Bekijk volle/desktop versie : vraag voor de mannen

Pagina's : [1] 2

11-04-2002, 22:13
Hallo Allemaal,

Een vraag voor de Marokkaanse jongens:

Ik heb laatste tijd verschillende verhalen van Nederlandse meisjes gehoord over het misbruik die Marokkaanse jongens van hun maken. Sommige jongens worden zelfs verliefd, maar breken na lange tijd toch met die meiden en trouwen met een Marokkaanse.

Kan iemand mij uitleggen hoe het voelt om te kiezen voor je ouders en omgeving? Hebben jullie geen schuldgevoelens ten opzichte van die meiden?

Ik begrijp het echt niet. Als iemand al weet dat hij niet met haar gaat trouwen waarom gaat hij dan niet naar de xxxxen als hij zo nodig moet?
Het lijkt wel of de meeste Marokkanen geen gevoelens hebben.
Het rare vind ik dat sommige beweren door met een Marokkaanse (het liefst uit Marokko afkomstig) te trouwen ze een Islamitische daad begaan.

Leg me dat nou eens uit?

11-04-2002, 22:32

Dit is een serieuze vraag. Ik verwacht ook een normaal antwoord.

11-04-2002, 22:44
deze onderwerp is tot in den treuren besproken hier op yasmina.nl

een zinnig antwoord is hierop niet mogelijk ...lijkt me

11-04-2002, 23:06
Ik begrijp dat dit onderwerp vaak is behandeld. Ik kan helaas niets vinden, omdat ik vandaag de eerste keer op dit forum kom.

Oke, als niemand wil antwoorden, geef ik een reactie en bedank jullie alvast voor jullie aandacht.

MEIDEN VAN WELKE NATIONALITEIT DAN OOK, HEBBEN GEVOELENS. OMDAT JULLIE MANNEN ZIJN, BETEKENT NIET DAT JULLIE VROUWEN KUNNEN BEHANDELEN HOE JULLIE WILLEN. BEDENK DAT BIJ ALLES WAT JULLIE DOEN, VERANTWOORDING DIENT TE WORDEN AFGELEGT BIJ ALLAH. EEN MOSLIMMAN KAN OOK TROUWEN MET EEN JODIN OF CHRISTENVROUW, MITS ZE GELOVIG IS. MISBRUIKEN VAN DEZE VROUWEN OF BETER GEZEGD WELKE VROUW DAN OOK, IS NIET TOEGESTAAN.

"ALLAH SCHEPT LIEFDE EN ERBARMEN TUSSEN JULLIE. DIT IS EEN TEKEN VAN HEM VOOR MENSEN DIE NADENKEN"

DUS ALS JE VERLIEFD WORDT, IS DIT EEN GESCHENK VAN ALLAH.

DENK ALSTUBLIEF NA EN BESPAAR MENSEN LEED! ER ZIJN OOK NOG GOEDE NIET-MAROKKAANSE VROUWEN.

11-04-2002, 23:15

amienah ..jij zegt steeds jullie ..dus alle mannen

wel ...ik heb nooit iemand als vuil behandeld of iemands gevoelens
willens en wetens gekwets ..wat dat betreft ben ik me heel erg bewust van mn doen en laten ...als je maar weet dat niet iedereen zo is zoals je de doorsnee jongen afschets ..

11-04-2002, 23:23
Excuses als ik iemand beledigd. Natuurlijk bedoel ik niet elke man en ik weet ook dat niet elke Marokkaan een moslim is. Maar mijn reactie is op hetgeen ik meemaak. Dus mijn excuses nogmaals als ik een beetje zwart-wit reageer. Is niet mijn bedoeling. Elke week kom ik wel weer iemand tegen die iets afschuwelijks heeft meegemaakt. Daarom wil ik het gewoon begrijpen. Als ik die verhalen hoor, schaam ik me wel een s voor de Marokkaanse man. Je voelt je natuurlijk een beetje aangesproken en wilt ze verdedigen. Maar hoe kan ik ze verdedigen, terwijl het haram is wat ze doen.
Misschien moet ik van die illusie afstappen en inderdaad Nederlandse meisjes waarschuwen voor hun. Maar ja, zoals je zegt is niet elke (Marokkaanse) man een smeerlap.

