Bekijk volle/desktop versie : Wilders als minister president



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-10-2015, 21:48
Waar zijn we precies bezorgd over als dat echt zou gebeuren?

19-10-2015, 22:30


Wallahila, dat vraag ik mij ook altijd af. Laat die man lekker regeren, eens kijken wat ervan terecht komt

18-11-2015, 11:44

Citaat door nietvergeten:
Wallahila, dat vraag ik mij ook altijd af. Laat die man lekker regeren, eens kijken wat ervan terecht komt
Ook weer niet..laat m lekker regeren. Liever kwijt dan rijk.

Maar even een verduidelijking wat men denkt. Dat de hoofddoekenbelasting gaat gelden? Dat het nóg makkelijker wordt om allochtonen niet aan te nemen en om vrijuit te gaan na het uitschelden/mishandelen v allochtonen op straat? Wat precies?

18-11-2015, 11:50
Ze zijn bang dat ze "terug" moeten naar Istanbul.

18-11-2015, 11:51


Nou ik zou me best wel zorgen maken als zo'n achterlijke idioot aan de macht komt.

18-11-2015, 11:55
Ja natuurlijk zou jij je zorgen maken Dunya, want je weet dat je dan ook de Sjaak bent ondanks het feit dat je zo erg je best hebt gedaan om te zijn zoals zij.

18-11-2015, 12:00
Allah is nog altijd de grootste, versterk je geloof in Hem en maak je geen zorgen.

18-11-2015, 12:03

Citaat door Sabrun_Jameel:
Ja natuurlijk zou jij je zorgen maken Dunya, want je weet dat je dan ook de Sjaak bent ondanks het feit dat je zo erg je best hebt gedaan om te zijn zoals zij.
Haha grapjas.
Daar waar jij over hebt doelde ik nog niet eens op.
Als ik mezelf zou blijven zou ik daar namelijk geen problemen mee hebben.
Het gaat er om ik gewoon mij niet goed voel bij de gedachte dat zo'n duivels mannetje dingen gaat bepalen.

Had trouwens niet verwacht dat jij zo zwart wit dacht. Al zou ik mij leven leiden zoals hen, betekent niet dat ik tegen het ander ben. Alleen maar vrede en liefde. Acceptatie voor iedereen en niet zoals anderen geneigd zijn zich in groepen te verdelen.

18-11-2015, 12:10
Dunya, er is geen respect en acceptatie voor iedereen. Er is een dwingende noodzaak om de Kufr en de Kuffaar te accepteren omdat wij dankzij de huidige politieke situatie in de wereld gedwongen zijn om onder hun heerschappij te leven. Jij bent echter tevreden met hun Kufr en dat is Haraam en Shirk bi-Allaah.

Alleen maar liefde? Wat fijn dat je de luxe hebt om zo te leven. Afgezien van het feit dat het ingaat tegen de basisprincipes van Tawheed, gaat het ook in tegen de realiteit van het leven van de meerderheid van de Moslims op aarde.

Ik raad jou een boek aan. Het heet: al-Usoolu th-Thalaathah. De Drie Fundamentele Basisbeginselen. Lees het, begrijp het, leef het.

18-11-2015, 12:50

Citaat door Sabrun_Jameel:
Dunya, er is geen respect en acceptatie voor iedereen. Er is een dwingende noodzaak om de Kufr en de Kuffaar te accepteren omdat wij dankzij de huidige politieke situatie in de wereld gedwongen zijn om onder hun heerschappij te leven. Jij bent echter tevreden met hun Kufr en dat is Haraam en Shirk bi-Allaah.

Alleen maar liefde? Wat fijn dat je de luxe hebt om zo te leven. Afgezien van het feit dat het ingaat tegen de basisprincipes van Tawheed, gaat het ook in tegen de realiteit van het leven van de meerderheid van de Moslims op aarde.

