Bekijk volle/desktop versie : Salafi leider Al Saud bouwt toilet op plek huis profeet



Pagina's : [1] 2 3

03-11-2015, 22:38
[video=youtube;YiQtsMQ5ZJs]https://www.youtube.com/watch?v=YiQtsMQ5ZJs[/video]

wat een gezegende dahwah zonder hart.

03-11-2015, 22:54


Al Saud is de leider van KSA en niet van (alle) Salafis. Enige nuance is op zijn plek hier, wel is ksa en salafisme verweven met elkaar.

03-11-2015, 23:13

Citaat door Hamza_T:
Al Saud is de leider van KSA en niet van (alle) Salafis. Enige nuance is op zijn plek hier, wel is ksa en salafisme verweven met elkaar.
Ik weet heel goed hoe en wat. Niet alle salafies mogen de Saud huis. Maar de salafies hier zien hem als een gezegende leider. Daar is het naartoe gericht.
En tja generaliseren, dat kan ik ook. Die gasten denken dat ze iedereen kunnen weerleggen, maar dat er niks tegen hen is.

Al Saud is verrot, hoe verrot is zijn dahwah dan? Wie spendeerd er miljarden aan deze dahwah dat vele omstreken verdeelden in relgie discussies.
Hoe kan zo verdorven koningshuis iets gezegends sponsoren. Wat van de duivel komt is slecht, hoe mooi het ook gebracht moge worden.

We moeten stoppen met steeds er zijn ook goede salafies, salafisme heeft ook goede dingen. Nee het is gebouwd op valse beginselen en zou wereldwijd verbannen moeten worden.
Alles uit de Najd inclusief rare uitspraken van ibn taymiyah o. a die zeker geen salafist was. Weg met die troep!!!!!!

05-11-2015, 10:51

Citaat door tiyarayedwin:
Ik weet heel goed hoe en wat. Niet alle salafies mogen de Saud huis. Maar de salafies hier zien hem als een gezegende leider. Daar is het naartoe gericht.
En tja generaliseren, dat kan ik ook. Die gasten denken dat ze iedereen kunnen weerleggen, maar dat er niks tegen hen is.

Al Saud is verrot, hoe verrot is zijn dahwah dan? Wie spendeerd er miljarden aan deze dahwah dat vele omstreken verdeelden in relgie discussies.
Hoe kan zo verdorven koningshuis iets gezegends sponsoren. Wat van de duivel komt is slecht, hoe mooi het ook gebracht moge worden.

We moeten stoppen met steeds er zijn ook goede salafies, salafisme heeft ook goede dingen. Nee het is gebouwd op valse beginselen en zou wereldwijd verbannen moeten worden.
Alles uit de Najd inclusief rare uitspraken van ibn taymiyah o. a die zeker geen salafist was. Weg met die troep!!!!!!
Ik ben een selefie die tegen het huis van Saoed is. Sterker nog, selefiyyah is geen product van ibn 3abdil-Wahhaab. Los van zijn invloed en de marketing van het huis van Saoed, zijn er genoeg andere selefiestromingen en selefies.

05-11-2015, 11:04


Met 5x perdag bidden, vasten, zakat, shahaada en naar Mekka gaan indien mogelijk ben je een moslim en kan Allah je met zijn genade de hemel binnen laten. Moge Allah onze geloof weer tot 1 maken. En geen splintergroeperingen die elkaar bestrijden. Islam is 1 en Islam is makkelijk.

Moge Allah ons allen leiden. Amin

05-11-2015, 11:10
Wat een onzin.
Dat is het probleem als je blind afgaat op youtube titels.

De Profeet heeft gezegd: ما بين بيتي ومنبري روضة من رياض الجنة

Dus: tussen mijn huis en mijn minbar is een tuin uit de tuinen van het Paradijs (bukhari & muslim)
En dat is in het oude gedeelte van de moskee waar zijn graf nu is onder die groene koepel, daar was zijn huis volgens deze Hadith. Die wc's zijn zo'n 50 meter verderop.....

