Bekijk volle/desktop versie : jongens kiezen jullie voor condoom of niet



13-04-2005, 11:37
stel b.v je raakt zo snel opgewonden van je vriendin (of iemand anders kan ook natuurlijk) en je wilt zo snel mogelijk sex hebben ben je dan erbij met je gedachte en kies je voor een condoom of maakt dat jou niet uit opdat moment

13-04-2005, 11:39


Citaat door beste_stuudje:
stel b.v je raakt zo snel opgewonden van je vriendin (of iemand anders kan ook natuurlijk) en je wilt zo snel mogelijk sex hebben ben je dan erbij met je gedachte en kies je voor een condoom of maakt dat jou niet uit opdat moment
je kan een condoom gebruiken ik geef eerlijk toe dat ik het een keer zonder condoom heb gedaan dat was wel stom,maar je hebt ook de pil etc

13-04-2005, 11:44
ja maar de pil beschermd jou niet tegen ziektes een condoom kan dat wel
een pil is puur voor de vrouw om niet zwanger te raken en haar beschermd het ook niet tegen ziektes

dus als het erop aankomt en je bent echt opgewonden denk je dan niet aan een condoom

13-04-2005, 12:01

Citaat door beste_stuudje:
ja maar de pil beschermd jou niet tegen ziektes een condoom kan dat wel
een pil is puur voor de vrouw om niet zwanger te raken en haar beschermd het ook niet tegen ziektes

dus als het erop aankomt en je bent echt opgewonden denk je dan niet aan een condoom
je kan het ook zo bekijken als je diegen vertrouwt en je houd van die persoon dat je er van uit gaat dat die persoon geen ziekte heeft en het is natuurlijk veel en veel lekkerder zonder condoom dan met condoom dan is de pil een goeie optie als je gewoon sex wilt hebben zonder dat je vriendin zwanger word

13-04-2005, 12:08

De pil is ook niet altijd honderd procent maar door het zonder te doen krijg je alleen meer ellende, stel ze wordt zwanger dan komt er meer bij, het beste wat je kan doen is gewoon met xxxxxx maar ja een condoom kan ook soms knappen dus niks is zeker. Als je niks bij je hebt dan ga je over naar voorspel want op die manier mis je ook niks

ciaoss

13-04-2005, 13:43
Ik ga denk ik geen condooms gebruiken.

Laat de kinderen maar komen

13-04-2005, 16:25

Citaat door slaafje:
je kan het ook zo bekijken als je diegen vertrouwt en je houd van die persoon dat je er van uit gaat dat die persoon geen ziekte heeft en het is natuurlijk veel en veel lekkerder zonder condoom dan met condoom dan is de pil een goeie optie als je gewoon sex wilt hebben zonder dat je vriendin zwanger word
okee ik ben het half met je eens, want tegenwoordig word er veel verzonnen dus ik denk niet dat je hier echt iemand 100% op kan vertrouwen tenzij je samen met haar een test heb gedaan

13-04-2005, 19:53
waarom vraag je het eigenlijk echt jij bent zo zielig man!! kk xxxx vraag ze het aan een jongen