Bekijk volle/desktop versie : Dringend Advies gevraagd: wat te doen in deze huwelijksprobleem?!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

31-10-2015, 18:21
Salaam alaikom, beste leden, beste vrouwen, beste mannen...

Misschien dat sommige van jullie gaan vinden dat ik overdrijf.. maar ik ben een heel gevoelig persoon en ik ben ook best jaloers.
Mijn man en zijn ongeveer 3 jaar getrouwd, hebben we veel dingen meegemaakt en we houden ook echt veel van elkaar. Ik ben ook overtuigd dat hij van mij houdt. Sinds ongeveer een jaar ben ik erachter gekomen dat er een meisje is, uit Marokko die al jarenlang verliefd is op mijn man.. ze zegt zelf 6 jaar lang. Dus ze was verliefd op hem voordat we zijn getrouwd. Mijn man wist dit niet, maar nu blijkt (ik ben erachye rgekomen) dat hij wel interesse in haar heeft. Hij chat met haar. Vorig jaar was ik heel erg boos op hem en heb heel veel verdriet hierom gehad, vooral omdat het niet gewoon zomaar een chat is, maar ik heb ook echt de indru dat hij wellicht met haar zou willen trouwen (als 2e vrouw). Toendertijd heb ik geprobeerd om mijn hoofd erbij te houden, ik heb toen zelfs met dat meisje gechat en gewoon eerlijk gezegd wat ik ervan vindt en ook gezegd dat zij alleen een 2e vrouw kan zijn en dat dit zelfs niet gaat omdat ik dat niet zal accepteren.
Vorig jaar hebben we dus van haar (mijn man en ik) de belofte gehad dat ze ons -- vooral mijn man.--- niet meer zal achterna zitten.... Dat heeft ze ongeveer een jar volgehouden. Totdat ik sinds kort, enkele maanden, er weer ben ahcte gekomen dat ze weer met elkaar chatten, Ze hebben zelfs fotos uitgewisseld en mijn man praat met haar alsof het echt zijn liefje wordt. Hij zegt dat hij alleen van mij houdt en dat hij wel mogleijk een 2e vrouw wilt... en mogelijk haar als 2e vrouw wilt nemen. Ik accepteer dit zeker niet.. ik zou nooit met een man die een 2e vrouw wilt willen blijven. Ik heb dit meerdere keren gezegd. Dan komen we tot een punt, dat hij zegt: ik hoef geen 2e vrouw... ik wil alleen jou. Deze punt hebben we meerdere keren bereikt... vooraf eerst altijd ruzie over dat gechat.....

Ik weet echt niet wat ik verder moet doen. Ik heb weer met dat meisje gechat.. en ik ben blij dat ze niet naast mij stond.. ik heb geprobeerd om met in te houden en haar te adviseren om God te vreden en niet tussen mij en mijn man in moet komen. Nu weet ik dat mijn man natuurlijk haar ook aandacht geeft, dus het is zeker niet alleen zij....
Probleem is dat ik echt veel van mijn man houdt, en dat dit alles mij wel heel veel verdriet doet, maar tegelijkertijd is er nog niks echt concreet gebeurd.. ze hebben elkaar ook nog niet echt gezien ofzo. Ik ben gewoon bang dat ik jaren met hem blijf en op een dag dat hij toch nog voor haar kiest en mij mogelijk dumpt....

Ik weet het niet meer... wie wilt mij adviseren, of mening geven... en doe a.u.b. dua voor mij. En ik hoop echt dat alle dames die met getrouwde mannen chatten of flirten zich gaan beseffen wat voor pijn zij de vrouw aandoen en zeker dat ze vrees voor God moeten hebben om een huwelijk stuk te maken en zoals ieder weet: ---kemma todin todan-- wat je doet, zult je terug krijgen...

