Bekijk volle/desktop versie : Schoonzussen??



08-10-2015, 11:04
Salaam,

Wie heeft dit ook?
Schoonzussen, je wilt ze het liefst zo dicht mogelijk bij je hebben.
En als ze je niet met 1 ding bij betrekken voelen ze zich al wat buiten gesloten. MAAR andersom vertellen ze je niks, nodigen ze je niet uit, vragen ze HAAST niet hoe het met je gaat! en ga je ook nergens mee.
Ik heb zelf 2 schoonzussen echt schatten van een meiden maar wat moet ik hier nou van vinden?

Gr

08-10-2015, 11:28


Praat erover? Wanneer jij het gevoel hebt dat ze je buiten sluiten geef dit aan, misschien doen ze het niet bewust.. x

08-10-2015, 11:48
Een goede band met schoonzussen is belangrijk dus ik zou inderdaad ook even gaan praten erover.

08-10-2015, 13:01
Een goede band is belangrijk. Maar geef vanaf 't begin je grenzen aan.
Ik heb 'n goede band met mijn schoonzussen maar als iets niet bevalt of iets zit mij dwars en dan zeg ik dit gewoon (zo ook andersom).
Je moet ze ook niet te dichtbij laten komen. Aan 't begin ben je heel enthousiast over alles en wil je zoveel mogelijk tijd met hen doorbrengen, maar op 'n gegeven moment dan gaan er irritaties ontstaan.

08-10-2015, 13:38



Citaat door His.:
Een goede band is belangrijk. Maar geef vanaf 't begin je grenzen aan.
Ik heb 'n goede band met mijn schoonzussen maar als iets niet bevalt of iets zit mij dwars en dan zeg ik dit gewoon (zo ook andersom).
Je moet ze ook niet te dichtbij laten komen. Aan 't begin ben je heel enthousiast over alles en wil je zoveel mogelijk tijd met hen doorbrengen, maar op 'n gegeven moment dan gaan er irritaties ontstaan.
Ben het soo met je eens, ik was op begin ook super enthousiast maar hoe beter ik ze leer kennen hoe meer irritatie bijv. Alleen voor het eten komen dat vind ik gwn niet netjes kom op bezoek en eet met ons mee maar niet 1 min voor etenstijd komen en we zijn nog niet klaar en dan vertrekken ze alweer pfff hhahha

08-10-2015, 14:38

Citaat door Miss_berbertjeN:
Ben het soo met je eens, ik was op begin ook super enthousiast maar hoe beter ik ze leer kennen hoe meer irritatie bijv. Alleen voor het eten komen dat vind ik gwn niet netjes kom op bezoek en eet met ons mee maar niet 1 min voor etenstijd komen en we zijn nog niet klaar en dan vertrekken ze alweer pfff hhahha
Dit zou mij vreselijk lijken, alsof je een restaurant bent. 1 keer begrijpelijk maar als het vaker voorkomt sorry dan heb je alleen maar werk aan ze.

08-10-2015, 15:01
Ja, dat is denk ik ook het beste een beetje afstand nemen agh ja.

08-10-2015, 15:39

Citaat door idontknow90:
Dit zou mij vreselijk lijken, alsof je een restaurant bent. 1 keer begrijpelijk maar als het vaker voorkomt sorry dan heb je alleen maar werk aan ze.
Jaaa geloof me het s zoo irritant en ergste is eentje heeft 4 kinderen die perse in apart bordje en vorkje moeten maar meehelpen met afwas of iets ho maar netalsof wij niet moe zijn van school en werk maarja zal volgens hun wel aan mij liggen hhihi

08-10-2015, 17:55
gelukkig heb k maar 1 schoonzusje

08-10-2015, 17:56
Alhamdoulilah heb ik maar 1 schoonzusje van 6 jaar