Bekijk volle/desktop versie : Bericht van Sculpture



31-10-2015, 18:51
Je reageert zowat op elke topic maar wanneer iemand je een uitdagende vraag stelt in een melige bui sluit je totaal dicht vaag hoor dacht namelijk dat je wel inhoud had...

31-10-2015, 18:52


Ik heb geen inhoud omdat ik niet in ga op zijn "melige" domme, oversexte, respectloze verzoek!!!!!!!!

31-10-2015, 19:01
Tipisch "mannen" van tegenwoordig, in het openbaar bedragen ze zich als echte mannen, maar prive als stelletje geile honden. Ik ben meestal vriendelijk maar dit is echt tffoe in je gezicht!!

En dan klagen, roddelen en de Marokkaanse vrouwen note bene eigen zusters zwart maken bij andere mannen. Tttrrrrrr

31-10-2015, 19:16

Citaat door koningbob:
Hou toch je bek a klaagmuur..
Echt vrouwen weer hoor

In het openbaar doen alsof ze er niet van gediend zijn
Maar ondertussennnnnn

Jullie worden niet voor niets al deccenialang bitchess genoemd
Ben jij zeker onder een andere naam, nu wel stoer doen en bek open trekken! Jij kent mij niet dus jouw bullshit heeft geen toegevoegde waarde!!! Wat ik waard ben, weet ik en mijn schepper alleen. Dit soort respectloos gedrag pik ik niet, van niemand niet!!!

Hoe wij genoemd worden op straat of waar dan ook door andere culturen is met dank aan je eigen grote bek!! Als jij je marokaanse zusters niet zwart maakt b een neger dan hebben zij niks om te blaffen maar omdat jullie niet tegen Afwijzing kunnen gaan jullie janken en klagen bij andere, wwhat the fuck!!! Echt zoooo mannelijk, tttffoooeeee

31-10-2015, 19:20



Citaat door Abdul_Karim:
Waarschijnlijk voelt men zich niet vrij om zichzelf te zijn in het openbaar, en dan krijg je compensatiegedrag. Dubbel zwak, maar je doet er niet veel aan, anders dan ervoor zorgen dat je je kinderen niet ook zo opvoed.
Nee dit zal ze hopelijk een lesje leren, dit heb ik al eerder moeten doen en blijf het doen, want dit pik ik niet. Kan niet tegen onrechtvaardigheid en als je mans genoeg bent dan kun je je vraag ook stellen op het forum, smerige verzoeken ben ik sowieso niet van gediend, maar dan ook nog zo respectloos, dan verdien je ff in het spotlight te staan hoe lullig dan ook.

31-10-2015, 19:26
...
Ja en nu wat een leuke topic heb je geopend hahaa wat wil je daar nou mee bereiken is het je maandelijks verjaardag soms beter sluit je m gauw en je zult geen Pm van mij meer ontvangen!!!

31-10-2015, 19:28
Hahahaha nee Sculpture ik sluit hem niet af, laat hem nog wel ff staan. Je krijgt wat je verdiend
Met vriendelijke groet Sterretje

31-10-2015, 19:46
Heeft ie dit ook naar jou gestuurd in een pm:

Eeey kanjer met Samir als ik zeg m'n pik daagt je uit en m'n tong wilt je ongekend verwennen waar denk je dan aan...?!

31-10-2015, 20:05
Krijg zo vaak van dat soort pms, ik ga niks melden, geen zin in. Tijdverspilling.

31-10-2015, 20:06

Citaat door gewoonblond2:
Heeft ie dit ook naar jou gestuurd in een pm:

Eeey kanjer met Samir als ik zeg m'n pik daagt je uit en m'n tong wilt je ongekend verwennen waar denk je dan aan...?!
Ja onderandere, zo zijn er meerdere zie alleen op t forum zitten om dit soort smerigheid uit te kramen! Lelijk, wanhopig en levenloos!!!

31-10-2015, 20:07
Jup levenloos.

31-10-2015, 22:20

Citaat door Abdul_Karim:
Jammer dat het vaak gebeurd, mensen zijn vaak tuig
Ach ja.......