06-11-2015, 21:56

Citaat door Mouwaysie:
Ik ben een selefie die tegen het huis van Saoed is. Sterker nog, selefiyyah is geen product van ibn 3abdil-Wahhaab. Los van zijn invloed en de marketing van het huis van Saoed, zijn er genoeg andere selefiestromingen en selefies.
Ik heb nooit gezegd dat alle salafisten slecht zijn of dat alles slecht is of dat iedereen voor Saud is. Het is een bron voor vele slechtheid in de religie. Nee ibn Abdulwahhaab was had een jihadi salafist takfierie achtige opvattingen.
Een beetje de Isis en Boko Haram van vandaag. Maar het zijn allemaal salafisten in de manier van het benaderen van de religie.

Al Saud is de grootste promoter ervan. Dat komt door het verleden toen die met de britten een verbond sloot, oftewel wat men noemt de secret societies die engeland domineerden en daarna de VS.
Ibn abdulwahhaab werd in de religie gebruikt. Al saud heeft vele jaren van fitnah veroorzaakt tot zijn aanstelling als de nieuwe koning van zijn familiestaatje en toen pas werd het gematigder, inde zin van minder geweld en de leiders niet lastig vallen.

Waarom? Tjah, ze willen niet dat je in opstand komt tegen hen.
Vertel dat maar tegen een 18 jarige marokkaanse dat alleen maar over 4 saudi salafi geleeren kan dromen en Saud als de emir van de moslims wordt omschreven.

06-11-2015, 22:00

Citaat door JeWiltmeNiet:
Wat een onzin.
Dat is het probleem als je blind afgaat op youtube titels.

De Profeet heeft gezegd: ما بين بيتي ومنبري روضة من رياض الجنة

Dus: tussen mijn huis en mijn minbar is een tuin uit de tuinen van het Paradijs (bukhari & muslim)
En dat is in het oude gedeelte van de moskee waar zijn graf nu is onder die groene koepel, daar was zijn huis volgens deze Hadith. Die wc's zijn zo'n 50 meter verderop.....
de groene koepel die de salafi ideologie maar al te graag vernietigd wil zien.

06-11-2015, 22:53

Citaat door tiyarayedwin:
de groene koepel die de salafi ideologie maar al te graag vernietigd wil zien.
Sterke inhoudelijke reactie.......

07-11-2015, 00:29

Citaat door JeWiltmeNiet:
Sterke inhoudelijke reactie.......
jazeker.

07-11-2015, 01:02

Citaat door Mouwaysie:
Ik ben een selefie die tegen het huis van Saoed is. Sterker nog, selefiyyah is geen product van ibn 3abdil-Wahhaab. Los van zijn invloed en de marketing van het huis van Saoed, zijn er genoeg andere selefiestromingen en selefies.
terugkomend hierop. Inderdaad het is niet 1 groep en zijn van extreem tot zeer extreem in te delen.
En sommigen zijn salafisten en interpeteren zelf uit de sahieh boeken.

Maar dan de vraag, wie is de geredde groep, want er is er maar 1 toch. Isis bijv de jihadi variant noemen zich zelf de ware volgers van de salaf.

of is het in plaats van de geredde groep, de fitnah groep.

07-11-2015, 10:04
voor jewilt me niet lid.

Open is je ogen. Dat ik niet erop in ga betekent niet dat ik onzin en leugen plaats.

07-11-2015, 10:07


http://www.thegatewaypundit.com/2008/04/saudis-bulldoze-mohammads-house-build-toilet/

07-11-2015, 10:16
http://archives.religionnews.com/blogs/omid-safi/saudis-say-no-to-the-prophet-muhammad-yes-to-paris-hilton

07-11-2015, 21:48
Klopt dit nieuws echt?

Een keer stond dit nieuws op een website waar het later werd weggehaald.

Pagina's : [1] 2 3