Bekijk volle/desktop versie : Hadji : WK 94 werd verpest door mensen buiten Marokkaanse elftal



Pagina's : [1] 2

01-11-2015, 13:34
Ik ben nu Hadji reportage aan het kijken ..hij heeft verteld dat zij een hele mooie team hadden in 1994 maar mensen vanuit Marokko gingen met team bemoeien ...ze hebben steeds Blinda (Allah iera7amou) onder druk gezet om anders spelers op ste stellen ...3 ervan hebben ruzie veroorzaakt en ..de sfeer was niet goed door Marokkanen die niks met elftal te maken hebben ..ze willen steeds andere spelers ...ze lieten Bilnda zijn werk niet maken....na de wedstrijd van Marokko - België ..moesten ze tegen Saudië Arabië ....1 dag voor de wedstrijd ..wisten ze wie zou voetballen ..dat was vast op het bordje gezet ..maar op de speeldag zelf ..blinda kwam kleedkamer binnen en opeens heeft hij hele team die al bekend was om te starten verandert....hij heeft dat 2 uurtjes voor de wedstrijd gedaan ..hier begonnen ze ruzie te maken in de kleedkamer ...dus die wedstrijd werd gewoon verkocht zei hij....hij zei ook iets over hem

Eerste kennismaking met Marokko

Hij was jaar of 18 19 jaar ..hij had een vliegtuig gepakt naar Marokko zodat hij dan kon aansluiten bij Marokko...hij kwam aan en niemand van de bond was aanwezig op het vliegveld ...hij heeft toen iemand aangesproken ..hij vroeg een taxichauffeur of hij wist waar de Marokkaanse team was en waar is hun verzamelpunt was ..hij zei tegen hem er is geen Marokkaanse team hier ...hij kon geen Arabisch..hij vroeg aan hem of hij de Marokkaanse voetbalbond kon bellen..hij deed dat..die zeiden tegen hem dat hij zich aan moest sluiten bij jong Marokko die in Toulon was ...hij heeft vliegtuig teruggepakt ..hier zei hij dat het heel pijn bij hem deed dat er niemand van de bond op het vliegtuig was om hem te verwelkomen ..hij heeft nog steeds last van misken...

Reportage is nog bezig op Arriyadia


Hij kan nu goed darija praten

01-11-2015, 13:45


Valt op praat goed arabisch terwijl hij eerst geen woord sprak respect wallah hij was eerlijk over alles en nog wat respect

01-11-2015, 13:50

Citaat door sefrou:
Valt op praat goed arabisch terwijl hij eerst geen woord sprak respect wallah hij was eerlijk over alles en nog wat respect
Ik vind het knap van hem dat hij nu darija praat..eerste alleen maar Frans toen hij bij Marokko kwam ..hij was eerlijk en open over Marokko en de problemen er om heen

Nu woont hij in Marokko met zijn gezin en dat helpt ook

01-11-2015, 13:53
goeie mentaliteit ook

01-11-2015, 13:55



Citaat door TetouanBarca1234:
Ik vind het knap van hem dat hij nu darija praat..eerste alleen maar Frans toen hij bij Marokko kwam ..hij was eerlijk en open over Marokko en de problemen er om heen

Nu woont hij in Marokko met zijn gezin en dat helpt ook
Respect voor deze man wallah komt uit prachtige gebied in marokko Ifrane

01-11-2015, 13:57

Citaat door maroc2018wk:
goeie mentaliteit ook
Klopt

Zo leeft een prof ..en zo zul je ook met respect behandeld worden door voetbalfans

01-11-2015, 13:58

Citaat door sefrou:
Respect voor deze man wallah komt uit prachtige gebied in marokko Ifrane
Ik ken die omgeving goed en ik ken je stadje Sefrou ook ook en ik ken fes uit mijn duimpje goed

01-11-2015, 14:02

Citaat door TetouanBarca1234:
Ik ken die omgeving goed en ik ken je stadje Sefrou ook ook en ik ken fes uit mijn duimpje goed
Hihi maar ik kom niet uit sefrou ik was daar paar keer zeer onder de indruk van natuur landschap aarbeien hihi ben gek op deze stadje top gebied hihi

01-11-2015, 14:06
en wat is er veranderd aan de structuur vd bond waardoor er nu geen corruptie meer is? welke controle mechanismen zijn er nu die er toen niet waren? corruptie kan je niet aanpakken door poppetjes te veranderen, maar door de bestuursvorm zo in te richten dat corruptie gecontroleerd en voorkomen kan worden.