Bedankt voor het lezen
Zeer verdrietige Bergje

31-10-2015, 18:30


Geef hem een keus of jij of haar. Die wijfjes in marokko zijn hopeloos niet normaal doen aan shir. Ken iemand die zijn vrouw en kinderen heeft laten stikken voor een troela uit marokko door die shir

31-10-2015, 18:31
Wees alert, vrouwen uit Marokko hebben geen vrees voor onze heer en zijn tot alles in staat.
Enig advies is om je man te plezieren en ervoor te zorgen niet met die heks in real life te ontmoeten.
Vecht voor je man! Komende 10jaar ook nietwaar Marokko reizen

31-10-2015, 18:35
Goh, je man zou haar wel als 2de vrouw willen (islamitisch recht) maar ondertussen wel n haram/fitna relatie via de chat met n andere vrouw.
T word tijd dat je op je strepen staat, want dit kan echt niet. Het is gedaan met lief zijn en laat de achterste van je tong maar zien tegen die meid.
Ik ga nu gemeen en kinderachtig uit de hoek komen, maar zou haar mannelijke familieleden op de hoogte brengen en haar foto doorsturen, kijk je dochter/zus/nicht stuurt foto van zichzelf naar getrouwde mannen. Dat ze haar daar n pak rammel geven. En wat je man betreft pffff gooi n pan naar zn hoofd ofzo hij is niet goed snik

Veel suc6 en sbar

31-10-2015, 18:42


Zet je kliko buiten met je man erin. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. x

x Fifiano is niet aansprakelijk voor eventuele scheidingen. Fifiano geeft slechts zn mening en wilt dan ook geen scheiding op zn rug hebben.

31-10-2015, 18:44

Citaat door FIFI_ANO:
Zet je kliko buiten met je man erin. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. x



x Fifiano is niet aansprakelijk voor eventuele scheidingen. Fifiano geeft slechts zn mening en wilt dan ook geen scheiding op zn rug hebben.


Whahahahahahaha wallahila ntina li hdarti

31-10-2015, 18:44
Lees ik dit nu goed?

31-10-2015, 18:46
Schade is al gedaan, het is al te laat. Je hebt dit toegestaan. Je man heeft je precies waar hij je hebben wil.

31-10-2015, 18:48

Citaat door FIFI_ANO:
Zet je kliko buiten met je man erin. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. x

x Fifiano is niet aansprakelijk voor eventuele scheidingen. Fifiano geeft slechts zn mening en wilt dan ook geen scheiding op zn rug hebben.
Echt he

31-10-2015, 18:53
Je brengt het wel heel erg kalm over...

Ik zou laaiend zijn, hij gaat gewoon vreemd maar praat het goed door zogenaamd te zeggen dat hij haar als 2e vrouw wilt...

Zbelmannen...

31-10-2015, 18:58

Citaat door Dalilaah:
Lees ik dit nu goed?

31-10-2015, 19:09
Salaam,

bedankt voor jullie reacties..
Ik probeer kalm te blijven, ook al is het heel moeilijk... ik ben namelijk bang dat hij toch voor haar kiest, vooral we weer ruzie gaan hebben.. Ik zou hem echt niet kwijt willen.. maar ik kan ook niet zo in deze situatie blijven.
Ik accepteer en zal nooit een 2e vrouw accepteren..

Ik laat hem kiezen: zij of ik ...

doe aub voor mij dua om de pijn te verzachten die ik voel ...

Ya rab geef mij Uw wijsheid en het geduld om deze beproeving te doorstaan..

31-10-2015, 19:17


ze heeft al voodoo bij hem gedaan.

31-10-2015, 19:28
Pfff heftig
Ken je niemand die jouw de nummer geeft van haar ouders
Die meisje denkt safi naar ghariz gaat ze er alles aandoen om je man toch te krijgen
Als je man echt veel van je houdt dan chat hij uberhaut niet met die wijf
Je man is gewoon een dikke hufter.

31-10-2015, 19:31

Citaat door krullie2011:
Pfff heftig
Ken je niemand die jouw de nummer geeft van haar ouders
Die meisje denkt safi naar ghariz gaat ze er alles aandoen om je man toch te krijgen
Als je man echt veel van je houdt dan chat hij uberhaut niet met die wijf
Je man is gewoon een dikke hufter.
Dit dus

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14