Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tanden Laten Bleken.....



12-04-2005, 10:54
Heey mensen

Ik wil graag me tanden laten bleken, maar ik wil weten of dat als je die bleekt dat ze dat dan zeg maar gewoon ''wit poetsen'' of komt er zo'n soort laagje klei op?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen



Kisses TaOuRiRtIaaaaa

12-04-2005, 11:01


Er bestaan drie methoden om de tanden te bleken :
1) Bleken bij de tandarts :
Nadat de tandarts uw tandvlees heeft afgedekt, brengt hij driemaal een gel met een hoge concentratie peroxide aan. De gel wordt daarna geactiveerd door het licht van een speciale lamp. De behandeling duurt ongeveer een uur.


2) Thuis bleken :
De tandarts maakt afdrukken om een "bleeklepel"met de precieze vorm van uw tanden te maken.
U krijgt de bleeklepel mee naar huis die u ofwel anderhalf uur overdag, ofwel heel de nacht moet inhouden, gedurende ongeveer 10 tot 14 dagen, samen met de bleekgel met de voor u geschikte concentratie.


3) De gecombineerde formule :
De tandarts bleekt de tanden en neemt tijdens dezelfde sessie een afdruk waarmee een "bleeklepel" met de precieze vorm van uw tanden wordt gemaakt. U neemt de bleeklepel mee naar huis, samen met een bleekgel met een specifieke concentratie, zodat u de behandeling thuis kunt onderhouden. Op die manier blijft de kleur langer mooi.

12-04-2005, 11:20
heey k.jessie thnx voor je info..

maar met die gel van bij de tandarts bleken, blijft dat als laagje op je tanden ofwat???

en de behandeling die ik ga doen k heb t al aan me tandarts gevraagd... dat kost 160 euro... dus mischien weet je nu wat voor behandeling ...

XxX k hoor t nog wel van je

12-04-2005, 11:26
heey Lieve_Jonge_Man

Het tanden bleken wordt niet door de verzekering vergoed, ik had het al gevraagd aan me tandarts en zij dat het niet vergoed wordt.

12-04-2005, 11:28


Ik wil het ook doen maar na 3 jaar of minder worden ze weer je oude kleur of je moet steeds bij behandelen na die weet ik veel hoeveel jaar

13-04-2005, 14:52
hey kennen jullie die stomme TELL SELL onzin wat in de ochtend komt ?
ewa daar hebben ze ook een middel om je tanden te bleken
het is met een soort kwastje en binnen een paar dagen zijn je tanden al een paar tinten lichter dus links laagjes enzo
Nu denken jullie zeker wat praat zij die dingen van TELL SELL zijn onzin maar ik had daarna zo een programma gezien bij nederland waar ze producten testen en ze vergelijken dure producten met goedkope enzo
En uit een test bleek dat van de middelen voor het zelf bleken van je tanden die van TELL SELL de beste is, dus mischein hebben jullie er wel wat aan.
Hij kost ongeveer 40 euros en ik zag laatst in een folder van kijkshop dat ie daar ook te koop is....

XxXOuasimaatjuhhh

13-04-2005, 14:53
ehm...links=niks

13-04-2005, 14:54
Laat je tanden niet bleken bij de tandarts of iemand anders, het is niet blijvend, je moet het minimaal 1x per jaar herhalen, want ze verkleuren weer.
Kost iedere keer 500-700 euro.
Je kan het heel gemakkelijk zelf doen, tandpasta's helpen niet, want daar zit geen Carbamide in, dit is de enige stof die tanden doet bleken, dat is wat er ook gebruikt wordt door de tandarts (en) om te bleken.
Als je een wit gebit voor altijd wilt hebben neem dan "facings", klaar voor altijd, maar wel erg duur.
Je kan het ook heel goed zelf doen, gewoon zo een pakket bestellen, blijft ook een jaar zitten, enige is dat het meerdere behandelingen nodig heeft ( 6-7, alnaargelang hoeveel je ze wilt oplichten), omdat het niet met de bekende lamp in je tanden wordt aangebracht.
Een aantal mensen die ik ken hebben het geprobeerd..perfect en spaart een hoop geld. resultaat.....spierwit....

Klik hier voor de whitening

13-04-2005, 15:06

Citaat door TaOuRiRtIa_NR_1:
heey Lieve_Jonge_Man

Het tanden bleken wordt niet door de verzekering vergoed, ik had het al gevraagd aan me tandarts en zij dat het niet vergoed wordt.
Het ligt eraan hoe jij verzekerd bent. Naar mijn weten word het wel vergoed, namelijk 75%.

Buiten dat is bleken heel slecht voor je gebit. Je hele glazuur gaat naar de malle moeren.

13-04-2005, 15:11

Citaat door Pistachio:
Dat die het beste is betekent niet dat die ook goed is. wie weet zuigen alle andere middletjes en was deze die het minst zuigde maar wel ook verrot was.
jawel hij is wel goed ze testen het wel direct bij mensen hoor en met de beste bedoel ik dat er nog meer goede waren maar dat deze toch de beste daarvan was maar goed en hij is ook niet verrot want hij wordt ook heel vaak door de tandarts aangeraden ik zeg het heus niet voor niets wat bedoel je eigenlijk met dat zuigen want die vat ik niet

13-04-2005, 16:33
heey Mothernature...

ik heb het zelf aan me tandarts gevraagd en het word niet vergoed want ik zei niet eens welke verzekering ik heb..... en hoe weet je dat het slecht is voor je tanden???

13-04-2005, 16:59

Citaat door TaOuRiRtIa_NR_1:
heey Mothernature...

ik heb het zelf aan me tandarts gevraagd en het word niet vergoed want ik zei niet eens welke verzekering ik heb..... en hoe weet je dat het slecht is voor je tanden???
Een vriendin van mij bleekt ook haar tanden en haar verzekering vergoed 75%.
Dat is algemeen bekend.

13-04-2005, 17:22


oowww... raar man .. die zho3 van mijn tandarts zegt... neej het wordt niet vergoed