Ik raad jou een boek aan. Het heet: al-Usoolu th-Thalaathah. De Drie Fundamentele Basisbeginselen. Lees het, begrijp het, leef het.
Dat klopt ook wat je zegt. Door die en een aantal andere reden kan ik nooit een moslim zijn. Dat wil niet betekenen dat ik spiritueel niet bezig ben met de islam, want in m'n hart geloof ik er wel heilig in. Alleen is het wel lastig om ergens in te geloven, maar tegelijkertijd niet overal mee eens te zijn.
Misschien ligt het er ook wel aan dat ik mij laat misleiden door de interpretaties van anderen. Dat is ook de reden waarom ik liever geen lezingen bijwoon of boeken lees van geleerden.
Het enige waar in op vertrouw is de Koran en daar wil ik al mijn aandacht op vestigen. Ook al gaan bepaalde zaken boven mijn pet.

18-11-2015, 12:55
I wouldnt care less, misschien wordt het dan wel makkelijker om hijjrah te doen.

18-11-2015, 13:14
Ik uit me misschien een beetje rottig tegenover jou Dunya maar ik bedoel het niet rottig. Ik merk dat jij ofwel in de war bent ofwel zoekende maar de dingen die jij zegt en doet om te ontwarren, zijn juist de dingen die zorgen voor jouw toestand.

Je kunt niet alleen afgaan op de Qor'aan. Er is een sekte die dat doet, zij het al-Qor'aanjiyyoon en zij zijn ongelovig. Per CONSENSUS. Je kunt dus geen Koraniet worden want daarmee teken jij je afvalligheidsvonnis. Daar zul je natuurlijk niets van merken in deze wereld vanwege de eerder genoemde politieke situatie en de heerschappij der ongelovigen waarin de Sharee'ah niet geimplementeerd wordt en jouw daad als aanbevolen geldt ipv verboden maar in het Hiernamaals wacht dan de afrekening.

Kennis opdoen is de sleutel. Jij zegt dat geen kennis opdoen de sleutel is. We hebben dus jouw woord tegen Dat van Allaah: En WEET dat niemand het waard is om aanbeden te worden dan Allaah en vraag vergiffenis voor jouw zonden..

Wat denk je... Wat moet men hier dan doen? Dan ga je kennis opdoen. Want Allaah zegt dat dat voor spraak en handeling komt.

Je weet niet waar? Allaah en Zijn Profeet, sallaa Allaahu 'alayhi wasallam, geven ons het antwoord in de Hadeeth: De drie beste geberaties zijn deze (van de Profeet, sallaa Allaahu 'alayhi wasallam, en de Sahaabah, radiya Allaahu 'anhum) en degenen die na hen komen (de Taabi'oon) en degenen die na hen komen (de Taabi' at-Taabi'een).

Dus de Profeet, de Sahaabah, de Salaf en degenen die hen in het goede volgen. Hoe herken je hen? Door hun woorden en daden af te meten aan de Kitaab en Sunnah.. Hoe doe je dat? Door kennis op te doen. Waar begin je met kennis opdoen? Bij de verplichte kennis. Wat is de verplichte kennis? De drie dingen waar je in het graf over wordt gevraagd. Waar word je in het graf over ondervraagd? Wie is jouw Heer, wie is jouw Profeet, wat is jouw Deen. Hoe weet je het antwoord daarop? Door kennis op te doen. Waar vind je die kennis? In de Hadeeth over dit onderwerp. Wat is de uitleg ervan? Die staat onder andere in het boek de Drie Fundamentele Grondbeginselen dat ik eerder noemde en de uitleg ervan.

Enzovoorts..

18-11-2015, 13:15


Iedereen kan Moslim zijn. Allaah wil dat iedereen Hem aanbidt want daarvoor heeft Hij ons geschapen maar niet iedreeen wil Hem aanbidden. Sommigen weigeren.

18-11-2015, 13:16
Nergens voor.

18-11-2015, 13:19
Zolang Nl niet in een dictatuur verandert, kan hij in zn eentje niet heel veel schade aanrichten denk ik..

Pagina's : [1] 2 3 4 5