Bekijk volle/desktop versie : Vrouw betrapt echtgenoot thuis met leerlinge

29-10-2015, 12:17

Een slachtoffer van leraar Lieven M. (44) uit Zillebeke, die in de cel zit na klachten over grensoverschrijdend gedrag met minderjarigen, verklaart dat zijn vrouw hem thuis betrapt heeft met een leerlinge die hij bijles gaf. Een ander slachtoffer vertelt dat ze als 11-jarig meisje in de klas bij hem op schoot moest zitten. "De directeur zag ons, maar deed niets."

De directeur van basisschool Sint-Vincentius in het West-Vlaamse Zillebeke wil weinig kwijt over de aantijgingen. "Ik werk nauw xsamen met het gerecht", zegt schoolhoofd Koen Schelpe. "Ik heb op al hun vragen geantwoord. Uit respect voor het xonderzoek en de privacy van de betrokkenen wens ik verder niet in detail te treden." Directeur Schelpe zou gezien hebben hoe een nu 14-jarig meisje in 2013 na schooltijd op schoot zat bij de leraar. Het meisje zegt dat de directeur deed alsof hij niets had gezien, maar heeft een getuige: een leeftijdsgenootje dat ook in de klas aanwezig was
Bijles
Volgens een andere klacht ging leraar Lieven M. zijn boekje meer dan te buiten met een minderxjarig meisje dat van hem bijles kreeg en bij de leerkracht en zijn gezin bleef overnachten. Ze zegt dat de vrouw van meester Lieven - en de moeder van hun drie kinderen - hen 's nachts betrapte in de zetel. Allebei zonder broek. Zijn echtgenote zou volledig over stuur zijn geweest. Het kind zegt dat de leraar haar overdonderde met mooie praatjes en haar "in bed praatte". Hij zou ook hebben aangedrongen hem oraal te bevredigen - wat de nu 20-jarige vrouw heeft geweigerd. Het gerecht van Ieper onderzoekt de twee klachten en gaat na of de leraar eventueel nog slachtoffers kan hebben.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2506283/2015/10/29/Vrouw-betrapt-echtgenoot-thuis-met-leerlinge.dhtml

koeltoer

29-10-2015, 12:20

Vraag me nu toch echt af of al die nicks die dit soort berichten zijn niet gewoon Nederlanders zijn, om haat te zaaien tussen Nederlanders en moslims.

29-10-2015, 12:53

Citaat door Thebest21:
Vraag me nu toch echt af of al die nicks die dit soort berichten zijn niet gewoon Nederlanders zijn, om haat te zaaien tussen Nederlanders en moslims.
Broulare bedoel je? da's opelijk een Wilders stemmende NLer

29-10-2015, 13:34
De grote fout ligt bij die zgn lakse en goedgelovige ouders
Waar zitten je hersenen als jij als ouder een kind bijles laat geven in een huis van een leraar of lerares ....nooit doen
De mens is het slechste wezen wat op deze klote aarde leeft

Wil je bijles geven aan je kind laat die zgn leraar thuis bij jou komen in de woonkamer voor jou ogen. ...dan gebeuren er ook geen gekke dingen punt uit!

Mij neefje kreeg ook bijles van een student maar dat werd gedaan aan de eettafel in de woonkamer waar zijn ouders alles konden zien en horen zoals het hoort

29-10-2015, 13:47

Citaat:
Het kind zegt dat de leraar haar overdonderde met mooie praatjes en haar "in bed praatte". Hij zou ook hebben aangedrongen hem oraal te bevredigen - wat de nu 20-jarige vrouw heeft geweigerd.
Jeetje.