Bekijk volle/desktop versie : Verdriet mix gedichtjes....xxx jes



11-04-2005, 15:15
Eindeloos verzonken
In de diepte van jouw ogen
Zeer verliefd
en ook zeer beslist
Leef ik
Eindeloos zonder woorden
In de tijden die gaan komen
Ga ik met jouw verder
In mijn ongelofelijke dromen

Op een dag zal je me vragen , IK of de WERELD, de wereld zal ik antwoorden... je zal kwaad weglopen zonder te beseffen dat JIJ mijn wereld bent !!! xxxsmakxxx


Sometimes you make me happy Sometimes you make me cry But my love to you will never die

Jij bent mijn adem en mijn alles, jij bent mijn denken en mijn taal;zonder jou kan ik niet leven, nee jij bent het helemaal

Mijn lichaam zegt: " ik ben van jou", mijn ogen zeggen: "Ik blijf je eeuwig trouw", mijn lippen zeggen: "kus me en gauw"; en m'n hart zegt: "IK HOU VAN JOU!!!"

1000 sterren aan de hemel, slechts 1 is er van goud.1000 jongens op de aarde en maar 1 waar ik van hou

Ze hebben me geleerd dat 1 uur 60 minuten is ze hebben me geleerd dat 1 minuut 60 seconden is maar ze leerden me noot dat 1 seconde zonder jou eeuwig duren kan!

Ik schreef je naam in het zand, maar de regen veegde het weg. Ik schreef je naam in de broodkruimels, maar de vogels aten het weg. Ik schreef je naam in m'n hart, & daar blijft hij voor altijd staan!

A good friend is like a computer,I ENTER your life,SAVE you in my heart,FORMAT your problems & never DELETE you from my memory!!!!

Altijd zal ik van je houden
ik wil je nooit - nee nooit meer kwijt
want wat er tussen ons gegroeid is
dat trotseert de eeuwigheid

Wie weet er nog andere leuke gedichtjes?????

19-04-2005, 19:14


Leuke gedichtjes dank je wel

Samira