Bekijk volle/desktop versie : Egypte wil Marokkaanse toeristen aantrekken



Pagina's : [1] 2 3 4

12-11-2015, 18:00
Terwijl veel Europeanen hun vakantie naar Egypte afzeggen in de nasleep van het neergestorte toestel in het Sinaï-gebied wil Egypte zich richten op meer Marokkanen.

De Egyptische ambassade in Rabat maakt daar werk van. Leidende Marokkaanse touroperators zijn uitgenodigd voor een speciale toeristische bijeenkomst in Casablanca op 17 november. Daar wil de ambassade de Egyptische toeristensector promoten bij de Marokkanen, aldus Le360. Marokkaanse reisondernemers moeten meer bekend worden met historische en culturele bestemmingen in Egypte, meent de ambassade.


Plaatsen als Luxor, Sharm al-Sheikh en Marsa Alam zijn daarbij cruciaal. Deze stap komt als gevolg van de vliegtuigcrash op 31 oktober. Veel toeristen worden daardoor afgeschrikt. Voor Egypte is het daarom belangrijk om nieuwe markten te ontdekken. Sinds de Arabische Lente probeert het land de toeristensector weer op te laten krabbelen.


In 2010 kwamen er nog 14,7 miljoen toeristen, terwijl dat er tegenwoordig net 10 miljoen zijn, volgens statistieken van de World Tourism Organization.

12-11-2015, 18:27


Alsof Marokkanen de Egyptenaren niet kennen, ze worden uitgekotst in Marokko, het laatste wat een Marokkaan zal doen is zijn vakantie vieren in Egypte.

12-11-2015, 18:31
Ewa ja, als je perse die piramides wil zien kan je gaan..voor de rest heeft Egypte niks wat Marokko niet heeft.

12-11-2015, 18:31
Deze advertentie is alleen bedoeld voor Marokkaanse vrouwen, die zijn gek op Egypte

12-11-2015, 18:31



Citaat door TheDictator:
Oh vandaar laatst de complimenten gemaakt naar onze koning. Ik ben één keer naar Egypte geweest en nooit meer. Poep land en poep volk!
Toch gaan er veel chabaab uit nl en belgie naar dat land voor arabisch etc.

12-11-2015, 19:00
laten ze eerst de mensenrechten hanteren en die tering tyfus hond sisi oppakken....

en dan pas denken over toeristen tering honden..

12-11-2015, 19:05

Citaat door -oushen-:
Toch gaan er veel chabaab uit nl en belgie naar dat land voor arabisch etc.
voor Arabisch, werk of wat dan ook, dat is eigenbelang, maar vakantie vieren, genieten, geld verspillen NOOIT

12-11-2015, 19:10

Citaat door Tangerino:
Alsof Marokkanen de Egyptenaren niet kennen, ze worden uitgekotst in Marokko, het laatste wat een Marokkaan zal doen is zijn vakantie vieren in Egypte.
Spreek jij namens alle Marokkanen ?

12-11-2015, 19:20
Trrr fuck Egypte. ....een goede kennis is paar jaar geleden met zijn broer daar naar toe geweest. ..en geloof me ze willen beide dus nooit meer teruggaan ...ze werden In hun luchthaven al als terroristen behandeld .....alleen omdat ze marokkanen waren

Dus nogmaals fuck them...vieze rasisten

12-11-2015, 20:55

Citaat door Bloembia:
Trrr fuck Egypte. ....een goede kennis is paar jaar geleden met zijn broer daar naar toe geweest. ..en geloof me ze willen beide dus nooit meer teruggaan ...ze werden In hun luchthaven al als terroristen behandeld .....alleen omdat ze marokkanen waren

Dus nogmaals fuck them...vieze rasisten
Grappig. Wat je schrijft is extreem racistisch.

12-11-2015, 21:47
Geef mij maar Marokko ben een maal in Egypte geweest nooit meer
stap buiten hotel zat je of in de gore vuiligheid of in de woestijn.

12-11-2015, 23:57
Taz Marokko is zelf vakantie land 1001 nachten waroom naar zwel gaan veel succes met dromen Egypte

13-11-2015, 00:02


Noooooooit, never

13-11-2015, 00:26
Nooit naar Egypte gaan. Vies land...vieze mensen... Ik ken een paar hiero en ik moet al kotsen bah...

Marokko is THE best!

13-11-2015, 01:07
Als Sisi oprot zal ik er e's over denken, zolang die dictator daar dezelfde lucht ademt peins ik er niet over..

Pagina's : [1] 2 3 4