Bekijk volle/desktop versie : Opgepakte vrouw ook moeder dode baby Alkmaar



31-10-2015, 12:45
De aangehouden moeder van de twee dode baby's in Heerhugowaard, is ook de moeder van een baby die vorig jaar in Alkmaar dood is gevonden.





Dat heeft burgemeester Piet Bruinooge van Alkmaar vrijdagavond meegedeeld. Het lijkje van dat baby'tje was in december gevonden in park De Rekerhout in Alkmaar. Tot nu toe was nog steeds onbekend wie de moeder was. Het politieonderzoek is in volle gang, meldt Bruinooge. Woensdag pakte de politie de 31-jarige vrouw uit Alkmaar op.

Haar DNA komt overeen met dat van de baby's die eerder deze maand dood zijn gevonden in een huis in Heerhugowaard.

01-11-2015, 19:35


kraambedpsychose

01-11-2015, 19:38
Walgelijk kútwijf, gewoon een nekschot geven.

02-11-2015, 01:49

Citaat door Victoria18:
kraambedpsychose
Zou zomaar kunnen. Als de moeder moedwillig de baby's vermoord heeft denk ik niet dat ze in gezonde toestand verkeerde. Kraambedpsychose kan heel ernstig uit de hand lopen als mensen uit de omgeving niet tijdig aan de bel trekken. Moeder kan volledige verstand kwijt raken en is een gevaar voor zowel de baby als zichzelf. En ontoerekeningsvatbaar op dat moment. Het is heel makkelijk om te roepen dat ze opgehangen/afgeschoten moet worden, terwijl wij niets weten over de omstandigheden/situatie waar moeder in verkeerde. Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat een moeder die haar kind 9mnd draagt, kind op wereld zet, om het kindje vervolgens voor de lol te vermoorden en dit drie keer. Er moet iets mis zijn en goed ook. Ik krijg er de rillingen van.

02-11-2015, 08:36



Citaat door Victoria18:
kraambedpsychose


Citaat door Rotterdamse88:
Zou zomaar kunnen. Als de moeder moedwillig de baby's vermoord heeft denk ik niet dat ze in gezonde toestand verkeerde. Kraambedpsychose kan heel ernstig uit de hand lopen als mensen uit de omgeving niet tijdig aan de bel trekken. Moeder kan volledige verstand kwijt raken en is een gevaar voor zowel de baby als zichzelf. En ontoerekeningsvatbaar op dat moment. Het is heel makkelijk om te roepen dat ze opgehangen/afgeschoten moet worden, terwijl wij niets weten over de omstandigheden/situatie waar moeder in verkeerde. Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat een moeder die haar kind 9mnd draagt, kind op wereld zet, om het kindje vervolgens voor de lol te vermoorden en dit drie keer. Er moet iets mis zijn en goed ook. Ik krijg er de rillingen van.
Dan had ze zichzelf maar moeten afknallen. Maar dat doet ze natuurlijk niet....

02-11-2015, 08:56
Oma is weer n t trollen