Bekijk volle/desktop versie : Vanaf morgen!



Pagina's : [1] 2 3 4

28-10-2015, 22:17
Ga ik proberen te ontbijten. Heb net boodschapjes gedaan.

-Die breakfast yoghurt met muesli van Activia vinnik lekker, die eet ik meestal als toetje in de avond
-Mueslibollen lust ik ook eet ik alleen nooit in de ochtend
-Crackers


Waarmee ontbijten jullie? Graag tips zodat ik variatie heb.

28-10-2015, 22:33


Verschillend, yoghurt met muesli of broodje kaas, crackers enz
Ik ontbijt nooit thuis, pas als ik op werk ben na een uur of 2

28-10-2015, 22:34
Goed zo! Waarom ontbijt je niet dan tot nu toe.
Mijn ontbijt is hectisch ivm kids en schooltijd. Wil wel altijd koffie hebben voordat ik de deur uitga, daarbij 1 snee bruin brood met pindakaas of chocopasta. Ik neem wel de tijd voor de lunch heerlijk ff de rust

28-10-2015, 22:37
Ik ontbijd ook nooit

28-10-2015, 22:48



Citaat door zakia1:
Verschillend, yoghurt met muesli of broodje kaas, crackers enz
Ik ontbijt nooit thuis, pas als ik op werk ben na een uur of 2
Brood lijkt me te zwaar. Toen ik die muesli bollen al pakte dacht ik al dit ga ik toch niet eten. Heb echt een afkeer voor brood.

28-10-2015, 22:49

Citaat door roumaisa:
Goed zo! Waarom ontbijt je niet dan tot nu toe.
Mijn ontbijt is hectisch ivm kids en schooltijd. Wil wel altijd koffie hebben voordat ik de deur uitga, daarbij 1 snee bruin brood met pindakaas of chocopasta. Ik neem wel de tijd voor de lunch heerlijk ff de rust
Ik doe het al 10 jaar niet meer. Ik raak echt misselijk als ik het doe. Maar wil nu ook gewoon net als normale mensen ontbijten. Ben zoveel kilo's weer kwijt. Door stress, werk en veel sporten/weinig eten.
Dat is wel goed dat je ondanks alle hectiek toch aan een broodje toekomt.

28-10-2015, 22:50

Citaat door flowertje22:
Ik ontbijd ook nooit
Is echt niet goed. We moeten allemaal beginnen met ontbijten!

28-10-2015, 22:51

Citaat door boeknerd:
Omdat ik train, is ontbijt bij mij een PRÉ!

Ei omelet, melk enzo.
Wat goed. Ontbijt je elke ochtend met zuivelproducten?

28-10-2015, 22:52
Sinda ik ontbijt mwt knäckebröd voel ik me wel lichter..in de zin van geen megavol of opgeblazen gevoel te hebben.

28-10-2015, 22:52

Citaat door Dalilaah:
Sinda ik ontbijt mwt knäckebröd voel ik me wel lichter..in de zin van geen megavol of opgeblazen gevoel te hebben.
Wat doe je erop! Wat at je voorheen dan?

28-10-2015, 22:58

Citaat door boeknerd:
Melk, eieren, kaas, smeersels [chocoladepasta, pindakaas, enzo] roomyoghurt, enzovoort.

Ik was ook iemand die nooit wat ontbijt at [op weekend na enzo], omdat ik nooit trek had enzovoort. Er werd zelfs gezegd als je niet ontbijt dat je 300 procent kans had om aan te komen. Ik kwam nooit wat aan.
Ik val dus juist alleen maar af, wat ik niet wil.
Ik sport best veel en wil nu gewoon vaker eten. Dus echt ochtend middag avond en dan ook tussendoortjes.

28-10-2015, 23:05

Citaat door boeknerd:
\

Begin met een schemaatje te maken, een voedingsschema om aan het einde van de dag je kcal waarde in te zien of je weinig eet enzo. [Klinkt clichee, maar sbar]
Ja ben ik sinds gisteren mee begonnen. Vooral koolhydraten ben ik aan het bijhouden.

28-10-2015, 23:26


Ontbijt is heel belangrijk he
Eigenlijk moet je binnen een half uur nadat je bent opgestaan al ontbijten omdat je lichaam al energie aan het verbruiken is.

Meestal ontbijt ik met een omelet (2/3 eieren) met stukjes rode paprika en champions en uiteraard met een kop koffie. Vaak met een glas jus du orange of groenten smoothie erbij.

Of old school thasnift met olijfolie en na3na3 thee.

Ook lekker maar kan ik niet vaak eten omdat ik slecht tegen lactose kan; kwark met muesli, dadels en sinaasappel.

Oh en mijn grote favoriet: die paars/bruine olijven met thasnift en na3na3 thee.

Ik eet in elk geval nooit sneetjesbrood.

28-10-2015, 23:29

Citaat door HRS__x:
Ga ik proberen te ontbijten. Heb net boodschapjes gedaan.

-Die breakfast yoghurt met muesli van Activia vinnik lekker, die eet ik meestal als toetje in de avond
-Mueslibollen lust ik ook eet ik alleen nooit in de ochtend
-Crackers


Waarmee ontbijten jullie? Graag tips zodat ik variatie heb.
Goedso meid lekker gezond eten jij

29-10-2015, 00:21
Kwark of yoghurt met fruit of nootjes
Havermout papje
Brinta
Eitje met zalm
Fruit

Pagina's : [1] 2 3 4