Bekijk volle/desktop versie : Aanslagen in Parijs



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

14-11-2015, 09:48
Wat vinden jullie er van?

14-11-2015, 10:07


Wat wij ervan vinden.. is dat een serieuze vraag?

14-11-2015, 10:17

Citaat door BlackCrow:
Wat wij ervan vinden.. is dat een serieuze vraag?
Ja. Zie allerlei verschillende reacties op social media, dus je weet het maar nooit.
Was en ben benieuwd naar hoe jullie erover denken. Sommigen vinden het verschrikkelijk, anderen voelen geen compassie, de een is bang hoe er nu over moslims word gedacht, de ander is woedend doordat waarschijnlijk moslims weer de aanstichters zijn en dan heb je nog een deel dat jaloers wordt doordat dit veel aandacht krijgt en andere terreur niet. Sommigen vinden het de schuld van het westen doordat ze ermee bemoeien, anderen de islam. En ga zo maar door.

Dus zo gek is het niet dat ik het vraag

Persoonlijk sta ik er niet zo heel versteld van van en vraag me ik af of dit niet al te ver is gegaan en waar het naar toe zal leiden.

Er wordt gezegd dat de terroristen komen vanuit Syrië en dit een reactie is vanuit Isis doordat ze gebombardeerd zijn.
Grenzen dicht, strengere controles of ??

14-11-2015, 10:26
Ik vind die aanslagen van gisteren in Libanon pas erg. En de dagelijkse moorden in Palestina niet te vergeten.

14-11-2015, 10:31



Citaat door 704903:
Ik vind die aanslagen van gisteren in Libanon pas erg. En de dagelijkse moorden in Palestina niet te vergeten.
Is ook erg maar voor westerse mensen is dat ver weg en Parijs is gewoon dichtbij dat ze bang zijn dat het weer gebeurt door zo n doorgedraaide idioot.

14-11-2015, 10:44
Verschrikkelijk, er gaan in het Oosten en Westen onschuldige mensen dood, mensen die NIKS te maken hebben met geen enkele aanlag of bombardement in heel de wereld

14-11-2015, 10:48
Mijn hart gaat uit naar de Moslims en meer niet.

14-11-2015, 10:52

Citaat door Niet-Marokkaans:
Mijn hart gaat uit naar de Moslims en meer niet.
Want de rest is niet Geschapen door Allah ofzo?

14-11-2015, 10:52

Citaat door Dunya.:
Wat vinden jullie er van?
Niet zo zeer shocking meer , dit is de wereld waar in we nu leven en dat gegeven vind ik heel heel erg verdrietig .



Overal ter wereld worden mensen als kippen afgeslacht, deze aanslag is de zoveelste van so many.

14-11-2015, 10:53

Citaat door Tantetje:
Want de rest is niet Geschapen door Allah ofzo?
Jawel maar omdat ze ongelovige zijn. Zou me niet verbazen dat ze Jezus aanriepen toen ze in die staat waren Astagfirllilaah.

14-11-2015, 11:00

Citaat door Niet-Marokkaans:
Jawel maar omdat ze ongelovige zijn. Zou me niet verbazen dat ze Jezus aanriepen toen ze in die staat waren Astagfirllilaah.
Dan zou toch juist je hart naar hen uit moeten gaan? Een moslim die vermoord wordt gaat direct naar het Paradijs in shaa Allah. Maar een niet-moslim is maar de vraag wat daarmee gebeurd. Mijn hart gaat juist uit naar niet-moslims. Moge Allah hen (en ons) leiden. Ameen

14-11-2015, 11:02

Citaat door Tantetje:
Dan zou toch juist je hart naar hen uit moeten gaan? Een moslim die vermoord wordt gaat direct naar het Paradijs in shaa Allah. Maar een niet-moslim is maar de vraag wat daarmee gebeurd. Mijn hart gaat juist uit naar niet-moslims. Moge Allah hen (en ons) leiden. Ameen
Ja fijn dat is jou mening. Ze vroeg wat vind jij ervan. En dat is wat ik er van vind.

14-11-2015, 11:08


weet niet joh....aan de ene kant begrijp ik het wel maar aan de andere kant weer niet...

die terroristen schuwen op dat moment niemand...ze kunnen ook hun eigen broeders en zusters doodschieten, ze zijn doorgedraaid...zo doorgedraaid in hun ideologie dat schijnt doordrenkt te zijn met haat (en waanzin, zo lijkt het). wat een gevaarlijk goedje is...

Er zijn nu mensen die hun geliefden voor altijd zullen moeten missen...maar ja, dat moeten ze in Palestina, Syrië, Myanmar, Libanon etc. ook. en daar word weer weinig of niks over gezegd

but

14-11-2015, 11:19
Er is gisteren in parijs ook een islamitische zuster omgekomen...

14-11-2015, 11:56

Citaat door Tantetje:
Dan zou toch juist je hart naar hen uit moeten gaan? Een moslim die vermoord wordt gaat direct naar het Paradijs in shaa Allah. Maar een niet-moslim is maar de vraag wat daarmee gebeurd. Mijn hart gaat juist uit naar niet-moslims. Moge Allah hen (en ons) leiden. Ameen
naar de eeuwige hel. staat in de koraan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17