Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Op zoek naar iemand die gedichten kan schrijven en dat rakend over komt



Pagina's : [1] 2

10-11-2015, 16:59
Salam zusters mij verhaal waar het om gaat ik wil graag een rakend gedicht naar een persoon sturenx
1:die gene deed me heel veel pijn ook in mij hartx
2:hij zij dingen over mij die niet eens waar zijn wat hij hoorde van mensenx
3:hij is me vaak vergeten en ik hem nooit als ik tegen hem ging praten was hij altijd druk of met vrienden,als ik dan wat zij kan je me een beetje tijd geven dan zegt hij ik ga me whatsapp blokkeren en verwijderenx
4: ik heb veel voor hem gedaan hij heeft veel tegen me gelogen ik heb hem zelf betrapt met een ander sbhanllah ik heb daar een droom over gehad ben ik bij die naam op Facebook gaan kijken ik vroeg dat aan die meisje ik zij is hij dat ze zegt jaa dat is hem totaal met een ander naam want hij zij tegen mij ik heb geen facebook maar toch allah is groot en ik huil elke dag hij deed me zo veel pijn dat niet te vergeten is stuur me aub een pm ik zou graag meer over willen vertellen

WijzigenxxxReageerxxxCiteerxxxxxxxxxxxx

17-11-2015, 23:05


Even afgezien of je voor hem wel of niet een gedicht zou moeten willen schrijven....een gedicht schrijven kan ook therapeutisch werken, voor mijn in ieder geval wel :-)
Omdat ik zelf ook geen ster ben in dichten gebruiken ik zon rijmwoordensite, http://www.rijmwoorden.org/ bijvoorbeeld. Hoop dat het je helpt.

Gr. Y

06-12-2015, 14:59

Citaat door jcdegr:
Even afgezien of je voor hem wel of niet een gedicht zou moeten willen schrijven....een gedicht schrijven kan ook therapeutisch werken, voor mijn in ieder geval wel :-)
Omdat ik zelf ook geen ster ben in dichten gebruiken ik zon rijmwoordensite, http://www.rijmwoorden.org/ bijvoorbeeld. Hoop dat het je helpt.

Gr. Y
Een gedicht hoeft niet te rijmen.
Een gedicht komt vanuit het binnenste van jezelf niet van een rijmwoordenwebsite.

06-12-2015, 15:42

Citaat door de_vertellerrr:
Ik denk dat een cursus Nederlands een beter idee is dan een gedicht voor zo een sukkel.

06-12-2015, 15:53



Citaat door Mourri:
Een gedicht hoeft niet te rijmen.
Een gedicht komt vanuit het binnenste van jezelf niet van een rijmwoordenwebsite.


Mee eens. Neemt niet weg dat die 2 prima samen kunnen. Een dergelijk website kan je mooi ondersteuning bieden terwijl het toch persoonlijk blijft.

06-12-2015, 16:12

Citaat door de_vertellerrr:
Hij zij dingen over mij
misschien bedoelt ze het precies hoe het er staat, hij zij, dingen over mij.

Citaat door jcdegr:
Mee eens. Neemt niet weg dat die 2 prima samen kunnen. Een dergelijk website kan je mooi ondersteuning bieden terwijl het toch persoonlijk blijft.

gelijk heb je. als een ondersteuning.

07-12-2015, 00:17
Als ik de tijd terug kon draaien
Net zoals in een film
Maakte ik gehakt van je
Elke keer wanneer ik zie wat voor een debiel je werkelijk was
So end

24-12-2015, 23:04
Hee misschien een beetje te laat .. Maar ik ben ook nieuw dus heb echt in een minuut geschreven wat in me opkwam.
Ik hoop dat het al een stuk beter met je gaat. Maar hier komt hij dan:

Ondanks het feit dat ik me best deed voor ons liet je me in de steek.
Je bedreigde me te verlaten terwijl je dat al had gedaan.
Je loog en bedroog en shit ik trapte erin.
Ik gaf je mijn hart en vertrouwde je blind.
Maar ik was naïef en veelste lief.
Jammer dat onze wegens zo scheiden, maar ik ben klaar met lijden.
Ghair insaallah

Pagina's : [1] 2