Bekijk volle/desktop versie : In hoeverre is een virtuele klik met iemand..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-11-2015, 00:07
een voorspellende waarde voor een klik in het echt?

Deel jullie ervaringen. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord.

09-11-2015, 00:16



Citaat door Madampje:
jeee komtt je liefde hierr gewooon tege hoorr
Dus, stel dat iemand je virtueel zo erg geestelijk in de greep heeft dat je dag en nacht aan hem denkt --> gaat dat goedkomen in het echt?

Of van iemand van wie je een 'meh'-gevoel hebt hier, kan het in het echt opeens supergoed gaan?

09-11-2015, 00:17

Citaat door Abu-Suhaib:
De klikken die ik altijd virtueel heb gehad, heb ik nooit laten komen tot het echte.
Dat is jammer, jij bent dus ook geen ervaringsdeskundige. Waarom is het nooit zover gekomen btw?

09-11-2015, 00:20

Citaat door Madampje:
hett gevoel in het echtt is zelfss nog sterkeerr dan virtueel
Dus als het virtueel slecht is, is het in het echt nog slechter?
Is het virtueel goed, dan is het in het echt nog beter?

09-11-2015, 00:23



Citaat door Madampje:
eeerste weet k nie
k spreekk namelijkk niet aff met mense die ik hier nie moet
dat tweedee daarentgee klopt helemaal
LOL, dat is een duidelijk antwoord.

Het tweede klopt wel? Een goed gevoel virtueel, geeft een goed gevoel later?

09-11-2015, 00:25
zegt niet veel vind ik, jaren terug afgesproken met een lid met wie ik knallende ruzie had in een topic, onze ruzie ging verder per pm, in het echt hadden we het uitgepraat en we hadden een leuke dagje samen, veel gelachen, leek alsof ik haar heel me leven kende

lid2 ook jaren geleden vond ik in topics aardig maar in real a rasoullah, ik vergeet dit nooit meer, hele tijd was ze te schelden over haar man met allerlei woorden... à la sahrawiya type, als zij het be3da al niet was ik heb na die trauma niet meer met leden (voor vriendschap) afgesproken dat was in 2008

09-11-2015, 00:27

Citaat door StreetChic:
zegt niet veel vind ik, jaren terug afgesproken met een lid met wie ik knallende ruzie had in een topic, onze ruzie ging verder per pm, in het echt hadden we het uitgepraat en we hadden een leuke dagje samen, veel gelachen, leek alsof ik haar heel me leven kende

lid2 ook jaren geleden vond ik in topics aardig maar in real a rasoullah, ik vergeet dit nooit meer, hele tijd was ze te schelden over haar man met allerlei woorden... à la sahrawiya type, als zij het be3da al niet was ik heb na die trauma niet meer met leden (voor vriendschap) afgesproken dat was in 2008
Die tweede is best grappig, maar ik doelde eigenlijk meer op liefdesgebied. Ik heb zelf ook twee leden ontmoet, beide twee aardige dames. De ene kende ik virtueel nauwelijks, waar ik vriendinnen mee ben geworden. De ander sprak ik geregeld op het forum alvorens we ontmoeten, ook een hele leuke dame.

09-11-2015, 00:27

Citaat door Madampje:
alss hijj zich nie ineenss anders voordoett dan zeg k Ja!
Oja, die clausule is er ook nog. De catfishes are a no

09-11-2015, 00:29

Citaat door Skiff83:
dat is afhankelijk van de intenties en de persoon achter die virtuele ik. als hij echt degene is die is presenteert te zijn dan is die klik reëel
Leg uit?

09-11-2015, 00:31

Citaat door Abu-Suhaib:
Als ik ooit een serieuze iets ga beginnen met een dame, moet het iemand zijn die uit een omgeving komt die ik ken, of die mijn familie kent. Haar heel achterban is belangrijk voor mij. Bij een virtuele contact heb je totaal geen idee wat voor mensen haar familie zijn.
Fair enough, lijkt me een heel goed uitgangspunt! Je minimaliseert daarop de catfish-kans. Je weet met wie je te maken hebt.

09-11-2015, 00:32
Het probleem is dat iedereen zich anders kan voor doen op het internet dan dat hij/zij in het echt is. Het kan beide kanten opgaan, met sommige meiden was de klik in het echt inderdaad nog beter dan online maar heb ook wel is gehad dat ik totaal niet snapte hoe het kwam dat we online een klik hadden. Ik moet wel zeggen dat de laatste keer dat ik met iemand een date heb gehad via internet een paar jaar terug is

09-11-2015, 00:34
Ik had hier een klik met iemand echt heel sterk, maar in deal life was ik zo afgeknapt. Was ook een catfish.

En gister heb ik gedate met soulsister_ wollah die date was gewoon geslaagd. She is just like me dezelfde klik als via Skype en app elhemdoelilah

09-11-2015, 00:34



Citaat door nadori93:
Het probleem is dat iedereen zich anders kan voor doen op het internet dan dat hij/zij in het echt is. Het kan beide kanten opgaan, met sommige meiden was de klik in het echt inderdaad nog beter dan online maar heb ook wel is gehad dat ik totaal niet snapte hoe het kwam dat we online een klik hadden. Ik moet wel zeggen dat de laatste keer dat ik met iemand een date heb gehad via internet een paar jaar terug is
Dat is inderdaad het grote gevaar wat erin schuilt. Maar stel dat degene zich niet anders voordoet, in hoeverre voorspelt dat dat het goedgaat tijdens een echte ontmoeting?

Aah, dus je ervaring was wisselend. Waardoor kwam dat denk je? Wat was het verschil tussen die meiden?

09-11-2015, 00:35

Citaat door Madampje:
jeee komtt je liefde hierr gewooon tege hoorr


Gegarandeerd haha

09-11-2015, 00:35

Citaat door Meisje_Ikke:
Ik had hier een klik met iemand echt heel sterk, maar in deal life was ik zo afgeknapt. Was ook een catfish.

En gister heb ik gedate met soulsister_ wollah die date was gewoon geslaagd. She is just like me dezelfde klik als via Skype en app elhemdoelilah
Oei, een mannelijk catfish? Die zijn nooit leuk.

Haha, dat is mooi dat dat klikte! Ik geloof ook wel dat hier vriendschappen uit kunnen voortkomen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6