillah ben uitgeput maar nog geen slaap
Leuk, naar de intocht! Hebben wij nog nooit gedaan, werd eigenlijk al een beetje gek van de televisie waar continu sinterklaasliedjes vandaan kwamen.

15-11-2015, 01:00
waarom sinterklaas als ik vragen mag?

15-11-2015, 01:04

Citaat door Care.:
Love me, touch me, keep me wanting .

Ik geniet nog wel even van mijn kleine zusjes.

Leuk, naar de intocht! Hebben wij nog nooit gedaan, werd eigenlijk al een beetje gek van de televisie waar continu sinterklaasliedjes vandaan kwamen.
ja naar de intocht. Ik ken het ook niet hahaha. Maar deze nakomeling is een verwendnest dus mag alles wat super slecht is. Et is wel leuk voor ze vooral op de peuterspeelzaal kan hij lekker mee praten met zijn juffrouw en de andere kindjes.

15-11-2015, 01:05

Citaat door DKHOLSOKRASSEK:
waarom sinterklaas als ik vragen mag?

Vonden de kleintjes leuk om te zien.

Citaat door LaLa_Karima:
ja naar de intocht. Ik ken het ook niet hahaha. Maar deze nakomeling is een verwendnest dus mag alles wat super slecht is. Et is wel leuk voor ze vooral op de peuterspeelzaal kan hij lekker mee praten met zijn juffrouw en de andere kindjes.
, ik hoop dat jullie plezier hebben gehad.

15-11-2015, 01:06

Citaat:
Willen jullie weten hoe alles altijd op het verkeerde moment lijkt te gebeuren in mijn leven? Het is echt geen toeval meer.
Ik moet eigenlijk slapen...

15-11-2015, 01:07

Citaat door Care.:
Vonden de kleintjes leuk om te zien.

, ik hoop dat jullie plezier hebben gehad.
hahaha ja hij zeker. Ik lijdt nu aan extreme pijn aan me knieën door te lang staan ( heb een lichte vorm van slijtage)

15-11-2015, 01:07

Citaat:
Ik houd ervan om op luchthavens te komen. Al is het om iemand af te zetten - er hangt altijd een liefdevolle sfeer. Moet toch wel altijd huilen, vooral als ik hem wegbreng. Haat het mega erg.
Ik zie op tegen morgenochtend.

15-11-2015, 01:08

Citaat door LaLa_Karima:
hahaha ja hij zeker. Ik lijdt nu aan extreme pijn aan me knieën door te lang staan ( heb een lichte vorm van slijtage)
Oei, wat naar. Nou - je hebt in elk geval een goede daad verricht vandaag. Het kleintje is je zeker heel dankbaar. <3

15-11-2015, 01:13



Citaat door Care.:
Oei, wat naar. Nou - je hebt in elk geval een goede daad verricht vandaag. Het kleintje is je zeker heel dankbaar. <3
een nachtje rusten en het gaat over in sha Allah.
Oh die heeft het alleen over discopiet. Hoe hij danst en zijn kapsel