Bekijk volle/desktop versie : Wat een vette wedstrijd



Pagina's : [1] 2

12-11-2015, 22:13
Gewoon 2-0 met 10 man.
Nog een goal onterecht afgekeurd.
Ik zag iedereen vechten voor elkaar en elke centimeter.

12-11-2015, 22:14


Ik zag juist een gare wedstrijd waar veel te veel fouten werden gemaakt

12-11-2015, 22:17
Achterin stond het goed, voorin te weinig eruit gehaald.. Die nummer 6 was vooral irritant, hij zou rood moeten krijgen.

12-11-2015, 22:37
Was geen mooie wedstrijd ...meer een schande wedstrijd...het is wel goed gekomen ...Zaki heeft zware fouten gedaan vandaag

12-11-2015, 22:55


Jullie wille te veel
Tege afrikanen moet je vechtvoetbal spele en dat zag ik vandaag na die rooie kaart
Heerlijk

12-11-2015, 23:00
Marokkanen denken dat ze kunnen wonen met technische voetbal tegen west Afrikanen ,mooi niet veel werk en vecht voetbal anders win je niet ,dus mooie wedstrijden hoeft voor mij niet

12-11-2015, 23:05
Had meer uitgehaald moeten worden. Jammer van onterecht afgekeurde goal. El Arabi heeft zoveel krediet weten te verspillen dat zelfs een goal en assist in een wedstrijd niet voldoet. Weer twee 100% kansen onbenut weten te laten.

13-11-2015, 00:05
Er werd goed gespeeld omdat iedereen gewoon normaal hun taak deden. Achterin de bal naar voren trappen (op een enkeling na).

En toen El Arabi en Bammou voorin speelden merkte je dat Ziyech en El Kaddouri makkelijker de bal voorin kwijt konden.

Blijf erbij: 4-4-2 of -5-3-2 zoals NL op het WK

Complimenten voor Chafik. Ben nooit echt onder de indruk van hem geweest, maar hij speelde foutloos vandaag

13-11-2015, 00:13
Ik heb toch liever Bammou dan El arabi in de spits en El Kabir van rechts. Misschien volgende wedstrijd debutanten in de selectie

13-11-2015, 00:25
Had veel meer uitgehaald moeten worden. Zwakste schakels waren Feddal met ze de passes over 5 mtr die niet eens aankwamen en die Karrouchy die zichzelf overschat. Uitblinkers waren Benatia die weer als een baas zit te verdedigen en Ziyech met zijn dribbels en beslissende passes. Die RB heeft het ook wel naar behoren gedaan dus ik zou die wel laten staan.

13-11-2015, 00:39

Citaat door Faruk_Servet:
Gewoon 2-0 met 10 man.
Nog een goal onterecht afgekeurd.
Ik zag iedereen vechten voor elkaar en elke centimeter.
Er speelden spelers bij Equatoriaal Guine die in Spanje en Engeland in de derde divisie spelen hoe bedoel je goede wedstrijd??

13-11-2015, 01:07

Citaat door BONDSCOACH:
Er speelden spelers bij Equatoriaal Guine die in Spanje en Engeland in de derde divisie spelen hoe bedoel je goede wedstrijd??
Hoe Renee het zou zeggen, we speelde tegen de lamme en blinden. Die hoor je met minimaal 4-0 op te rollen, al helemaal thuis.
Verfrissend om iemand op sporthoekje tegen te komen die kritisch is en niet meteen blij omdat we weer eens winnen.

13-11-2015, 02:45



Citaat door Smoothoperator:
Hoe Renee het zou zeggen, we speelde tegen de lamme en blinden. Die hoor je met minimaal 4-0 op te rollen, al helemaal thuis.
Verfrissend om iemand op sporthoekje tegen te komen die kritisch is en niet meteen blij omdat we weer eens winnen.
Ik ben altijd kritisch ik heb ook net als Renee gewoon een hoge standaard qua voetbal ik kijk met weemoed wel eens terug naar de periode 1996 en 1999 waar we gewoon heel goed voetbal speelden en terechte opgelegde overwinningen behaalde,dat is iets waar je vandaag de dag alleen maar van kan dromen degene die denken vandaag een goede wedstrijd hebben gezien weten gewoon niet wat mooi voetbal is.

13-11-2015, 10:23
wedstrijd was slecht eerlijk is eerlijk, vond Benatia weer als een beest spelen en de chakir en Ziyech, van de invallers vond ik Bammou goed spelen 2 goals jammer dat er 1 was afgekeurd, El Arabi 2 niet te missen kansen weer verpruts zijn credits moet een keer klaar zijn en hij moet egt gaan afvallen chek zn verschil met Bammou, verder vond ik die Karrouchi niet zo goed en Berrada speelde als een drol, elmoehim met 2 goals verschil winnen en niks tegen krijgen was precies wat ik hoopte, nu lekker anti voetbal spelen in de uitwedstrijd, Zaki wint belangrijke wedstrijden wel meestan en oefen potjes verliest die, Heb dat liever dan dat we belanrgijke wedstrijden niet winnen en oefen potjes wel winnen...

credits naar Zaki Bravo

13-11-2015, 11:13
Het middenveld liep voor geen meter. Je zag knullig balverlies, en ze speelden rommelig voetbal. Maar dat komt ook door de tegenstander. Marokko speelt beter tegen elftallen die voetballen ipv vechtvoetbal.Ziyech werd vaak verkeerd begrepen. We misten el ahmadi en obbadi echt. En Zaki moet eens echte buitenspelers opstellen ipv Barrada. Tigha lekker op links en el kaddouri op rechts de volgende wedstrijd. El arabi mag gaan banken. Bammou of el kabir in de spits.

Pagina's : [1] 2