Bekijk volle/desktop versie : Ben ik onzeker?



08-11-2015, 13:43
Als m'n vriendin of nicht even niet opneemt denk ik dat ze me niet mag of boos op me is geworden. Hoe langer het duurt hoe erger ik de situatie inschat,'totdat ik wordt opgebeld en alle zenuwen verdwijnen.

Herkennen jullie dat?

08-11-2015, 14:02


Ja je bent onzeker.

08-11-2015, 14:36
Onzeker of een slecht geweten. Kan beide.
Met slecht geweten bedoel ik dat je misschien geroddeld hebt over die vriendin of nicht en dat je bang bent dat ze het weten wanneer ze de telefoon niet opnemen.

08-11-2015, 14:44

Citaat door Dunya.:
Als m'n vriendin of nicht even niet opneemt denk ik dat ze me niet mag of boos op me is geworden. Hoe langer het duurt hoe erger ik de situatie inschat,'totdat ik wordt opgebeld en alle zenuwen verdwijnen.

Herkennen jullie dat?
Pak jij de telefoon niet op omdat je diegene niet mag of boos bent?

08-11-2015, 16:00


Nee dat herken ik niet. Als een vriendin of iemand anders niet opneemt dan betekent het niet dat ze boos zijn, behalve als ik weet dat ik wat bij ze geflikt heb. Want ja dat is dan logisch dat ze mij niet willen spreken.

08-11-2015, 16:01
Nee ik heb hier geen last van. Mensen kunnen ook gewoon bezig zijn of what so ever. Als mensen boos op mij zijn nemen ze juist de telefoon op.

08-11-2015, 16:22
Een vriendin van me heeft dat. Meestal als ze me na een lange tijd opbelt en om een gunst vraagt waar ik haar helaas niet mee kan helpen. Dan begint ze gauw te denken dat ik aan het denken ben dat zij mij alleen benadert wanneer ze wat nodig heeft en haar daarom weiger. Meestal vraagt ze ook om geld en soms heb ik alleen contant of precies het bedrag dat ik nodig heb om een rekening te betalen. Dat zeg ik dan ook gewoon, maar soms ben ik ook gewoon platzak. Vaak kaart ze dat ook aan. "Ja, ik dacht dat je weigerde omdat je misschien dat dacht van mij en blabla." Ik vind dat best irritant. Maar je bent idd onzeker.

08-11-2015, 21:53
Je bent onzeker.