Bekijk volle/desktop versie : Hagenaars willen kort geding voor aanhouding Bush



12-04-2005, 20:30
DEN HAAG - Een groep Hagenaars heeft een kort geding aangespannen tegen de staat om Bush te laten oppakken zodra hij voet op Nederlandse bodem zet. De Amerikaanse president brengt begin mei een bezoek aan Nederland.

De eisers willen dat de staatsman wordt aangehouden wegens "talrijke grove schendingen van de Conventies van Genève".


Onder de groep eisers zijn het Haags Vredes Platform, de Haagse Stadspartij en een aantal Hagenaars op persoonlijke titel. Ook een aantal personen en organisaties die zich inzetten tegen onder meer de oorlogen die Bush heeft gevoerd en Guantánamo Bay, het Amerikaanse cellencomplex op Cuba, spannen het kort geding aan.

Op 29 april buigt de rechtbank in Den Haag zich over hun verzoek.

Bron

12-04-2005, 21:05


Zal vast niets van terecht komen .

Dat weet ik bijna 100 % zeker.

Wa salam

12-04-2005, 21:20
Bush zelf heeft niets gedaan. Ik zou echter de mensen die het indienen eens grondig laten doorzioeken op hun contacten.

12-04-2005, 21:22

Citaat door ambitiontje:
Zal vast niets van terecht komen .

Dat weet ik bijna 100 % zeker.

Wa salam
En als het al lukt, dan komt Amerika Den Haag bezetten, dat mogen ze namelijk van zichzelf...

12-04-2005, 21:25



Citaat door ambitiontje:
Zal vast niets van terecht komen .

Dat weet ik bijna 100 % zeker.

Wa salam
Je weet toch zeker dat je geen Surinamer bent? Ik weet het 100% zeker! (denk ik) ...

12-04-2005, 22:58
Het zijn van die hopeloze mensen die tijd en geld verspillen aan iets wat nergens toe zal leiden. Ze hebben de meest verkeerde land gekozen en het is de laatst land die dit zou doen. Denk je dat de JA-knikkers( lees Balkenende Clan) echt Bush gaan aanhouden. Hij is onschendbaar. Niemand die hem wat kan doen. Hoe graag iedereen dat zou willen.

12-04-2005, 23:57
Ik vind het wel een strak plan.

Het maakt natuurlijk geen schijn van kans.

Maar het is wel weer een signaal naar de wereld dat er ook nog zat mensen zijn die Sjors W. Boesj een grote eikel vinden. Maar hopen dat CNN dit nieuws ook oppikt. Even de goede Amerikanen (De Democraten in dit geval) een hart onder de riem steken en laten weten dat ze niet de enige zijn die hun president niet pruimen.

13-04-2005, 00:10
Waarom de aanhouding van Bush terwijl er een Samir A vrij in het wild rond loopt.

13-04-2005, 00:34

Citaat door Heidelbergmens:
Waarom de aanhouding van Bush terwijl er een Samir A vrij in het wild rond loopt.
Euh Bush heeft al vanalles uitgevreten, Samir A. niet.

CNN breaking news: The Dutch arrested our president!

13-04-2005, 00:37

Citaat door Wammie:
Euh Bush heeft al vanalles uitgevreten, Samir A. niet.

CNN breaking news: The Dutch arrested our president!
Als losgeld willen we toegang tot de luchtruimte van de VS voor alle passagiersvluchten, zonder beperke voorwaarden zoals passagierslijsten!

13-04-2005, 00:39

Citaat door Wammie:
Euh Bush heeft al vanalles uitgevreten, Samir A. niet.

CNN breaking news: The Dutch arrested our president!
Tja, en dan volgt deze:

CNN breaking news: American army invades The Hague!...

13-04-2005, 00:40

Citaat door Hoogervorst:
Als losgeld willen we toegang tot de luchtruimte van de VS voor alle passagiersvluchten, zonder beperke voorwaarden zoals passagierslijsten!

13-04-2005, 00:45



Citaat door Wammie:
Euh Bush heeft al vanalles uitgevreten, Samir A. niet.

CNN breaking news: The Dutch arrested our president!
Bush is onschuldig. Bush is the man. I love Bush. Let maar op. Binnen een paar jaar zullen de Nederlanders weer smeken dat Amerika hun komt redden van die islamietjes. Net als bij de Duitsers. Weet je dat nog?
"ICH HABE ES NICHT GEWUST"

13-04-2005, 01:50

Citaat door DutchBart:
Tja, en dan volgt deze:

CNN breaking news: American army invades The Hague!...
Tenzij we snel genoeg zijn, zoals bij Ceausescu

groetjes,
Ned. Moslim

13-04-2005, 02:15

Citaat door Braezy:
DEN HAAG - Een groep Hagenaars heeft een kort geding aangespannen tegen de staat om Bush te laten oppakken zodra hij voet op Nederlandse bodem zet. De Amerikaanse president brengt begin mei een bezoek aan Nederland.

De eisers willen dat de staatsman wordt aangehouden wegens "talrijke grove schendingen van de Conventies van Genève".


Onder de groep eisers zijn het Haags Vredes Platform, de Haagse Stadspartij en een aantal Hagenaars op persoonlijke titel. Ook een aantal personen en organisaties die zich inzetten tegen onder meer de oorlogen die Bush heeft gevoerd en Guantánamo Bay, het Amerikaanse cellencomplex op Cuba, spannen het kort geding aan.

Op 29 april buigt de rechtbank in Den Haag zich over hun verzoek.

Bron
Stelletje domme ossens, zeker nog nooit van de Invasion Act gehoord. Bovendien is een dergelijke aanklacht de reden waarom het Internationale Hof in Den Haag nooit de steun van de VS zal krijgen zolang het recht nog voor het propagandakarretje wordt gespannen.

Domme zinloze aktie, laten ze gaan protesteren.