Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan vindt 20.000 euro en geeft het terug aan eigenaar



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-10-2015, 20:27
Een 32-jarige Marokkaan heeft gedaan wat maar weinigen zouden doen als ze 20.000 euro zouden vinden.

De man was met een andere Marokkaan in de Italiaanse stad Parma ingehuurd voor een bouwklus. Toen hij bezig was met de sloopwerkzaamheden van een muur vond hij het bedrag. Omdat de eigenaar van het huis de deur uit ging wegens alle stof en lawaai belde de goudeerlijke Mohamed Abderrahim de man direct, meldt de lokale krant Gazzetta di Parma.


Slechts enkele minuten nadat hij de deur uit ging kreeg de bewoner het telefoontje met de mooie mededeling. De man reageerde vol verbazing op de boodschap en vooral op de eerlijkheid van zijn bouwvakker. Hij besloot het verhaal met de pers te delen.

19-10-2015, 22:06


je vindt geld in andermans huis en geeft em terug aan de eigenaar van het huis.. als ie het had gehouden dan was het diefstal en niet gevonden geld

19-10-2015, 22:08
mashaa Allah, moge god hem belonen met deze prachtige daad. Echt een goed voorbeeld voor de rest.

19-10-2015, 22:09
Een ware held hahaha

19-10-2015, 22:12



Citaat door soraya28:
Een ware held hahaha
Eboeherie kun je best leuk van winkelen

Maar die karma he ...

19-10-2015, 22:15

Citaat door _Dramaqueen_:
Eboeherie kun je best leuk van winkelen

Maar die karma he ...
Hahaha ja wallah iella Daarom zei ik een ware held Not

Miss is dat geld niet eens van die man miss van de vorige eigenaar. ...tegenwoordig verkopen ze zelfs hun moeder voor wat centen dus ....niemand is te vertrouwen.

19-10-2015, 22:18

Citaat door soraya28:
Hahaha ja wallah iella Daarom zei ik een ware held Not

Miss is dat geld niet eens van die man miss van de vorige eigenaar. ...tegenwoordig verkopen ze zelfs hun moeder voor wat centen dus ....niemand is te vertrouwen.
Ja idd. Agyoerrrrrrr hopelijk heeft hij vindersloon gekregen anders tazzz ghess

19-10-2015, 22:21

Citaat door _Dramaqueen_:
Ja idd. Agyoerrrrrrr hopelijk heeft hij vindersloon gekregen anders tazzz ghess
Zeker een agjoer. .wat kan je kopen met een bedankje of een schouderklopje wind zeker hahahahaha ......

19-10-2015, 22:23

Citaat door soraya28:
Zeker een agjoer. .wat kan je kopen met een bedankje of een schouderklopje wind zeker hahahahaha ......
Misschien kan hij door die ene daad het paradijs betreden

19-10-2015, 22:25

Citaat door intelligent:
Misschien kan hij door die ene daad het paradijs betreden
Hmmm door die ene daad alleen zou het niet weten

Alleen Allah Swt kan daar over oordelen niet wij!

19-10-2015, 22:27

Citaat door soraya28:
Hmmm door die ene daad alleen zou het niet weten

Alleen Allah Swt kan daar over oordelen niet wij!
daarom zeg ik misschien.
Er was een vrouw die prostituee was en een hond water gaf uit haar schoen. Dankzij deze ene daad betrad zij het paradijs dus wie weet.

19-10-2015, 22:32

Citaat door intelligent:
daarom zeg ik misschien.
Er was een vrouw die prostituee was en een hond water gaf uit haar schoen. Dankzij deze ene daad betrad zij het paradijs dus wie weet.
Klopt die verhaal ken ik ook .....zeker alles kan.

19-10-2015, 22:40



Citaat door soraya28:
Klopt die verhaal ken ik ook .....zeker alles kan.
theekan, koffiekan

19-10-2015, 22:42

Citaat door intelligent:
theekan, koffiekan
.
Nou wat flauw hoor we hadden het wel over een serieuze onderwerp hoor!

19-10-2015, 22:43

Citaat door soraya28:
.
Nou wat flauw hoor we hadden het wel over een serieuze onderwerp hoor!
sorry soraya, ik dacht dit kan er wel tussendoor, maar je bent zeker chaggereinig?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6