Bekijk volle/desktop versie : Mooie Mensen



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12

13-04-2002, 21:48
Ok...zinalady...ik begrijp je...

Ik hoop dat hij eindelijk als een échte man de meisjes respecteert...

Maar als we heen en weer met modder gooien...zijn wij heel snel allemaal vuil...en dat kan niet de bedoeling zijn ...no way...

Hoe dan ook...ik zal mijn best doen om te proberen een oplossing te zoeken...ik sta in ieder geval aan de kant van de meisjes...hier mag geen twijfel over bestaan...

En Abdennour is ook een mens...alleen wil ik weten...waarom hij de meisjes vernederd...wat is de échte reden...hoe is dit kunnen gebeuren...
Want als je zijn allereerste berichten leest...was hij een totaal andere persoon...wat is er gebeurd nadien...

Dus zoals je ziet nog veel vragen te beantwoorden...maar dit belet niet dat terug normaal handelt insch'allah...



groeten,


Justice.

13-04-2002, 22:00


hey justice,
ik ben blij dat je het begrijpt en ik heb ook respect voor iedereen daarniet van... en ik snap ook wat je bedoelt met dat modder gooien zo van de een begint en de ander reageert weer hetzelfde en dan blijf je zo aan de gang zonder dat er ook iets nuttigs is opgelost..... en dat is ook niet goed maar ik vraag me af of er ook echt een oplossing voor dit soort personen is! en ja de enige reden die ik kan bedenken waarom abdenour zo doet is omdat hij waarschijnlijk op een hele harde manier is gedumpt door een meisje waar die zielsveel van hield want ja waarom anders zo'n haat tegen over ons???!!!! ik bedoel wat hebben wij hem anders misdaan?!! of nog een reden kan zijn is dat hij zo thuis is opgevoed...... ach ja wat de reden ook is het is gewoon fout dat hij dit soort dingen zegt op deze forum, want ik heb nu inmiddels nog meer stukjes van hem gelezen en hallo hij heeft wel erg vaak gezegd tegen lady's dat ie zie de grond in wil stampen.... nou kom op zeg als je dan je zelf nog een man mag noemen dan weet ik het ook niet meer hoor!!!!
en justice ik merk nu al dat wij nog vele reacties op elkaar zullen geven dus bij deze aangenaam kennis te maken!!!!
bye bye beslemma xxxxxjes

13-04-2002, 22:01
Leila...dus je bent niet zwaarlijvig...je bent een gezonde meisje...houden zo...
Wel oppassen voor chocola...mars,twix,snickers,fastfood...

Ik denk dat je ook moet beginnen joggen net zoals 100%...goed voor de lijn en de huid...maar ik moet zelf ook mee beginnen...echt waar...ik heb een stresserende job...ik geef het toe...de eerste stap zetten is niet gemakkelijk...maar, ik zal zeker proberen...


Dikke mensen,dunne,lange,korte,magere,dwerg,mensen in een rolstoel of mensen met een handicap...hoe zien jullie naar deze mensen...

Hoe geraken deze mensen...waarvan we kunnen stellen...dat ze geen ideaal gevormd of volledig lichaam hebben aan een eerlijke kans...


doe je verhaal...met respect voor deze mensen...waarvan elk van hun uniek is...



groeten,


Justice.

13-04-2002, 22:10
zinalady...ok...thank you...

Incha'allah wil ik met iedereen en met jou een positieve sfeer hier crieeren...dit omdat elk één van ons een bijdrage kan leveren en onderhouden...en zo uitwisseling van gedachten mogelijk maken...die op hun beurt nieuwe kennis en samenhorigheid voort brengen...



groeten,

Justice.

13-04-2002, 23:36



13-04-2002, 23:38

13-04-2002, 23:45

14-04-2002, 00:32
Om op je vraag in te gaan M.Justice

Jij hebt je avatar ook niet zomaar toevallig gekozen..Jou avatar de wereldbol dus..vertelt mij dat je een wereldmens bent en ook een ruimdenkend iemand bent..
Hij draait ook nog.. dus daar kan ik ook nog van afleiden dat je niet graag rond de pot draait..Dus iemand straight to the point…

Die van mij staat ook een deel voor mijn karakter en hoe ik ben…..rood staat voor vurig, passioneel.en sensueel..juist die eigenschappen bezit ik ook..en naast dat ,vindt ik lippen het aantrekkelijkst lichaamsdeel bij de mens..het eerste naar waar ik altijd kijk bij iemand zijn de lippen…besides that hou ik gewoonweg van mooie lippen…

14-04-2002, 00:40
Nadia...thank you...duidelijk kan niet...

