Bekijk volle/desktop versie : Ik wil liefde met mijn vrouw als Titanic ?



Pagina's : [1] 2

21-10-2015, 21:37
Zou dat bestaan. Echt puur van je vrouw houden. En avonturen met elkaar meemaken.
Met elkaar dollen. En ook echte vrienden met elkaar zijn. En allebei heel romantisch. Elkaar verassen.
Nooit genoeg van elkaar kunnen krijgen, zoo zeker van elkaar zijn. De wereld eromheen vergeten.

Waar ben je mijn toekomstige waar

21-10-2015, 21:39


Dat wil iedereen..

Vraag me ook wel af of dat bestaat of dat het allemaal leugens zijn.

21-10-2015, 21:39
Zoiets bestaat alleen op Netflix.

21-10-2015, 21:40
Hollywood alleen daar kan je dat vinden.

21-10-2015, 21:43


Nee niet alleen in films. Vaak zijn films gebaseerd op iets waargebeurs. Ik geloof er teminste wel echt in. Anders trouw ik niet

21-10-2015, 21:45
Waargebeurd .......ja in een script van Steven Spielberg

21-10-2015, 21:46
Khadija r.a en de profeet ( vzmh)

21-10-2015, 21:51
En Aischa r.a.

21-10-2015, 21:56
Vraag me ook af waar de mijne is

21-10-2015, 22:08
Het is niet meer zoals het was. Vroeger was men echt geintresseert naar wie je was als mens. Je persoonlijkheid en je karakter etc.
Nu is het waar werk je ? Wie is je familie. Berber of Arabier. Alleen maar met anderen bezig niet meer het persoonlijke helaas

21-10-2015, 22:25

Citaat door ShakeThat:
Het is niet meer zoals het was. Vroeger was men echt geintresseert naar wie je was als mens. Je persoonlijkheid en je karakter etc.
Nu is het waar werk je ? Wie is je familie. Berber of Arabier. Alleen maar met anderen bezig niet meer het persoonlijke helaas
Het heeft denk ik te maken met de omgeving waar je in leeft of de verhalen die jou bereiken. Leef met een open geest. Denk niet zwart wit. De wereld en de tijden zijn zeker veranderd, maar niet iedereen en alles is veranderd. Er is nog altijd een grijs gebied. Wat voor jou er niet is, kan er voor een ander wel zijn omdat die persoon het tegenovergestelde hoort en meemaakt van wat jij hoort en meemaakt

Vasthouden aan Allah ten alle tijden. Hoe moeilijk het soms ook is. Stappen zetten, nadenken en Allah vertrouwen. Positief blijven in dit leven, ondanks alle moeilijkheden. Aan negativiteit hebben we sowiso niets, dan is positiviteit het enige waar we wat aan hebben

21-10-2015, 22:26

Citaat door Kamikreazie:
En Aischa r.a.
Tuurlijk met alle andere vrouwen van de profeet ( vzmh)

Allemaal hadden ze iets speciaals met de profeet

21-10-2015, 22:28


Oké dan maar dat is geen Titanic.....?

21-10-2015, 22:33
Ja, anders trouw ik ook niet

21-10-2015, 22:33
Soms is balans nodig omdat het een spiegel vormt

Soms kom je mensen tegen die niet zo liefdevol zijn of niet streven naar de essentie van het groter geheel

Dat is geen foutberekening maar bedoeld ter inzage voor de ander die jou ontmoet

Soms probeert de oppervlakkige nl zn of haar diepste gevoelens en gedachtes te ontwijken door te leven bij de waan vd dag

Maar als zo iemand een oprechte ontmoet met oprechte bedoelingen en een liefdevol en rechtvaardig karakter..

Dan kan diegene zich niet langer verschuilen voor dat wat er echt toe doet...

Hij of zij zal nooit kunnen zegggen..."ik wist dit niet,want..."

En zo zorgt God voor bekendmaking van de waarheid bij de mensheid via verschillende wegen...

En 1 der wegen is de ontmoeting van een tegenpool als spiegel als reflectering en als kans op verbetering of verder verval..

Romantiek zit hem in de wijsheid over t leven die individueen overstijgt

Pagina's : [1] 2