Bekijk volle/desktop versie : 'Actie nodig tegen seks in ruil voor rijles'



Pagina's : [1] 2 3 4

10-10-2015, 10:37
'Actie nodig tegen seks in ruil voor rijles'

Autobrancheorganisatie BOVAG wil dat de overheid actie onderneemt tegen rijscholen en instructeurs die rijlessen aanbieden in ruil voor seks.
"Je hoeft maar even te googlen en je komt deze figuren al tegen en ze bieden hun diensten in het hele land aan. Ik vind dat ouders erop moeten kunnen vertrouwen dat hun kinderen in goede handen zijn wanneer rijles wordt gevolgd", stelde Frank Hoornenborg, voorzitter van BOVAG Rijscholen, vrijdag.

Hij reageerde op berichtgeving van vaksite VerkeersPro die de hand heeft weten te leggen op stukken van de politie waarin wordt gewaarschuwd voor dit fenomeen.

BOVAG klaagt al langer over uitschot dat het imago van de branche zou schaden. "Niemand houdt daar toezicht op en vooral in zo’n geval van seks in ruil voor rijles, en wie weet met minderjarigen, is dat toch echt een druppel die de emmer doet overlopen."

11-10-2015, 10:24


Heb hier nooit van gehoord...
Maakt BOVAG er een drama van mss?

11-10-2015, 11:03
Walgelijk..

Al Hamdu Lillaah hebben wij als moslima's voorzorgsmaatregelen aangereikt gekregen hiertegen..

11-10-2015, 11:26
komt dit echt hier voor?

Dan moet je wel heel graag je rijbewijs willen behalen

11-10-2015, 11:34



Citaat door Roos-je23:
komt dit echt hier voor?

Dan moet je wel heel graag je rijbewijs willen behalen
Dat is ook het geval. De drang is hysterisch onder de Marokkaanse meisjes. Kunnen we niet ontkennen. Ik las hier ooit in een rijbewijstopic dat een lid 9000,- kwijt was voor een rijbewijsje.

11-10-2015, 11:39

Citaat door moslima2009:
Walgelijk..

Al Hamdu Lillaah hebben wij als moslima's voorzorgsmaatregelen aangereikt gekregen hiertegen..
Is idd walgelijk.
Ja, aangereikt gekregen... Alhamdolillaah Ala Kolli Haal.

11-10-2015, 11:40
Als je als vrouw een mannelijke instructeur neemt, ben je gewoon dom en andersom net zo.

11-10-2015, 11:43

Citaat door Toevallig_:
Dat is ook het geval. De drang is hysterisch onder de Marokkaanse meisjes. Kunnen we niet ontkennen. Ik las hier ooit in een rijbewijstopic dat een lid 9000,- kwijt was voor een rijbewijsje.
Nou dat is niet hetzelfde.. Geld wat je hebt erin blijft steken omdat je al zo veel hebt uitgegeven tov het bed delen

Maar nu ik dit zo typ en me inleef in 17 jarige chantal kan ik me iets meer bij het bericht voorstellen.

11-10-2015, 11:44

Citaat door solace:
Als je als vrouw een mannelijke instructeur neemt, ben je gewoon dom en andersom net zo.
Kortzichtig weer.
De ene man is de ander niet.

11-10-2015, 12:06

Citaat door roos-je23:
kortzichtig weer.
De ene man is de ander niet.
dom

11-10-2015, 12:08

Citaat door Roos-je23:
Kortzichtig weer.
De ene man is de ander niet.
dat is niet kortzichtig..Onze deen leert ons dat de derde shaytaan is tussen een man en vrouw die geen maharim van elkaar zijn.

11-10-2015, 12:10
Ik heb genoeg verhalen gehoord over een rij-instructeur wat ie doet met vrouwen. Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Van verloofde/ getrouwde tot hoofddoekdragende, jong en oud.

Als er een relatie was of een toekomstperspectief dan kon ik het op zijn MINST begrijpen.

11-10-2015, 12:11



Citaat door Roos-je23:
Kortzichtig weer.
De ene man is de ander niet.
Ze heeft wel een punt. Je mag als moslima niet 60 minuten lang bijna dicht tegen een man aan zitten, terwijl er andere mogelijkheden zijn: namelijk bij een vrouwelijke instructeur rijden.
Ik wil hiermee niet vrouwen beoordelen die geen vrouwelijke instructeurs kunnen vinden in de buurt, weet niet wat het oordeel hierover is, ik doel nu vooral op dames waar tig vrouwelijke instructeurs in de buurt zijn maar toch kiezen voor een mannelijke.

11-10-2015, 12:14

Citaat door Xaviera:
Ze heeft wel een punt. Je mag als moslima niet 60 minuten lang bijna dicht tegen een man aan zitten, terwijl er andere mogelijkheden zijn: namelijk bij een vrouwelijke instructeur rijden.
Ik wil hiermee niet vrouwen beoordelen die geen vrouwelijke instructeurs kunnen vinden in de buurt, weet niet wat het oordeel hierover is, ik doel nu vooral op dames waar tig vrouwelijke instructeurs in de buurt zijn maar toch kiezen voor een mannelijke.
Ja maar een vrouw manipuleren om sex in ruil voor een rijbewijs te hebben gaat heel erg moeilijk. Bij een man is het kinderspel, als meid dan.

11-10-2015, 12:16

Citaat door Xaviera:
Ze heeft wel een punt. Je mag als moslima niet 60 minuten lang bijna dicht tegen een man aan zitten, terwijl er andere mogelijkheden zijn: namelijk bij een vrouwelijke instructeur rijden.
Ik wil hiermee niet vrouwen beoordelen die geen vrouwelijke instructeurs kunnen vinden in de buurt, weet niet wat het oordeel hierover is, ik doel nu vooral op dames waar tig vrouwelijke instructeurs in de buurt zijn maar toch kiezen voor een mannelijke.
Mijn reactie was niet bedoelt wat uiteindelijk islamitisch gezien beter is ter bescherming maar haar reactie over dom zijn wat onzin is en ook alle mannen maar op een hoop gooit.

Dit artikel gaat over alle meisjes dus niet moslims dus dan is de islamitische regelgeving voor hen niet relevant

Pagina's : [1] 2 3 4