Bekijk volle/desktop versie : Vandaag had ik ongesteld moeten worden



Pagina's : [1] 2 3

06-11-2015, 12:25
Maar ik ben het (nog) niet. Ik voel wel rare krampjes in mijn buik niet als menstruatiekramp anders.. Ik heb pijnlijke borsten en veel afscheiding.

Veel stemmingswisselingen snel boos en ik haat mijn man.

Wat denken jullie zwanger? Ik wil morgen of zondag pas testen..

06-11-2015, 12:29


Ik had 'n maand geleden al ongesteld moeten worden en heb vreetbuien, ben aangekomen, stemmingswisselingen etc. Maar zeker niet zwanger.
Dus het hoeft niet zo te zijn. Zou ook geen voorbarige conclusies trekken om teleurstellingen te voorkomen.

06-11-2015, 12:31
De dag is nog niet voorbij. Testen is normaal nog te vroeg, maar je kan proberen.

06-11-2015, 12:32
Je kan die van kruidvat 2 voor 5. Dan test je nu en de 2e morgen ochtend In Sha Allaah.

Moge Allaah Subhana Wa3Thallaah jullie verblijden met een kind, Ameen.

06-11-2015, 12:37


Als je geen anticonceptie gebruikt en geslachtsgemeenschap hebt, zit de kans er heel dik in ja. Heb je voor de tijd van je menstruatie ook een paar bloeddruppeltjes gehad (of in je afscheiding)?

06-11-2015, 12:40

Citaat door Boubii:
Ik had 'n maand geleden al ongesteld moeten worden en heb vreetbuien, ben aangekomen, stemmingswisselingen etc. Maar zeker niet zwanger.
Dus het hoeft niet zo te zijn. Zou ook geen voorbarige conclusies trekken om teleurstellingen te voorkomen.
dan heb je geen eisprong gehad..

06-11-2015, 12:40

Citaat door AutumnGirl:
Als je geen anticonceptie gebruikt en geslachtsgemeenschap hebt, zit de kans er heel dik in ja. Heb je voor de tijd van je menstruatie ook een paar bloeddruppeltjes gehad (of in je afscheiding)?
geen bloed in afscheiding geen anticonceptie en wel gemeenschap

06-11-2015, 12:41
Shokran!!

Ik wil niet testen bang voor telleurstelling

06-11-2015, 12:43

Citaat door Karimavir:
dan heb je geen eisprong gehad..
Goh

Daarmee bedoel ik te zeggen dat het niet perse zwangerschap hoeft te zijn.
Al hoop ik natuurlijk van wel mochten jullie een kinderwens hebben.

06-11-2015, 12:45

Citaat door Boubii:
Goh

Daarmee bedoel ik te zeggen dat het niet perse zwangerschap hoeft te zijn.
Al hoop ik natuurlijk van wel mochten jullie een kinderwens hebben.
Ik had wel een eisprong namelijk dus dan moet je wel na 2 weken menstrueren als je niet zwanger bent.

Danke wel k heb inderdaad een kinderwens en jij?

06-11-2015, 12:52

Citaat door Karimavir:
Ik had wel een eisprong namelijk dus dan moet je wel na 2 weken menstrueren als je niet zwanger bent.

Danke wel k heb inderdaad een kinderwens en jij?
Ah op die manier. Schijnt te zijn dat sommige vrouwen die kunnen voelen.

Moge Allah jullie kinderwens doen vervullen en de liefde tussen elkaar als gezin doen versterken.
Nee ik totaal niet.

06-11-2015, 12:55

Citaat door MissSabbeltand:
hahaha een man die advies geeft over zoiets
LOVE IT
Is een vrouw

06-11-2015, 12:55


Je man haten is ook een symptoom?

06-11-2015, 12:56
Heb je anders ook pijnlijke borsten als je je menstruatie krijgt? Indien niet, dan kunnen pijnlijke borsten soms wijzen op een mogelijke zwangerschap.

06-11-2015, 13:01

Citaat door MissSabbeltand:
hahaha een man die advies geeft over zoiets
LOVE IT

Pagina's : [1] 2 3