Bekijk volle/desktop versie : Collega zegt



Pagina's : [1] 2

09-10-2015, 10:51
Heey! Het valt mij op dat je altijd zelf je drinken haalt
Dus ik zei ja dan weet ik zeker dat het goed is, ik wil altijd extra sterk minder suiker etc.

Maar de werkelijkheid is dat ze eerst naar de wc gaan en dan koffie gaan halen en hollanders wassen 9 van de 10 keer hun handen dan niet

09-10-2015, 10:59



Citaat door Fabolous_bitch:
echt vies
Hahah jaaaa ik vind ze echt vies! Ook als ze iets aanbieden zeg ik nee

09-10-2015, 12:00
Flesjes water, water is dicht.. boeie hahaha

09-10-2015, 12:01


True story.
Heel vaak zie ik vrouwen uit het toilet komen. Dan zitten ze nog aan hun haar en aan hun gezicht. Maar handen wassen ho maar.

09-10-2015, 12:03


Vergeet niet dat ze veel aan hun neus zitten tijdens werktijd blegh

09-10-2015, 12:04
Yup, that's iromiyan 4 you, wassen hun fikken niet na het toilet. Walgelijk

09-10-2015, 12:08
Er zijn ook mensen die hun tanden niet poetsen.... Eerlijk is eerlijk in Marokko zijn ze ook niet altijd op hygiëne gesteld...

09-10-2015, 12:14

Citaat door HRS__x:


True story.
Heel vaak zie ik vrouwen uit het toilet komen. Dan zitten ze nog aan hun haar en aan hun gezicht. Maar handen wassen ho maar.


Snapje! En dan hun broodje kaas pakken om te eten.

Citaat door mevrouwtje20:
Vergeet niet dat ze veel aan hun neus zitten tijdens werktijd blegh


Hahah bah! Ik maak mn werkplek ook schoon met die doekjes dan hoor je altijd zo aan de schoonmaak dan zeg ik ja aangezien het flexplekken zijn maak ik het liever even schoon voor ik er ga werken dan zie je ze zo kijken van vind je ons vies

09-10-2015, 12:19

Citaat door Perzikje_:
Snapje! En dan hun broodje kaas pakken om te eten.


Hahah bah! Ik maak mn werkplek ook schoon met die doekjes dan hoor je altijd zo aan de schoonmaak dan zeg ik ja aangezien het flexplekken zijn maak ik het liever even schoon voor ik er ga werken dan zie je ze zo kijken van vind je ons vies
Gelijk heb je hoor. Deed dat ook toen ik nog werkte. We hadden dan geen flexplekken maar de gedachten dat schoonmakers mijn tafel afnamen met hetzelfde doekje waarmee ze toiletten schoonmaken vond ik smerig gewoon.

09-10-2015, 12:19
Nou mooi. Dan heb je het goed opgelost.

09-10-2015, 12:33

Citaat door Perzikje_:
Heey! Het valt mij op dat je altijd zelf je drinken haalt

Dus ik zei ja dan weet ik zeker dat het goed is, ik wil altijd extra sterk minder suiker etc.



Maar de werkelijkheid is dat ze eerst naar de wc gaan en dan koffie gaan halen en hollanders wassen 9 van de 10 keer hun handen dan niet



Whahahaha je hetb echt gepraat. Viel mij ook op altijd na de wc hun handen niet schoonmaken. Krijg gelijk kotsneigingen en het leukste is ze zeggen altijd dat buitenlanders niet hygiënisch zijn say what!!!!

09-10-2015, 12:37

Citaat door 85meriem85:
Whahahaha je hetb echt gepraat. Viel mij ook op altijd na de wc hun handen niet schoonmaken. Krijg gelijk kotsneigingen en het leukste is ze zeggen altijd dat buitenlanders niet hygiënisch zijn say what!!!!
Hahah of als ze jarig zijn en ze hebben thuis iets gebakken he..ik zie het dan als volgt voor me: bakken in een keuken met hun huisdieren even de hond aaien en knuffelen en weer verder bakken

09-10-2015, 12:39


Inderdaad echt nasty xshockx

09-10-2015, 12:42

Citaat door mevrouwtje20:
Vergeet niet dat ze veel aan hun neus zitten tijdens werktijd blegh
Aan of in? Haha

09-10-2015, 12:55

Citaat door Perzikje_:
Hahah of als ze jarig zijn en ze hebben thuis iets gebakken he..ik zie het dan als volgt voor me: bakken in een keuken met hun huisdieren even de hond aaien en knuffelen en weer verder bakken


Hahaahha ik eet het nooit heb altijd het gevoel dat er of viezigheid haren van dieren of een peuk erin gebakken zit. Op zulke dagen zeg ik altijd ahhh wat balen zeg heb zo'n last van me maag nu kan ik het niet proeven

Pagina's : [1] 2