Over lippen gesproken...waarom lippenstift...ze zijn ook mooier zonder...

Of heeft dat kleur nog een betekenis...verklaar nadia...

Dat zijn ook uiterlijke kenmerken...


groeten,


Justice.

14-04-2002, 01:01
Waarom lippenstift…..Hmzz… Ik draag het voornamelijk omdat ik me er goed bij voel..Ik voel me er ook zekerder bij, ten tweede...om de vorm van m’n lippen beter uit te laten komen denk ik ..draag niet alle dagen lippenstift..kan er ook best zonder maar het geeft me gewoon zelfvertrouwen..
Rode lippenstift draag ik zelden..de kleur die ik draag is lichtbruin en waarom die kleur..?…..Simpel heb zowat alle kleuren uitgeprobeert en alleen die kleur past me..

14-04-2002, 01:05
Mooi Nadia...zolang je jezelf goed bijvoelt...

jij bent ook een denker...met zelfvertrouwen...



groeten,


Justice.

14-04-2002, 01:06
hee nadia je hebt je lippen weer terug zie ik ..ik begon ze al te missen
ze geven jouw voorkomen een extra dimensie .hahah

14-04-2002, 01:15


Tnxx Mohammed J.

Ja remi..'k begon ze ook te missen.... ...Voel me beter met deze avatar..Jij zou je belletje toch ook niet kunnen missen hee

14-04-2002, 01:17
mijn kerstbel ..?? haha hell no !! zonder mijn kerstbel zou ik in no time in de goot belanden hahah dan is het gedaan met remii

14-04-2002, 01:21
Hoi Mohamed Justice,

Ik heb niet alle reaties gelezen, maar ik wil wel graag even mijn mening kwijt.

Je hebt wel gelijk wat betreft de eerste indruk. Je loopt automatisch als eerste naar een mooi persoon toe. Je kunt in eerste instantie ook alleen afgaan op uiterlijke karakteristieken als je voor het eerst iemand ziet.
Op zich is daar niets mis mee. Wat ik wel kwalijk vind, is dat er genoeg mensen zijn die anderen alleen op hun uiterlijk beoordelen. Dat is naar mijn mening niet juist. De echte, pure en zuivere schoonheid zit uiteindelijk toch inside.

Voor mij hoeft een persoon niet perse mooi te zijn, er zijn maar weinig mensen die ik lelijk vind. Ieder individu is uniek en hoeft zo zijn schoonheden. Soms heb je met een persoon te maken, die er wat betreft uiterlijk niet aantrekkelijk uitziet, maar qua innerlijk een parel is. Zo'n persoon wordt in mijn ogen uiterlijk gekleurd door zijn innerlijk en straalt dan op dat moment die innerlijke schoonheid uit.

Als het gaat om hoge managementfuncties, is het voor een vrouw verdomd handig als haar uiterlijk haar meezit. Je krijgt namelijk veel meer gedaan dan een vrouw die er niet goed uitziet.

Daarentegen, tijdens mijn studie zat er een bloedmooie studente bij mij in de klas. Werkelijk waar, ze was een lust voor je ogen (en ik ben dan een vrouw). Alles aan haar was perfect! Alleen, ze wist dat heel goed van zich zelf. Als ze je goed kent, dan laat ze haar masker wel thuis, maar over het algemeen had ze een behoorelijke air. En, ooit zei iemand tegen mij: Kapsones maken je lelijk! Dat was bij haar (helaas) wel het geval. Ze was supermooi, maar gewoon niet leuk. Ze had ook merkwaardig genoeg geen vrienden.

Het belangrijkste vind ik, is dat je er verzorgd uit moet zien. Mijn voorkeur gaat uit naar innerlijke schoonheid (deze duurt het langst) boven uiterlijke schoonheid. Een goed verzorgd uiterlijk met een leuke uitstraling, kan iemand ontzettend mooi maken!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12