Bekijk volle/desktop versie : ik was het zwarte schaap thuis!!!!!!!!!



12-04-2005, 14:34

Citaat door 3abdonia:
Ook ik dacht, laat ik eens met een verhaal beginnen. laat me aub weten wat jullie ervan vinden.

Eindelijk kon ik op mijn bed neerploffen, ik was echt kapot van alles. De hele dag was ik in de weer met schoonmaken, de was doen strijken en de rest. Ik was de jongste thuis en ik werd met al het huishoudelijk werk belast. Elke dag na school moest ik er weer aan geloven. Aderen zouden het waarschijnlijk zwaar vinden, voor mij was het de normaalste zaak van de wereld. Van kleins af aan was het zo. Mijn moeder overleed vlak na de geboort en iedereen gaf mij daar de schuld van. we waren thuis met drie meiden. Mijn oudste zus Hayet (25) was al enkele jaren getrouwd met Moustafa, mijn andere zus Amal (22) zat de hele dag thuis, soms werkte ze. Ik was 19, maar ik word vak ouder geschat, omdat ik me wel wat volwassener gedraag. Toen mijn moeder was overleden gaven mijn zussen mij er de schuld van. Mijn vader beschermde mij toen nog, maar sinds hij getrouwd is met mijn stiefmoeder sta ik er alleen voor. Omdat Amal zich niet laat commanderen door mijn stiefmoeder en de ene na de andere streek uithaalt bij haar, leeft zij zich op mij uit en kan ik al het huishoudelijk werk doen. Vriendinnen had ik niet, er was dus niemand bij wie ik terecht kon. Wat was ik moe zeg, ik had de hele dag colleges gevolgd en nu ik thuis kwam kon ik het hele huishouden gaan doen. Net toen ik in slaap viel, hoorde ik dat ik geroep werd. Najou, Najou naar beneden komen!!!! Ik haastte me naar de slaapkamer van mijn vader en stiefmoeder, voordat ze me op hardhandige wijze zou komen halen. Ga Ilyas de fles geven, ik maakt de fles klaar en liep naar de babykamer, waar mijn halfbroertje lag te huilen. Ik werd hier zo moe van, ik kon niet wachten tot ik afgestudeerd was en eindelijk het huis uit kon. Ik besluit weer naar bed te gaan. Opeens voelde ik iemand aan mijn trekken..........
.

18-10-2005, 18:10


ga snel verder

18-10-2005, 18:15

GeweldiiG verhaal..!!
Ga snel verdr..!!

kUssii miJ