Bekijk volle/desktop versie : Bruidsschat



12-04-2005, 18:54
HOI HOI


Wie weet welke kledingstukken jou aanstaande man voor je moet kopen volgens de traditie dan he.Dus een djelabba en welke jurken nog meer wie legt het mij even uit iedereen zegt telkens weer wat anders dus nu wil ik het graag goed weten .Ben ik gewoon benieuwd naar let me noo

12-04-2005, 18:57



Citaat door sallywoman:
HOI HOI


Wie weet welke kledingstukken jou aanstaande man voor je moet kopen volgens de traditie dan he.Dus een djelabba en welke jurken nog meer wie legt het mij even uit iedereen zegt telkens weer wat anders dus nu wil ik het graag goed weten .Ben ik gewoon benieuwd naar let me noo
het moet niet hoor, of is dat zo belangerijk voor jou?

12-04-2005, 19:03
nee dat zeg ik toch niet is gewoon een algemene vraag ik wil weten wie het nou juist heeft .Ik heb al wat ik hebben wil en dat is mijn man mijn grootste bruidschat waar niemand tegen op kan .

12-04-2005, 19:04
niet zo overdrijven zeg met dat MOET iedereen vraagt toch van alles :S

13-04-2005, 13:24


Hoi,

qua kleding

djellaba
2 Takschita
Jabador
Lingerie setjes
Handtasjes
Schoenen
Nachtmode

En goud

Maar per persoon verschilt het je kan het vragen of gewoon krijgen

13-04-2005, 20:06
Dank je wel doedoe dat je reageert op mij topic zonder comentaar .Kijk ik vraag niks mijn man stelde het zelf voor we gaan zelfs samen naar een atelier volgende week.Om alles te laten naaien en ik mocht mijn portomonee niet meenemen anders zou hij niet meegaan hahah.Maar mijn jurk voor de henna avond koop ik zelf en heel stiekem ga ik zijn pak betalen weet hij nog niet maar dat is een suprise.

13-04-2005, 20:18
soooo lief van jou!!

19-04-2005, 10:00
Graag Gedaan Meid,

Mijn man had het precies het zelfde gedaan kom we gaan dingetjes voor je kopen omdat het hoort bij traditie. Toen zei ik ook al van ik hoef niks ik heb alles.

Beter traditie dan vragen voor 10.000 euro bruidschat zoals de meeste doen.

Allah kemiel beghir.