Bekijk volle/desktop versie : Mijn huwelijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-11-2015, 23:46
Ik weet niet hoe ik moet beginnen, ik zit niet graag op deze site maar toch moest ik mijn hart privé luchten en dit leek me de beste manier.
Ik zit vol tranen van binnen, wil heel graag huilen maar lukt me niet de beproeving is zo heftig dat ik niet eens kan huilen, dus ik dacht laat ik het van me afschrijven.
Ik ben kort getrouwd geweest uit liefde, uit heel veel liefds die achteraf bedrog bleek te zijn. Ik heb me altijd bezig gehouden met mijn geloof verrichte salaat Fajr en vroeg Allah mij een goede man te schenken, ik was zeer kieskeurig in mijn keuze voor een huwelijk totdat ik hem op mijn pad kreeg hij beloofde me trouw te zijn en mij gelukkig te maken wat er ook gebeurd.
Ik hoorde verhalen maar bleef in hem geloven.
Daar ging ik dan trouwde met hem we leefde echt gelukkig in het begin, maar het werd niet gegund de druk van zijn moeder en familie en vrienden werd te veel voor een stel die pas getrouwd is, zijn familie leek bang te zijn hem te verliezen ik heb bijna geen moment van de zoete periode kunnen genieten ze waren te bezitterig totaal geen begrip voor een pas getrouwde., ik verschil heel erg van hun tradities en gewoontes maar ondanks dat ik deed heel erg mijn best en probeerde bij te horen, ondanks dat zijn moeder een pittige vrouw was deed ik echt mijn best met haar zag haar als mijn moeder. Het begon mis te gaan hij mishandelde me om de kleinste dingen zei elke keer opdonderen ging met slechte vrienden om niet wetend wat hij uitspookt buiten de deur.
Als zijn moeder soms niet te vreden over mij was dan was het gelijk het is over, hij sloeg me naast zijn familie verlaagde me naast hun en paar dagen later heeft hij spijt en toch doet hij het weer.
Ik heb veel geduld gehad heel veel en nu weg bij hem, hij heeft voor de makkelijkste weg gekozen omdag zijn moeder mij niet meer in haar huis wil, wil hij scheiden.
Ik voel me misbruikt, ik kan niet beschrijven hoe ik me voel hij heeft me opstraat gezet vraagt niet om mij niks, terwijl hij echt heel veel van me hield hoe kan iemand zo erg veranderen?
Waar aan heb ik dit verdient? Ik was altijd een goed mens geweest Allah is getuige.. Ik hechte veel waarde aan mijn kuisheid en die heb ik nu gegeven aan iemand die mij zo slecht heeft behandeld ik las de koran en was zo een goed mens al zeg ik het zelf wallahi heb nooit iemand pijn gedaan. Ik kan gewoon niet begrijpen hoe een man kei veel van je houd en opeens je als vuil uit huis zet.
Mijn ouders staan wel achter mij en de mijn hele familie, maar ik kan het allemaal niet vatten en ondanks alles elhamdoelillah.

06-11-2015, 23:52


Mijn hart huilt met je mee. Ya Allaah..

06-11-2015, 23:53
Ga jezelf niet de WAAROM vragen stellen meid. Zo ga je juist jezelf in onzekerheid brengen en misschien wel erger. Blijf je vasthouden aan je gebeden en blijf dua doen. Misschien heeft Allah jou juist bevrijd voor wat nog meer komen zou, allah u ahlem.

Heel veel sterkte!

06-11-2015, 23:53
Ja, hij is slecht voor je geweest, nee, je hebt dit vast niet verdiend. Je zult je nu heel down voelen en door een rotperiode gaan. Je zult soms zelfs denken dat je terug wilt naar hem. Je zal veel huilen en het zal lang duren, maar je komt er uiteindelijk sterker uit.Na regen komt zonneschijn. Allah swt is met jou.

