Bekijk volle/desktop versie : Radeloos!



07-10-2015, 21:01
Ik heb sinds 4 maanden een nieuwe woning. Het is een leuke woning met 3 kamers dus helemaal goed. Een dierbare van mij is nu ernstig ziek geworden en die heeft 24u zorg nodig. (Kan niet eten, drinken, naar het toilet etc) waar ik nu woon is te ver van me ouders en die gaan kapot en ik moet telkens heen en weer en met school/stage ben ik gewoon elke keer kapot. Nu heb ik iemand gevonden die van woning wilt ruilen, woning is niet heel leuk maargoed het is vlakbij me ouders en kan helpen met alles. Het probleem is dat je minimaal 2 jaar in een woning moet hebben gewoond voor je aan woningruil mag doen. Wie heeft dit weleens meegemaakt en wat kan ik nu het beste doen? Kan een advocaat voor mij bemiddelen?

Ps: niet mijn account.

07-10-2015, 22:27


Schrijf een goede opgezette brief naar beide woningbouw verenigingen , mischien dat ze begrip hebben voor je situatie en een uitzondering willen maken . Gr

07-10-2015, 22:38

Citaat door war_zazate:
Schrijf een goede opgezette brief naar beide woningbouw verenigingen , mischien dat ze begrip hebben voor je situatie en een uitzondering willen maken . Gr
Ja, das een goeie.