Bekijk volle/desktop versie : Ziyech niet de Marokkaanse taal machtig??



Pagina's : [1] 2

14-10-2015, 12:28
Hoezo spreekt ZIyech geen Arabisch ?

Is het dat hij berbers praat of is het omdat hij met de nedse taal is opgevoed?

ben gewoon benieuwd, wel trots dat hij voor Marokko heeft gekozen

14-10-2015, 12:35


Hij is beiden niet machtig ...normaal mag je ook in het berbers interview houden l.dat doet Assaidi ook en andere jongens die berbers kunnen praten maar Ziyech kan het beiden niet ..deze jongen is opgegroeid in een boerendorp waar ze alleen maar dialect praten staan nog Arabisch of berbers ..hij heeft geen Marokkanen om mee te kletsen in het Arabisch of berbers ".of ze beiden leren ".als hij in de randstad gezeten had dan had hij het wel geleerd

14-10-2015, 12:38
hij komt geloof ik uit Dronten en daar wonen toch wel wat Marokkanen? Maja hij heeft het dan niet vanuit huis meegekregen en zal dan ook niet vaak naar Marokko geweest zijn

14-10-2015, 12:47

Citaat door ksarlara:
hij komt geloof ik uit Dronten en daar wonen toch wel wat Marokkanen? Maja hij heeft het dan niet vanuit huis meegekregen en zal dan ook niet vaak naar Marokko geweest zijn
Dronten is asielzoekers dorp ....het is niet echt om iets waar je trots op moet zijn ..daar praten ze nauwelijks Nederlands ..alleen maar dialect ..het kan wel wezen dat hij niet vaak in Marokko kwam door zijn voetbal drukte en het is hoe je omgeving eruit ziet...dat vormt je ..als je rondtrekt met Marokkanen dan zul je ook het taaltje wel een beetje kennen maar in dronten heb je niet veel Marokkanen behalve dese familie dan

14-10-2015, 12:52


Als hij alleen Nederlands spreekt ligt dat aan de ouders. Zijn eerste 5 jaar van zijn leven zijn het de ouders die met hem praten. De taal die dan gebruikt wordt de taal waarin hij droomt. Kennelijk is dat dus Nederlands.

14-10-2015, 12:54
vindt het toch wel een beetje jammer dat hij het niet kan maar nogmaals ben blij dat hij voor marokko heeft gekozen

14-10-2015, 12:57
Is hij wel Marokkaan. Hij heeft Zuid -Amerikaanse trekjes is mij opgevallen.

14-10-2015, 12:57

Citaat door ksarlara:
vindt het toch wel een beetje jammer dat hij het niet kan maar nogmaals ben blij dat hij voor marokko heeft gekozen
Wat worldfamous zei ..het ligt aan de ouders ...maar ik ben ook blij dat hij voor Marokko gekozen heeft en nu inschallah de resultaten nog en mijn maanden kunnen dan niet meer stuk

Ik ben blij dat die arrogante honden eruit zijn

14-10-2015, 13:24
Laat die jongen die toch, hoe vaker hij opgeroepen wordt hoe beter hij het gaat spreken en verstaan.

Dat is 1 van de parels voor het Marokkaanse voetbal de komende 10 jaar.

14-10-2015, 13:31

Citaat door WorldFamous77:
Als hij alleen Nederlands spreekt ligt dat aan de ouders. Zijn eerste 5 jaar van zijn leven zijn het de ouders die met hem praten. De taal die dan gebruikt wordt de taal waarin hij droomt. Kennelijk is dat dus Nederlands.
Het gebeurt niet vaak, maar dit keer ben ik het met je eens.

14-10-2015, 13:37

Citaat door Frozen:
Het gebeurt niet vaak, maar dit keer ben ik het met je eens.
Interesseert me weinig hoeveel en wie het met me eens is. Alleen argumenten tellen voor mij.

14-10-2015, 13:43

Citaat door WorldFamous77:
Interesseert me weinig hoeveel en wie het met me eens is. Alleen argumenten tellen voor mij.
Je praat vaak bullshit en als ik het een keer met je eens ben, is dat heel bijzonder. Dat mag dan wel benadrukt worden. ;-)

14-10-2015, 13:46



Citaat door Frozen:
Je praat vaak bullshit en als ik het een keer met je eens ben, is dat heel bijzonder. Dat mag dan wel benadrukt worden. ;-)
Het is alleen van belang als je met argumenten komt, ook nu je het eens bent met me. Gewoon roepen dat je het eens bent met me, is leuk voor de ego. Die heb ik niet, puur verstand is wat er toe doet om dicht bij de waarheid te komen.

Emotions will cloud your judgement

14-10-2015, 14:24

Citaat door Frozen:
Je praat vaak bullshit en als ik het een keer met je eens ben, is dat heel bijzonder. Dat mag dan wel benadrukt worden. ;-)
hahahahahah

14-10-2015, 14:46
laat zijn voeten maar spreken.
taal doet er niet toe op het veld

Pagina's : [1] 2