Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen van minderheden haten meestal mannen van dezelfde etniciteit.



07-10-2015, 21:21

Citaat door Malcolm-X:
Interessante constatering, maar het valt me op dat het niet alleen Marokkaanse (jonge) vrouwen zijn die hun eigen soort mannen haat. Ook bij andere etniciteiten in Nederland, of daarbuiten bijv. afro-americans in the USA, haten de mannen van hun eigen eniciteit/afkosmt.

Ik vraag me echt af hoe dit komt. Heeft het te maken met de winners effect? Westerse/blanke mannen hebben een sterkere sociaal economische positie en dus voelen vrouwen zich eerder tot hen aangetrokken. Niet-westerse allochtonen daarentegen hebben een zwakkere sociaal-economische status?

Haat van sommige Marokkaanse voor hun eigen soort is niet normaal. Op straat kijken ze je niet aan of ze kijken met zo een vieze blik... terwijl bij een Hollander ze haar mooiste gezicht op zet.

Er komen veel mixkinderen aan...dat is mij wel duidelijk geworden.
.

07-10-2015, 21:39


Trrrrrr toen ging de wekker

Ik pleit voor minder minder minder :roleyes:

07-10-2015, 21:57
Ye onzin, ik zie juist weinig Marokkaanse dames met autochtone mannen. Ik zie juist het tegenovergestelde. Mocro man en Anita vrouw.

07-10-2015, 22:00
Jij bent sowieso geen Marokkaan

07-10-2015, 22:16


Je kan wel erg overdrijven, iedereen moet het lekker zelf weten!

07-10-2015, 22:32
Zodra een Marokkaanse man je aankijkt en je glimlacht naar hem denkt hij gelijk dat hij beet heeft. Bij de Nederlandse man, die gaat er vanuit dat je glimlacht uit vriendelijkheid. Dat is het verschil heeft niks met haat te maken.

07-10-2015, 22:38

Citaat door Marokkaans_roos:
Zodra een Marokkaanse man je aankijkt en je glimlacht naar hem denkt hij gelijk dat hij beet heeft. Bij de Nederlandse man, die gaat er vanuit dat je glimlacht uit vriendelijkheid. Dat is het verschil heeft niks met haat te maken.
klopt hè wat je zegt jah Marokkaanse mannen zijn slecht ,je vader is er ook 1 en je andere mannelijke familie leden ,maar wat boeit het jou nou want Marokkaanse mannen zijn slecht ,hoe de Nederlanders of andere rassen je aanspreken kan je niks schelen eh want alleen de negatieve dingen van Marokkanen dat is het enige wat in je kop speelt ,zielige man zulke wijven als jij echt fucking zielig gewoon