Bekijk volle/desktop versie : Maradona verliefd op Marokko: 'Hopelijk niet mijn laatste keer hier' (video)



Pagina's : [1] 2

05-11-2015, 23:45
De Argentijnse voetballegende Diego Armando Maradona is woensdagmiddag aangekomen in Marrakech voor een galawedstrijd.

Deze wedstrijd zal gespeeld worden ter gelegenheid van de veertigste verjaardag van de Groene Mars, die een eind maakte aan de Spaanse bezetting van de Westelijke Sahara. De Argentijnse beroemdheid kwam op vliegveld Marrakech Menara aan en werd ontvangen door Karim Blaq. Hij is een ambtenaar en verantwoordelijk voor het ontvangen en begeleiden van de spelers die deelnemen aan de wedstrijd.


Maradona is in gezelschap van zijn moeder en dochter in Marokko en dat bevalt hem heel erg. De voetbalgrootheid is nooit eerder in ons land geweest. 'Dit is mijn eerste bezoek aan Marokko, hopelijk zal het niet de laatste zijn', zei hij bij aankomst. 'Ik hou van de gastvrijheid waarmee de Marokkanen me ontvingen en dat koester ik het meest', zei hij direct. Maradona blijft nog zeker tot aankomend weekend in Marokko.


Aan de wedstrijd in Laayoune doen naast Maradona ook George Weah, Gilberto Silva, Youssef Chippo en Mohammed Aboutrika mee. Het is niet bekend of Badr Hari ook een uitnodiging heeft ontvangen. Bij dit soort gelegenheden is hij een graag geziene gast.


[video=youtube;x_sL9quuOk4]https://www.youtube.com/watch?time_continue=35&v=x_sL9quuOk4[/video]

06-11-2015, 08:52


Oke, ik begin dit echt eng te vinden.

Wat heeft Marokko al deze mensen te bieden, dat ze massaal verliefd worden op dit land?

Voornamelijk mannen, goedkope vrouwen? Misschien?

06-11-2015, 08:58

Citaat door puntjeopde-i:
Oke, ik begin dit echt eng te vinden.

Wat heeft Marokko al deze mensen te bieden, dat ze massaal verliefd worden op dit land?

Voornamelijk mannen, goedkope vrouwen? Misschien?
Unieke landschappen, historische gebouwen die tegen de duizend jaar op lopen, mysterieuze steden (Sober van buiten, maar prachtig van binnen), etc.

Te veel om op te noemen.

06-11-2015, 09:14

Citaat door puntjeopde-i:
Oke, ik begin dit echt eng te vinden.

Wat heeft Marokko al deze mensen te bieden, dat ze massaal verliefd worden op dit land?

Voornamelijk mannen, goedkope vrouwen? Misschien?
?? warmte, prachtige landschappen, luxe, vrijheid, drank...niet altijd het ergste denken....er zijn ook heel veel vrouwelijke beroemdheden die verliefd zijn op dit land. Marokko is land met veel mogelijkheden.

Als je geld zat hebt wil jij dan niet wonen in zo'n land??










06-11-2015, 09:16


Opdonderen geen verboden vrouwen op halal gebied

Als ze nou nog like a virgin was

06-11-2015, 09:59

Citaat door puntjeopde-i:
Oke, ik begin dit echt eng te vinden.

Wat heeft Marokko al deze mensen te bieden, dat ze massaal verliefd worden op dit land?

Voornamelijk mannen, goedkope vrouwen? Misschien?

Citaat:
Deze wedstrijd zal gespeeld worden ter gelegenheid van de veertigste verjaardag van de Groene Mars



Dus dat.

06-11-2015, 10:48

Citaat door Hakimboy:
Opdonderen geen verboden vrouwen op halal gebied

Als ze nou nog like a virgin was
Het gaat om Maradona en geen Madonna!

06-11-2015, 10:50

Citaat door almohad:
Het gaat om Maradona en geen Madonna!

06-11-2015, 11:07

Citaat door almohad:
Het gaat om Maradona en geen Madonna!

06-11-2015, 14:15
O Hahhahahaa
Ik las weeer te snel


Oke opnieuw

Opdonderen geen coke lichamen toegestaan

Als t nou de cleane maradona was van : life is life ....la la la la


06-11-2015, 14:19
Voor diegene die t life is life stukje niet vatten

http://https://m.youtube.com/watch?v=4vashrNoXTE

In zijn pure fitte cleane body tijd...
Voordat mensen hem als meer dan een mens zagen en hij daarna anders dan een mens reageerde op de wereld en gekke dingen deed

Het blijft wel de bese voetballer aller tijden.. Legendarische man

06-11-2015, 18:22
Deze man is held Marokkanen houden van deze man sinds 1986 Mexico, Nederland had 1 grote voetballer Cruijf en die woont niet eens in eigen land

07-11-2015, 20:18


Marokko ix mooiste land twereld

08-11-2015, 21:47
Marokko is zeker een mooie land! Ik ben momenteel in Marokko prachtig land mooi weer lekkere eten en gare mensen om me heen... :P

09-11-2015, 19:05
Sommige marokannen schrijven hier onzin je wordt er kotsmisselijk van ..jullie tering honden vuile tering volk dat jullie zijn afgunst ..jullie weten niet wat jullie schrijven over jullie land ...azwamel ....viva maroc vivar rif viva sahrawa ...rot toch op vuile afgunst homos ..die tering wilders heeft gelijk ..soms als het gast over marokannen .nemen voorbeeld van turken hoe hun zijn en denken over hun land hoe kloos dat ze zijn a homos etfooo afdahtona ...bah bah

Pagina's : [1] 2