Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft het nummer van Shaykha Aboe Abdillaah Bouchta?



Pagina's : [1] 2

08-10-2015, 21:46
Mijn telefoon is kapot, dus ben zijn nummer helaas kwijt.

08-10-2015, 21:51



Citaat door AsalRifiyyah:
Sinds wanneer is hij een Shaykh> wie heeft hem deze Tazkiyyah gegeven
Meerderen geleerde hebben hem shaykh genoemd. Shaykh Al-'Adani, Shaykh Muhammed ibn Haadie, Shaykh Sulaymen Roehaylie, maar dat terzijde, Shaykh kan ook uit respect, omdat het een oude man is & jaren in de da3wah zit. Maar ik vroeg zijn nummer, heb liever geen discussie of onnodige fitna. Kan je mij helpen met zijn nummer?

08-10-2015, 21:52

Citaat door Wasatiyyah:
Meerderen geleerde hebben hem shaykh genoemd. Shaykh Al-'Adani, Shaykh Muhammed ibn Haadie, Shaykh Sulaymen Roehaylie, maar dat terzijde, Shaykh kan ook uit respect, omdat het een oude man is & jaren in de da3wah zit. Maar ik vroeg zijn nummer, heb liever geen discussie of onnodige fitna. Kan je mij helpen met zijn nummer?
Ik pm je zijn nummer

08-10-2015, 21:56

Citaat door Salafi_:
Ik pm je zijn nummer
Barak Allaahu fiek broer. Ik zie je PM tegemoet.

08-10-2015, 21:57



Citaat door AsalRifiyyah:
Het was een normale vraag
Getuigt van weinig respect om zo met een vraagsteller om te gaan en vanuit te gaan dat er fitnah onstaat met een vraagstelling.

Mohim je word gepmd.

Verwijder Topic
Hoezo weinig respect? Ik heb gewoon jouw vraag beantwoord. Wat is daar niet respectvol aan?

08-10-2015, 22:25

Citaat door AsalRifiyyah:
Sinds wanneer is hij een Shaykh> wie heeft hem deze Tazkiyyah gegeven
Hij is geen shaykh, verre van dat!

08-10-2015, 22:31

Citaat door AsalRifiyyah:
Heb ik jou wat gevraagd, haantje het voorst.
Echt een slang overal een opening zoeken om je gif te spuwen. Bah
openbaar forum

08-10-2015, 22:35

Citaat door AsalRifiyyah:
Heb ik jou wat gevraagd, haantje het voorst.
Echt een slang overal een opening zoeken om je gif te spuwen. Bah
Soms denk ik echt dat jij bezeten bent, klopt dat?

08-10-2015, 23:01
Whahahhahaahhahahahaa

Sheikh???

Hhhhhhhhhhhhhh

08-10-2015, 23:48
Hilarisch.

Als sommige typen (bvb yasirc), dan komt het inderdaad echt over als... xgif gifx hey, jij daar! xgif zwarte angelx ja, jij xgif, gifx heb ik je geraakt? xgif, gif, gifx pssrrr (geluid van een slangentong)

08-10-2015, 23:51

Citaat door yasirc:
Soms denk ik echt dat jij bezeten bent, klopt dat?
Klopt dit heeft ze zelf toegegeven.

08-10-2015, 23:53

Citaat door AsalRifiyyah:
Ik vind het echt niet kunnen. En dan duikt hij ook nog naar mijn oude Topics om ze te uppen. In deze hoekje en in een andere hoekje.

Hij is bewust Fitnah aan het creëren en dat vind ik het nog het ergste.

Allahul musta'aan
Vraag de mods om je oude topics te verwijderen dan kan hij ook geen fitnazaaien door jou erbij te betrekken omdat hij jouw oude topics upt.

08-10-2015, 23:56



Citaat door Salafi_:
Vraag de mods om je oude topics te verwijderen dan kan hij ook geen fitnazaaien door jou erbij te betrekken omdat hij jouw oude topics upt.
Vraag ff aan je vrouw of ze er geen problemen mee heeft dat je deze 24/7 deze mens die geen mahrami van je is aan het troosten bent.

09-10-2015, 00:00
Komt goed. Deze Marokkaantjes gewoon niet serieus nemen.

09-10-2015, 00:10

Citaat door AsalRifiyyah:
Echt afgunst.
Gewoon afgunst dat jij niet zo bent als hem. Dat hij steunend en genegenheid omwille van Allah zonder bijbedoelingen kan tonen naar anderen. En jij word daar geel en groen van jaloezie.

Je bent gewoon een nare man. Ik kan niet geloven dat moslims hedendaags zo in elkaar zitten.

Jij en die yasirc en nog een paar. In het echt zouden jullie wegrennen van deze salafi broeders. Al haqqqqqq


Jullie mogen elkaar hebben ik heb geen jaloeIe in mijn hart walhamdoellilah.

En je hebt zelf toegegeveb dat je medicijen slikt en bezeten bent.

Pagina's : [1] 2