12-04-2002, 12:40
Over rascisme gesproken?????

Denk maar wat je wilt.
Mijn vraag is beantwoord.

13-04-2002, 21:45
hamas je hebt gelijk PUNT UIT
als je die beelden ziet dan weet je precies waar al die haat vandaan komt
m3aa salama

13-04-2002, 21:54
Salaam Allemaal

Ik denk dat je dit onderwerp nooit genoeg kunt bespreken zolang sommige jongeren dit nog steeds doen. Al is er door deze topic maar 1 jongen die een keer nadenkt voor hij iets begint, denk ik dat het zin heeft gehad.

Maar nog wat dame, vergeet de vrouwen niet, spelen die ook met gevoelens van Europeese jongens, terwijl ze weten dat hun ouders het toch nooit goedvinden

Beslama

13-04-2002, 22:01
hamas dat je zo durft te praten Nederlandse meiden zijn ook mensen, volgens mij heb jij van huis niet meegekregen dat je alle mensen moet respecteren!

Je draagt wel de titel van een moslim, maar of jij weet was islam is ???????????????????

15-04-2002, 08:44
Salaam Hamas

Ik weet dat je vaak harde uitspraken doet. Aan de ene kant begrijp ik je standpunt maar niet iedereen is gelijk. Ik ben dan Nederlander, ben Moslim, leef volgens de wetten van de Islam, misschien strenger voor mijzelf dan menig 1 hier op Maroc. Wat jij hier zegt geld dus ook voor mij zijn Nederlanders slechte mensen, want ik ben ook Nederlander. Sorry maar dit doet pijn, ben ik verleden jaar al genoeg beledigd in Marokko omdat ik Nederlander ben, kijken ze eerst naar waar je vandaan komt en dan pas wie en wat je bent. Ging ik met een Marokkaan die zuipt, blowt, samenwoont, niet bid, geen Ramadan, vreet wat hij maar lekker vind en dan wordt zoiemand gezien als geweldig.
Denk eens na voordat je iets zegt je kwetst ook mensen die het goed doen. Ik probeer een goed mens te zijn een goed Moslim maken mensen als jij het moeilijk om de Islam te begrijpen, lees ik over liefde en verdraagzaamheid, schrijf jij alleen maar haat en dood, sorry maar hier doe je mij veel pijn mee, hoop dat je er eens over na wil denken, kan ik me niet voorstellen dat dit jou bedoelingen zijn.

Beslama

17-04-2002, 10:05
Hallo allemaal,

Wat hebben jullie nou weer tegen Hamas_4_Life en die andere moslims?? Als alle jongens als hij waren zou de wereld gewoon PERFECT zijn, maar nee hoor. Ik weeet dat Hamas_4_Life een echte moslim is, dus niet soms wel en soms niet, zoals groetendeels van de 'moslims'

Dus meisjes, er bestaan nog ECHTE MANNEN, waar je respect voor moet hebben en waar je je ogen voor moet neerslaan. Neem als voorbeeld de prachtige jongens op marokko.nl

Fouad05, Hamas_4_Life en Abdenour.

Schaam je dames en beaam de woorden van deze jongens. Want het tegenovergestelde van hoe zij denken en wat zij zeggen is allemaal BULL-SHIT.

Dus respect voor mijn broeders!!!!

Dit is niet om jullie te verlagen , maar ik wil alleen katen weten dat zij voor mij toch een hogere positie hebben in de maatschappij dan de andere marokkaanse jongentjes.

Liefs Van Sweet_Chic

10-06-2013, 18:54

Citaat door Afedja7-020:
Terin, ik wou bijna serieus reageren.
!

10-06-2013, 19:03
topics van toen zijn nog steeds relevant

Pagina's : [1] 2