01-11-2015, 15:13

Citaat door Milan:
Blinda (Allah irahmou) deed het prima, dat als handbalcoach.
Het was Hassan 2 die hem belde na de eerste wedstrijd, tegen België. Zijn wens was om aziz bouderbala mee te nemen, voor het wk begon.
Echt gek he.. Nu kunnen we het ons niet eens voorstellen dat koning Mohammed 6 zich met het voetbal gaat meebemoeien of gaat bepalen wie er opgesteld moet worden...

01-11-2015, 16:26
Kan misschien kloppen maar ik heb wel al die wedstrijden gezien

Tegen Belgie had Marokko altijd moeten winnen
degryse, 1m20 groot, scoorde met het hoofd
daarna kreeg Marokko kans na kans, ze liepen zich kapot
de belgen waren minder goed bestand tegen die hoge vochtige temperaturen, maar de marokkanen hebben volgens mij daar hun bobijntje verbrandt.
wedstrijd tegen de saoudies was ofwel verkocht, ofwel waren ze fysiek kapot
alleen bahja liep daar vrolijk te dribbelen
wedstrijd tegen nederland was marokko ook beter, zelfs bergkamp had een paar smerige overtreding nodig om de marokkanen af te stoppen.

Volgens mij, en dat zag je in 1998 ook, hadden de marokkanen gewoon een bagger keeper, en was er soms teveel egoisme
met bassir, hadji, naybet, chippo hadden we een paar spelers die elk op hun manier iets bijbrachten aan het elftal
helaas waren de brazilianen onsportief (sindsdien ben ik altijd tegen hen,als ze op het wk spelen)

01-11-2015, 16:41
marokko was in 94 sterk maar had geen geluk en slechte doelman ze domineerde tegen belgie nederland en saudi arabie maar verloren telkens nipt

01-11-2015, 16:52


Klopt wat je zegt marokko was de betere ploeg in de poul.ben onzeker (benzekri)was echt vliegevanger maar wedstrijd tegen saudi arabie was verkocht aan een scheik dat is zeker kijk wedstrijd maar terug

01-11-2015, 20:10

Citaat door brownie74:
Kan misschien kloppen maar ik heb wel al die wedstrijden gezien

Tegen Belgie had Marokko altijd moeten winnen
degryse, 1m20 groot, scoorde met het hoofd
daarna kreeg Marokko kans na kans, ze liepen zich kapot
de belgen waren minder goed bestand tegen die hoge vochtige temperaturen, maar de marokkanen hebben volgens mij daar hun bobijntje verbrandt.
wedstrijd tegen de saoudies was ofwel verkocht, ofwel waren ze fysiek kapot
alleen bahja liep daar vrolijk te dribbelen
wedstrijd tegen nederland was marokko ook beter, zelfs bergkamp had een paar smerige overtreding nodig om de marokkanen af te stoppen.

Volgens mij, en dat zag je in 1998 ook, hadden de marokkanen gewoon een bagger keeper, en was er soms teveel egoisme
met bassir, hadji, naybet, chippo hadden we een paar spelers die elk op hun manier iets bijbrachten aan het elftal
helaas waren de brazilianen onsportief (sindsdien ben ik altijd tegen hen,als ze op het wk spelen)
Buiten de dingen die jij opnoemt.
Hassan de II bemoeide zich met het team rechtstreeks, 94 was wat dat betreft geen uitzondering dat is in Marokko al lang en breed bekend het WK van 1970 heeft hij dat ook gedaan met voormalig bondscoach bagoje vidinic.

02-11-2015, 22:52
door dit is gerets ten onder gegaan,iedereen ging zich meebemoeien,dat is het probleem van maroc.

Pagina's : [1] 2