06-11-2015, 23:53


Ik haat mannen die vrouwen mishandelden. Weetje wat je moet doen? Van de trap duwen dat zou ik gedaan hebben

06-11-2015, 23:54
Mannen
Dat zijn gewoon stelletje's moeders kindjes

06-11-2015, 23:56
Doe dua tegen droevigheid en verdriet. Misschien kun je het niet bevatten. Maar misschien verdien jij beter dan hem. En daarom behoed Allaah jou voor hem door hem van je af te nemen. En zie dit niet als iets slechts. Soms denken we dat iets slecht is terwijl het goed voor ons is en soms denken we dat iets goed is terwijl het slecht voor ons is. Zoals in jouw geval. Ik begrijp dat je denkt waarom ik. Maar misschien is dit een beproeving en zal Allaah jou hiermee in graad doen verheffen. Zie het niet alleen als iets slechts. Accepteer jouw Qadr zoals het nu is. Keer terug naar Allaah en vraag Hem Hulp en Hij zal in shaa Allaah jouw dua verhoren. Ik wens voor jou het allerbeste lieve zuster. Moge Allaah je verdriet wegnemen en je een rechtvaardige man schenken. Amien

06-11-2015, 23:59

Citaat door Oumoumayra:
Doe dua tegen droevigheid en verdriet. Misschien kun je het niet bevatten. Maar misschien verdien jij beter dan hem. En daarom behoed Allaah jou voor hem door hem van je af te nemen. En zie dit niet als iets slechts. Soms denken we dat iets slecht is terwijl het goed voor ons is en soms denken we dat iets goed is terwijl het slecht voor ons is. Zoals in jouw geval. Ik begrijp dat je denkt waarom ik. Maar misschien is dit een beproeving en zal Allaah jou hiermee in graad doen verheffen. Zie het niet alleen als iets slechts. Accepteer jouw Qadr zoals het nu is. Keer terug naar Allaah en vraag Hem Hulp en Hij zal in shaa Allaah jouw dua verhoren. Ik wens voor jou het allerbeste lieve zuster. Moge Allaah je verdriet wegnemen en je een rechtvaardige man schenken. Amien
Ik zou hem van de trap gooien. Hij mishandeld haar. En naar een halve dag de ambulance bellen. Dan heb je nog je plicht gedaan

07-11-2015, 00:00
Ik kan niet beseffen dat ik ga scheiden dat is het laatste wat ik mijn leven wilde.. Maar waarom? Ik heb niks gedaan.. Ik ben helemaal niet slechte vrouw geweest waarom moest ik met hem trouwen

07-11-2015, 00:02
moge allah het voor jou vergemakkelijken.

07-11-2015, 00:04
Bedankt voor jullie reacties amien op de dua ik merk elhmdoelillah dat ik beter ben geworden in mijn geloof door dit allemaal.
Happysmile je laat me lache haha gekkie ik heb nog recht op hem aan te klagen bij de politie, maar helaas ben daar te zwak voor ik kan dat niet over mijn hart krijgen..

07-11-2015, 00:04

Citaat door Amirraaa:
Ik kan niet beseffen dat ik ga scheiden dat is het laatste wat ik mijn leven wilde.. Maar waarom? Ik heb niks gedaan.. Ik ben helemaal niet slechte vrouw geweest waarom moest ik met hem trouwen
Zou je de rest van je leven mishandeld willen worden dan?
Sommige vrouwen kunnen niet eens uit zo'n omgeving omdat ze niemand hebben. Jij hebt alhamdoulillaah jouw familie die voor je klaar staat. Weet je hoeveel meisjes verbannen worden door familie als ze gaat scheiden. Wees Allaah dankbaar en niet ondankbaar.

07-11-2015, 00:07


Heftig meid! k snap niet dat zijn ouders geen tikkeltje ra7ma bezitten. Moge Allah het voor je vergemakkelijken meid.

Allah ie beddel 3liek had sa3a be sa3ad algheer.

07-11-2015, 00:08
Allaah beproeft de mensen in dunya zodat zij zichzelf kunnen reinigen en zonder zondes naar het Hiernamaals kunnen. Met elke beproeving kun je dichter bij Allaah komen. Maar dan moet je wel vertrouwen in hem hebben, sabr hebben, accepteren en dankbaar zijn.

07-11-2015, 00:08
Woonde je bij zijn moeder? Ja door de bemoeizucht v d familie gaat het mis even door de zure appel bijten.
Zeg geen waarom alles is qadar allah insha allahkomt het goed en als dit een scheiding wordt dan is het misschien beter zo ern man die een vrouw vernederd en verlaagd voor de familie is geen man

Pagina's : [1] 2 3 4 5