Bekijk volle/desktop versie : Drugsbaron zet beloning op hoofd Trump



Pagina's : [1] 2

09-10-2015, 10:43
De voortvluchtige Mexicaanse drugsbaron Joaquín 'El Chapo' Guzmán heeft een beloning van 100 miljoen dollar (88 miljoen euro) gezet op het hoofd van de Amerikaanse magnaat Donald Trump.





Hij is kwaad omdat Trump, die wil meedoen aan de Amerikaanse verkiezingen, racistische opmerkingen heeft gemaakt over Mexicanen, zo meldden Zuid-Amerikaanse media vrijdag.


De beloning die Guzmán voor Trump (dood of levend) in het vooruitzicht stelt, is aanzienlijk hoger dan de beloningen die justitie in Mexico en de VS voor zíjn aanhouding hebben uitgetrokken, respectievelijk 3,5 en 5 miljoen dollar. De drugsbaron wist in juli op spectaculaire wijze uit de gevangenis te ontsnappen en is nog steeds spoorloos.

09-10-2015, 11:34


Haha, gevaarlijk! Ik hoop dat het hem lukt.

09-10-2015, 12:14
waarom zetten ze geen prijs op bush? op netenyahu? op putin? op assad? op khamenei? die hebben tenminste bloed aan hun handen en zijn nog steeds gevaarlijk voor de mensheid.. wat moet deze clown van trump nou voorstellen..

09-10-2015, 12:17
Heel goed ..deze arrogante kwal denkt dat hij heel wat is door zijn uitspraken ..zo pakt hij zogenaamd zijn zetels maar hij moet gestopt worden ..Tfoe 3lih

09-10-2015, 12:54


Wel grappig dat uitgerekend deze voorbeeld Mexicaan beledigd is.

09-10-2015, 13:11

Citaat door Leonidas:
Wel grappig dat uitgerekend deze voorbeeld Mexicaan beledigd is.
Haal die aardappelpuree uit ogen en lees goed wat er staat!

M.nl moet echt basisschool diploma's voor memberschip gaan verplichten!

09-10-2015, 13:22

Citaat door Valaam:
De christenen zijn weer helemaal terug, Goddank. We waren een tijdlang verslapt door de joden, ongelovige Europeanen en "protestantse-joden", door hun strategische spelletjes. Maar we zijn weer helemaal terug. De katholieke Latino's gaan het in de Verenigde Staten op een dag volledig voor het zeggen krijgen (on de toekomst) en de Russisch-Orthodoxe christenen zullen de wereldleiders worden. Rusland heeft inmiddels het sterkste leger ter wereld.

We zijn terug! God sta ons aub.
Ha kameraad Valaam! Is de nieuwe Pravda al uit?

09-10-2015, 13:25
Ik hoop dat Trump wel president wordt dan bewijst het hoe dom Amerikanen zijn en het land gaat binnen 2 jaar kapot zijn.

09-10-2015, 13:26
Maar die drugsbaas was toch gepakt was door eigen zoon verraden

09-10-2015, 13:28
Amirika is niets meer kijk in Syria hhhhhhhhhhhhhhhhhhh en europa komt rusland gelijk actie nu zegt europa en V.S huilen rusland vecht niet tegen ISIS maar

09-10-2015, 13:58

Citaat door Explorer90:
Ik hoop dat Trump wel president wordt dan bewijst het hoe dom Amerikanen zijn en het land gaat binnen 2 jaar kapot zijn.
Amerika gaat zonder atrump ook wel kapot hoor
ze zijn nog dom te denken dat ze het kunnen redden van de ondergang

Citaat door Valaam:
De Amerikaanse huichelaar bedenken nog steeds op een spectaculaire wijze leugens en ze proberen steeds maar weer te bedriegen. Ze hebben zichzelf wel heel erg in de vingers gesneden in Syrië. Rusland heeft Amerika volledig schaakmat gezet. Van alle kanten vliegen Russische gevechtsvliegtuigen en ook wordt er vanuit de Kaspische Zee met raketten geschoten, vanuit Russische-oorlogsschepen. Nu bedenkt Amerika allerlei smoesjes. Het enige wat Amerika moet doen; is het verlies accepteren. Amerika zag het niet aankomen dat Rusland zou ingrijpen. Rusland heeft de regie overgenomen.
Niet alleen met Syrië toch?
Irak Afghanistan en Libië ? Om maar te zwijgen over hun imperialistische arrogantie in de rest van de landen die Amerika naar de vernieling heeft geholpen !!

Er is altijd wel iemand die de eerste plek komt opeisen met behulp van een " goed team"

09-10-2015, 15:43
Enige manier om vrede in de wereld te hebben is met mensen als Rand Paul of zijn vader als president. Maarja die zullen nooit president worden want achter de gordijnen bij de Republikeinen en democraten werken shiytaans die oorlog willen en Moslims willen vermoorden.

Ik hoop dat Trump president wordt zodat elke land in oorlog met Amerika is en het fianiceel daar kapot gaat.

09-10-2015, 17:22


Bij Trump kom je niet zomaar in de buurt.

De man heeft ex-FBI, ex Blackwater en ex maffiosos in dienst.

09-10-2015, 17:50
Haha Wallah die is goed en lijp voortvluchtig en iemand van kant maken met een beloning geloof me veel Mexicanen zullen hem rauw opeten

09-10-2015, 17:54
ik denk dat trump 20 keer meer kans maakt om doodgeschoten te worden dan niet

Pagina's : [1] 2