Bekijk volle/desktop versie : Real Madrid is boos op Bale



12-10-2015, 17:02
Real Madrid is niet blij met Gareth Bale (26). De Welshman kwalificeerde zich afgelopen weekend met zijn land voor het eerst in de historie voor het EK voetbal. Dinsdagavond staat het laatste kwalificatieduel tegen Andorra op het programma, een duel om des keizers baard. De Koninklijke heeft liever dat Bale niet meedoet, zodat hij zich kan voorbereiden op het duel tegen Levante van komende zaterdag. De aanvaller heeft dit verzoek geweigerd en blijft liever bij de nationale ploeg.

Cristiano Ronaldo zat in eenzelfde soort situatie, en nam een paar dagen vakantie in Marokko, omdat bondscoach Fernando Santos hem vrijaf gaf. Portugal had zich immers al geplaatst voor het EK. De Madrilenen zijn vooral niet blij omdat Bale afgelopen weekend überhaupt weer voor het eerst in een wedstrijd startte. Dat was door een blessure alweer een maand geleden. ,,Ik voelde me goed op het veld. Ik heb nu minuten gemaakt en ga de trainer vertellen dat ik dinsdag ook wil spelen", aldus Bale tegen Mirror.

Hij vervolgt: ,,Iedereen weet hoe belangrijk Wales voor mij is en hoe trots we allemaal zijn om voor ons land uit te mogen komen."

12-10-2015, 17:18


Bang voor blessure zeker. Bale is niet snel blesseerbaar
Tegen levante moet jezelfs met gips om je hand winnen man

12-10-2015, 17:20

Citaat door Scarface:
Bang voor blessure zeker. Bale is niet snel blesseerbaar
Tegen levante moet jezelfs met gips om je hand winnen man
hahahahaha klopt ...ze zijn bang voor blessures