Bekijk volle/desktop versie : Politie vindt tweede vermoorde jongetje



31-10-2015, 10:07
De Duitse politie heeft vrijdagmiddag in een volkstuinencomplex in Luckenwalde in het zuiden van Berlijn ook het stoffelijk overschot van de zesjarige Elias gevonden.

De man die donderdag werd aangehouden wegens ontvoering en moord op het vierjarige vluchtelingenjongetje Mohamed, bekende dat hij ook Elias had gedood en begraven in een tuin. Op de plek die de verdachte op een tekening had aangegeven, vond de politie inderdaad een pakket dat "zeer waarschijnlijk" het lijkje van Elias bevat, zoals een woordvoerder van het politie het omschreef.

Het lijkje van Mohamed werd donderdag in de auto van de verdachte gevonden. Bij zijn verhoor vertelde de 32-jarige man dat hij Elias in juli had omgebracht. Elias wordt sinds die maand vermist uit Potsdam-Schlaatz, waar hij woonde, en is mogelijk direct na zijn ontvoering om het leven gebracht.

Seksueel misbruikt
Volgens het Openbaar Ministerie heeft de verdachte Mohamed waarschijnlijk gewurgd, nadat hij hem seksueel had misbruikt. Dat gebeurde in zijn appartement, in hetzelfde gebouw waarin Mohamed met zijn familie in het souterrain woonde. Omdat de man bang was dat de ouders het huilende jongetje zouden kunnen horen, legde hij hem het zwijgen op.

De verdachte was geen bekende van de politie. "Een onbeschreven blad", zei de officier van justitie vrijdag.

31-10-2015, 11:38


Niemand die hier op reageert

31-10-2015, 12:05

Citaat door Gti_car:
Niemand die hier op reageert
Jij toch ?

31-10-2015, 12:34
Ik vraag me af of er door de samenleving met dezelfde verontwaardiging wordt gereageerd als met vluchtelingen die n meisje filmen tijdens het omkleden.

31-10-2015, 13:02


Ow dear lord wat voor beesten bestaan er toch op deze tyfus klote wereld .....onmenselijke dit .....wat zal die kleine pijn hebben geleden en angstig geweest zijn ....alsof vermoorden niet genoeg is verkracht ie hem nog derbij. ...ik word er ziek van om dit te lezen laat staan hoe zijn ouders zullen reageren.

Ik walg van dit wereld!!!


Allah rahmoe engeltjes

31-10-2015, 19:44
Alhamdoellilah voor zijn dood. Ik had zo te doen met dat jongetje. Hij is verlost van de duivel. Inshallah een mooie plekje voor hem in de hemel.