Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse mannen en vrouwen die gescheiden zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-11-2015, 10:58
Hebben jullie spijt van de echtscheiding. En wat was de reden voor de scheiding?

14-11-2015, 11:21


Bij een scheiding geeft zelden, tot bijna nooit, iemand toe dat hij/zij fout zit pff dus heeft niet eens zin om naar de ervaringen te vragen. Iedereen wijst sowieso direct naar de ander. Vrouw wijst naar de man en man wijst naar de vrouw. Bij wie ligt de schuld nou echt?

14-11-2015, 11:26
Het mes snijdt aan twee kanten. Ik hoop zo dat Allah swt het beste met mij voorheeft. Dus misschien is mijn mislukte huwelijk alleen maar in mijn voordeel en heeft de toekomst zoveel moois voor mij in het vooruitzicht. Snap je mijn punt? Ik wil niet alleen de nadelen zien en horen. Hoeveel mensen hebben nu echt daadwerkelijk spijt? Uit onderzoek blijkt dat 40 procent echt spijt heeft van de scheiding.

14-11-2015, 11:32
Heb geen spijt hoor.

14-11-2015, 11:42



Citaat door Dalilaah:
Heb geen spijt hoor.
Heb jij zelf de scheiding aangevraagd?

14-11-2015, 11:44
Heb je het ook een kans gegeven om het te laten slagen? Dus heb je er echt alles aan gedaan, maar het huwelijk wilde maar niet slagen?

14-11-2015, 11:45
Trouwens, vrouwen die gescheiden zijn hoeven niet gelijk bitchy te doen tegen ALLE MANNEN! Ik heb daar echt een hekel aan. Niet dat ik jullie niet aan kan ofzo, want met mij valt sowieso niet te sollen.

14-11-2015, 11:46
Me zus is ook gescheiden. Ook zij heeft zelf de scheiding aangevraagd. Spijt? Nee totaal niet. Ze leeft nu pas echt goed en kan haar geloof belijden zonder obstakels en bemoeienis vanuit de familie van de man.

Ze heeft zoveel met hem gepraat. Er is bemiddeld en veel gepraat, maar als het maar van een kant komt dan houdt het gauw op. Ben trots op haar dat ze voor zichzelf heeft gekozen Alhamdullilaah.

14-11-2015, 11:52

Citaat door lieft:
Heb je het ook een kans gegeven om het te laten slagen? Dus heb je er echt alles aan gedaan, maar het huwelijk wilde maar niet slagen?
Yep.

Als iemand te psychisch voor woorden is, houdt t op.

14-11-2015, 12:05

Citaat door Niet-Marokkaans:
Me zus is ook gescheiden. Ook zij heeft zelf de scheiding aangevraagd. Spijt? Nee totaal niet. Ze leeft nu pas echt goed en kan haar geloof belijden zonder obstakels en bemoeienis vanuit de familie van de man.

Ze heeft zoveel met hem gepraat. Er is bemiddeld en veel gepraat, maar als het maar van een kant komt dan houdt het gauw op. Ben trots op haar dat ze voor zichzelf heeft gekozen Alhamdullilaah.
Alhamdoullilah. Bij mij is het andersom. Hij heeft het aangevraagd en is niet voor rede vatbaar. Er viel niet te praten, zomaar pats boem was alles gedaan. De manier waarop zorgt ervoor dat ik het moeilijk kan afsluiten. Ik mis dat laatste gesprek waarin je volwassenen alles doorpraat. Ik heb dat gerekend nooit mogen voeren.

14-11-2015, 12:06

Citaat door Dalilaah:
Yep.

Als iemand te psychisch voor woorden is, houdt t op.
Psychisch in welke zin? Maar goed dat je er geen spijt van hebt, alhamdoullah.

14-11-2015, 12:08

Citaat door ze3ma:
Trouwens, vrouwen die gescheiden zijn hoeven niet gelijk bitchy te doen tegen ALLE MANNEN! Ik heb daar echt een hekel aan. Niet dat ik jullie niet aan kan ofzo, want met mij valt sowieso niet te sollen.
Dat is inderdaad zielig. Ik kom dagelijks goede mannen tegen met een hart van goud. I wish I could give them a chance but I cant.

14-11-2015, 12:15


Geen moment spijt gehad:-)

14-11-2015, 12:17

Citaat door lieft:
Psychisch in welke zin? Maar goed dat je er geen spijt van hebt, alhamdoullah.
Ga me er verder niet over uitwijden, zonde van mn vingers, maar gewoon zoals ik t zeg.

Alhamdulilah indd.

14-11-2015, 12:26

Citaat door lieft:
Dat is inderdaad zielig. Ik kom dagelijks goede mannen tegen met een hart van goud. I wish I could give them a chance but I cant.
Jij sluit de deuren zelf dicht. Later gaan zeuren dat je eenzaam bent en verlangt naar liefde, man en kids of whatever.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8