Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Islamitische Staat dreigt Israël in nieuwe Hebreeuws video

Pagina's : [1] 2

Daoudi1970
23-10-2015, 23:02

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3286429/ISIS-vow-kill-eradicate-disease-Judaism-world-chilling-new-video-produced-Hebrew.html

Daoudi1970
23-10-2015, 23:04
ISIS in Hebrew: 'We will make you pay for every crime' http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4715343,00.html

TolyMontana
23-10-2015, 23:11
vind hebrews echt een mooie taal, ik hoor altyd veel arabische woorden erin

Broulare
24-10-2015, 00:02
Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS

intelligent
24-10-2015, 00:54

Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS De tijd zal het leren

blurp
24-10-2015, 06:34
Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS ben jij er zo ÉÉn die denkt dat alles te koop is met geld? hoe meer geld, hoe meer dit en dat? heb gewoon geduld makker, tijd is zowiezo niet te koop

zegktog
24-10-2015, 08:48
Blablabla, die amerikanen hebben het wel naar hun zin met videos verspreiden, aangezien en genoeg slapende mensen zijn die hun klakkeloos volgen, rot op met jullie zogenaamde islamitische staatonzin, dat jullie dit allemaal werkelijk geloven is het bewijs hoe dom de mensheid is. Binnenkort kunnen we op de chinese zender een chinees filmpje van hun zien

MaoZedong
24-10-2015, 10:32
ISIS in Hebrew: 'We will make you pay for every crime' http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4715343,00.html Prima zionistische propaganda om de harten te winnen in het westen om alles uit de kast te halen voor een groter Israël .

MaoZedong
24-10-2015, 10:34
vind hebrews echt een mooie taal, ik hoor altyd veel arabische woorden erin Niets mis met de taal veel van de profeten waren Hebreeuws en die taal was er eerder dan het Arabisch.

MaoZedong
24-10-2015, 10:35
Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS BS Dit is perfecte propaganda om de harten te winnen in het westen en Israël nog meer te steunen.

AlphaMocro
24-10-2015, 11:14
Niets mis met de taal veel van de profeten waren Hebreeuws en die taal was er eerder dan het Arabisch. Ze hebben het alleen verkracht en spreken het massaal met een Duits accent. Het echte Hebreeuws klinkt precies hetzelfde als het Arabisch.

appie00212
24-10-2015, 11:19
Ik denk dat ze wel weten dat ze tegen de zionistische army kansloos zijn die onder andere 3 miljard euro per jaar krijgen van Amerika, ik denk dat ze dit doen om de sympathie te winnen bij moslims wereldwijd en om Palestijnen aan te zetten tot verdere aanslagen want meer en meer Palestijnen sympathiseren met IS Kansloos Allah subhanahu wata3ala is met hen in cha allah Dan mag jou leger zoo groot zijn als je wilt en je mag zoveel geld hebben

worldcitizen
24-10-2015, 18:27

Kansloos Allah subhanahu wata3ala is met hen in cha allah Dan mag jou leger zoo groot zijn als je wilt en je mag zoveel geld hebben ik heb tot nu toe nog geen enkel aanval van de isis-honden gezien tegen Israel. Ze durven niet; wat de bende van abu bakr al-shatyaani wel goed kan is weerloze moslims en niet-moslims terroriseren en afslachten.

appie00212
24-10-2015, 18:30
ik heb tot nu toe nog geen enkel aanval van de isis-honden gezien tegen Israel. Ze durven niet; wat de bende van abu bakr al-shatyaani wel goed kan is weerloze moslims en niet-moslims terroriseren en afslachten. K stuur je zo bewijs dat ze Israël hebben aangevallen Ga je dan stil zijn en niet blaffen als een hond

worldcitizen
24-10-2015, 18:33
K stuur je zo bewijs dat ze Israël hebben aangevallen Ga je dan stil zijn en niet blaffen als een hond ik heb het niet over speldenprikjes. Serieuze aanvallen.

Pagina's : [1] 2