Bekijk volle/desktop versie : Help coalitiegenoot met zijn verwerkingsproces



12-04-2005, 18:12
Sallaam Moe3leekoem beste mensen,

Hierbij plaats ik een oproep voor coalitiegenoot. Hij zit in een moeilijke periode die hij moeilijk kan accepteren. Hij zit in een rolstoel en kan dit maar niet accepteren...

Hierbij wil ik jullie vragen hem een hart onder de riem te steken en hem het beste te wensen.....

Gair Insha Allah

12-04-2005, 18:14


aan zo'n lul moet je zelf geen topic verspillen... zijn hier geen mods??

12-04-2005, 18:16

Citaat door k.jessie:
aan zo'n lul moet je zelf geen topic verspillen... zijn hier geen mods??
Doe het niet voor hem... Maar doe het voor je imaan....

12-04-2005, 18:17
hahaahahha meskien echt een zielig ventje die cooltiegenoot hahaha die lul geef ik een gratis kogel door zijn hoofd

12-04-2005, 19:06


meskien(niet heus)

12-04-2005, 19:09
ik begrijp et niet sorry...waarom doet hij zo...ik bedoel ik kan wel begrijpen dat hij in een moeielijk periode zit maar zoals hij doet zal hij heus niet veranderen...MA JA IEDEREEN ZO ZIJN MANIER VAN DINGEN VERWERKEN...!!
ewa inshallah zal hij er snel vanaf komen amien yarabi al3alahmien!

12-04-2005, 19:41
Hoe kom je erbij dat hij in een rolstoel zit?
Maar als het zo is, sterkte goya.



jasmina

12-04-2005, 19:49
jullie begrijpen het niet ......hij zeikte gewoon iedereen af en vooral het verhaal v jesuisuneFEMME en hij zeikte het gehandicapt zijn af ,volgens hem hebben gehandicapten geen leven want ze kunnen amper iets zelf enz.....en helemaal niet getrouwd zijn of dat iemand naar een persoon in een rolstoel kijkt( aantrekkelijk vind ,een relatie mee wilt).
Hij deed zo gefrustreert.

degene die de topic heeft geplaats en de mensen die hebben gereageerd weten wel waar ik t over heb..............