Bekijk volle/desktop versie : Arabische coalitie doodt per abuis strijders



Pagina's : [1] 2 3

19-10-2015, 16:00
Een coalitie van Arabische landen onder leiding van Saudi-Arabië heeft per ongeluk dertig strijders gedood die trouw zijn aan de president van Jemen, Abd-Rabbu Mansour Hadi.





De coalitie verleent sinds maart juist steun aan de president in zijn strijd tegen de sji'itische rebellenbeweging van de Houthi's. Volgens lokale autoriteiten beging de coalitie de vergissing door een militair kamp in een provincie nabij de stad Taiz zaterdag plaatselijke tijd te bombarderen. Tijdens de luchtaanval raakten veertig andere strijders gewond.

De Houthi's bezetten in Jemen grote stukken van het land en worden gesteund door Iran. De Golfstaten beschouwen dat als een teken van Irans groeiende invloed in hun achtertuin. Jemen is het armste land op het Arabisch schiereiland. Het telt bijna 25 miljoen inwoners.

19-10-2015, 16:02


foutje bedankt

19-10-2015, 16:24
Schaf de schisma af. Alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

19-10-2015, 19:45

Citaat door Redactie:
Een coalitie van Arabische landen onder leiding van Saudi-Arabië heeft per ongeluk dertig strijders gedood die trouw zijn aan de president van Jemen, Abd-Rabbu Mansour Hadi.





De coalitie verleent sinds maart juist steun aan de president in zijn strijd tegen de sji'itische rebellenbeweging van de Houthi's. Volgens lokale autoriteiten beging de coalitie de vergissing door een militair kamp in een provincie nabij de stad Taiz zaterdag plaatselijke tijd te bombarderen. Tijdens de luchtaanval raakten veertig andere strijders gewond.

De Houthi's bezetten in Jemen grote stukken van het land en worden gesteund door Iran. De Golfstaten beschouwen dat als een teken van Irans groeiende invloed in hun achtertuin. Jemen is het armste land op het Arabisch schiereiland. Het telt bijna 25 miljoen inwoners.
de houthis bezetten niets, maar ze komen op voor hun legitieme rechten.

maar agressors geleid door het wahabitische SA hebben dood en verderf gezaaid onder de lokale bevolking omdat ze er maar los op bombarderen.
deze honden weten niet wat menselijkheid is. en nu doden ze eigen strijders die ook veel bloed aan hun handen hebben.

er mag eens onderstreept worden dat de zogenaamde coalitie al veel burgerslachtoffers heeft gemaakt.
and last but not least: shia zijn volwaardige moslims en dat blijven ze, al gaan die wahabieten en haters op hun kop staan.

19-10-2015, 22:03



Citaat door worldcitizen:
de houthis bezetten niets, maar ze komen op voor hun legitieme rechten.

maar agressors geleid door het wahabitische SA hebben dood en verderf gezaaid onder de lokale bevolking omdat ze er maar los op bombarderen.
deze honden weten niet wat menselijkheid is. en nu doden ze eigen strijders die ook veel bloed aan hun handen hebben.

er mag eens onderstreept worden dat de zogenaamde coalitie al veel burgerslachtoffers heeft gemaakt.
and last but not least: shia zijn volwaardige moslims en dat blijven ze, al gaan die wahabieten en haters op hun kop staan.
Inderdaad!

-----


19-10-2015, 22:41
WorldCitizen. Je bent een leugenaar. je bent er als de kippen bij om de Islam de grond in te boren. Houthis zijn shiaterroristen in opdracht van Iran...de moeder van Shia

19-10-2015, 23:13
Shia zullen BRANDEN in de hel. Maar eerst op aarde.

19-10-2015, 23:38
Shia zijn vuile honden vrienden van zionisme sjieten worden afgemaakt

Stelletje perzische apen

20-10-2015, 01:16
Ewa beetje respect voor de sjiieten. Ten slotte zijn dat ook gewoon moslims ondanks bepaalde 'trekjes'. In plaats van je broeders/zusters te beledigen kun je je ook focussen op de echte criminelen: de zionisten

20-10-2015, 01:27
Betekent niets als je denkt aan alle onschuldige mensen die hun leven hebben verloren aan deze illegale, immorele, door het westen opgedragen oorlog door de volksverraders tegen de Arabieren.

20-10-2015, 01:29

Citaat door bombaclat:
Shia zijn vuile honden vrienden van zionisme sjieten worden afgemaakt

Stelletje perzische apen
Wat zichzelf tegenwoordig moslim durft te noemen...

Ga je mond wassen jij.

20-10-2015, 07:50
Coalitie van arabieren ?



20-10-2015, 08:53


sorry schisma hebben we niet in de islam. er is maar 1 islam en de rest zijn sektes

20-10-2015, 09:14

Citaat door ibnu_kathir:
sorry schisma hebben we niet in de islam. er is maar 1 islam en de rest zijn sektes
De problemen ontstaan pas als je actief anderen gaat vervolgen om deze reden daarmee trap in de val van verdeel & heers de smerige geo-politiek van het westen.









In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle

Zeg: “O ongelovigen.

Ik aanbid niet wat jullie aanbidden.

En jullie zullen nooit aanbidden wat ik aanbid.

En ik zal nooit aanbidden wat jullie aanbidden.

En jullie zullen nooit aanbidden wat ik aanbid.

Daarom, voor jullie jullie geloof en voor mij mijn geloof.”



“Daarom, voor jullie jullie geloof en voor mij mijn geloof.”

(Soerat al-Kaafiroen: 6)

20-10-2015, 09:21
ach ja de verdeeldheid is er al en nu elkaar afmaken,kunnen de zionisten toekijken naar hun oogst......

Pagina's : [1] 2 3