Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Nuravit - goeie ervaringen!



09-10-2015, 23:47
Hoi dames,

Wat mij opvalt op deze pagina is dat bijna alle topics over overgewicht issues gaan. Helaas is er ook een grote groep onder ons die juist lijden doordat het maar niet lukt om aan te komen (google maar even op ondergewicht zou ik zeggen). Deze groep wordt niet belicht in de media ( terwijl je de tv niet kunt aandoen of er flitst weer een nieuw afvalprogramma voorbij), maar het is een serieus probleem waar veel mensen dagelijks mee geconfronteerd worden. Ook ik helaas. Ik blijf maar hangen op 47/48kg.

Sinds kort gebruik ik op aanraden van een vriendin het middel Nuravit. Sommige van jullie zullen het vast kennen. Het is een middeltje uit Marokko (google het gerust voor afbeeldingen). De verhalen zijn overwegend zeer positief, en niet ten onrechte. Sinds ik Nuravit regelmatig gebruik (1.5 maand) is er al 1.5 kg bij! Geloof me dat is een hele prestatie voor mij. Nuravit is een siroop op vitamine B en vitamine C basis. Nuravit zorgt ervoor dat je eetlust wordt versterkt. Meer niet. Het wordt in de apotheek in Marokko verkocht en is volledig veilig. Mogelijke bijwerkingen volgens het informatiebriefje bij Nuravit is dat je de eerste dag van gebruik wat duf kunt zijn (maar ik heb gelukkig nergens last van (behalve honger...). Voor de zekerheid kun je natuurlijk ook altijd in het weekend beginnen, lekker luieren dus met een paar zakken chips en chocola.

Ik heb nog een aantal flesjes liggen en een familielid van mij komt binnenkort terug uit Marokko. PM mij of mail naar Asma2321@hotmail.com voor meer details of als je een flesje wilt uitproberen (of als je gewoon wilt kletsen). Mocht er genoeg interesse zijn dan kan ik mijn familielid vragen extra flesjes mee te nemen en hopelijk heb je er wat aan!

Hoop graag van jullie te horen en alle positieve reacties spoedig te lezen!

Groetjes,
Asma