Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit ook ?



Pagina's : [1] 2

16-10-2015, 12:06
[ Elke keer als ik de naam zie van de mod F. Underwood denk ik in mezelf 'Fuck Underwood , Fuck Underwood, Fuck Underwood ' elke keer weer !!. Hij heeft volgens mij niet echt goed nagedacht over zijn naam ]

16-10-2015, 12:14


Hahahaha................

16-10-2015, 13:16
Nope... Frank Underwood.. House of cards..

16-10-2015, 13:19

Citaat door Kamikreazie:
Hahahaha................




Citaat door Kiya:
Nope... Frank Underwood.. House of cards..
Dank je wel voor je bijdrage uhum

16-10-2015, 14:01


hahaha dat had ik niet, maar vanaf nu waarschijnlijk wel

16-10-2015, 14:08

Citaat door marwa_raa:
hahaha dat had ik niet, maar vanaf nu waarschijnlijk wel
haha sorryyyyyyyyyy , daar heb ik niet over nagedacht

Maar het schijnt dus een naam te zijn van een personage uit de serie House of Cards (weet ik dankzij Kiya nu)

16-10-2015, 14:11

Citaat door Ras-Al-Ghul:
haha sorryyyyyyyyyy , daar heb ik niet over nagedacht

Maar het schijnt dus een naam te zijn van een personage uit de serie House of Cards (weet ik dankzij Kiya nu)
Geeft niet, zo vaak zie ik die naam niet voorbij komen.
Ja ik las het.

16-10-2015, 17:27
hij berispte me laatst en tekende onder met ze voornaam en underwood, ik dacht huh? is dat ze naam? ik me hart leesde ik ze naam als f__kng underwood ik was kwaad maar dan dacht ik hsoema ik ga hem daar niet op pakken mij nicknaam zeggen ze ook altijd streetchick (straatwijf) terwijl dat een ander betekenis heeft I know the feeling

16-10-2015, 17:51

Citaat door StreetChic:
hij berispte me laatst en tekende onder met ze voornaam en underwood, ik dacht huh? is dat ze naam? ik me hart leesde ik ze naam als f__kng underwood ik was kwaad maar dan dacht ik hsoema ik ga hem daar niet op pakken mij nicknaam zeggen ze ook altijd streetchick (straatwijf) terwijl dat een ander betekenis heeft I know the feeling
Uhhhhh oooookkeeeeeeeeeyyyyyyyyy

16-10-2015, 17:59

Citaat door StreetChic:
hij berispte me laatst en tekende onder met ze voornaam en underwood, ik dacht huh? is dat ze naam? ik me hart leesde ik ze naam als f__kng underwood ik was kwaad maar dan dacht ik hsoema ik ga hem daar niet op pakken mij nicknaam zeggen ze ook altijd streetchick (straatwijf) terwijl dat een ander betekenis heeft I know the feeling
Grappig dat je dit zegt, ik las ook altijd streetchick.

16-10-2015, 18:23
je kan zo een berisping of hoe dat ook noemt verwachten :P

16-10-2015, 18:34

Citaat door romais:
je kan zo een berisping of hoe dat ook noemt verwachten :P
Ma3lish, heb ik weer eentje voor mijn verzameling

16-10-2015, 18:40



Citaat door Ras-Al-Ghul:
Ma3lish, heb ik weer eentje voor mijn verzameling
Ik heb 1 keer zo een berisping gehad omdat ik hier een onzin topic had geopend, aldus de mod.
Sindsdien open ik nooit onzin topics, Zou namelijk echt nie weten wat ik moet doen als ik een ban krijg.

16-10-2015, 18:46

Citaat door romais:
Ik heb 1 keer zo een berisping gehad omdat ik hier een onzin topic had geopend, aldus de mod.
Sindsdien open ik nooit onzin topics, Zou namelijk echt nie weten wat ik moet doen als ik een ban krijg.
Een nieuwe nick aanmaken natuurlijk kom op dat wist je wel

16-10-2015, 18:54

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Een nieuwe nick aanmaken natuurlijk kom op dat wist je wel
ik ben best lui en niet zo handig met computers, kan jij niet voor mij zo'n backup account aanmaken? Zal ik je eeuwig dankbaar voor zijn.

Pagina's : [1] 2