Bekijk volle/desktop versie : Fifa 16 of PES 16



12-11-2015, 17:26
Welke is beter? Ik heb altijd FIFA gespeeld. Maar FIFA 16 op PS4 vind ik een enorme tegenvaller. Lijkt alsof de waanzin voor grafische kwaliteit heeft geleid tot één van de meest beroerde besturingen in alle FIFA reeksen. Wie herkent dit ook of moet ik gewoon nog wennen aan ps4 controller? Of is FIFA gewoon slecht en ben ik beter af als ik PES 16 koop voor een leuk potje voetbal?

15-11-2015, 18:16


fifa 16 is gruwelijk. heel moeilijk gemaakt om te spelen maar dat maakt het extra leuk

15-11-2015, 21:06

Citaat door Sa3ied_Nadori:
fifa 16 is gruwelijk. heel moeilijk gemaakt om te spelen maar dat maakt het extra leuk

Het is moeilijk omdat de besturing beroerd is en dat kan je niet als een positieve ontwikkeling in het spel beschouwen. Spelers draaien vreselijk traag om hun as, lijkt bijna op een olietanker die zich moet rond draaien. Ballen controleren verloopt klungelig. Grafisch is het spel erop vooruit gegaan maar dat is dan ook alles. Nog steeds dezelfde commentaar als 3 FIFA reeksen terug. Zoveel geld voor zo'n waardeloos spel.

16-11-2015, 14:52

Citaat door farid.:
Het is moeilijk omdat de besturing beroerd is en dat kan je niet als een positieve ontwikkeling in het spel beschouwen. Spelers draaien vreselijk traag om hun as, lijkt bijna op een olietanker die zich moet rond draaien. Ballen controleren verloopt klungelig. Grafisch is het spel erop vooruit gegaan maar dat is dan ook alles. Nog steeds dezelfde commentaar als 3 FIFA reeksen terug. Zoveel geld voor zo'n waardeloos spel.
ik begrijp wat je bedoelt. daar heeft fifa extra skils voor bedacht die je zult moeten oefenen. het is niet alleenmaar rennen. dat maakt het spel een uitdaging. scoren gaat niet meer zo makkelijk etc

ik vind het geweldig gemaakt. voor de echte voetballiefhebber

ps. Arabische commentator is irritant